|
Marco V till Malmö i mars (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Connector |
Oj vad kul det var! Marco V var GRYM! Kul med förfest men jag ville ha korv!
Och tack lassemannen som körde och inte blev så jättetjurig på mig när jag spillde en massa öl i hans bil =) Ni skulle hört när laszlo "sjunger/nynnar" med i technolåtar... Laszlo Re-Edits på alla låtar som spelades i bilen =)
Och det var kul att tjöbba med alla på tåget. Roliga diskussioner om allt möjligt =) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag har alla set nu ! Så bra kvalle det går att få av detta tom.
Och hur vet jag de... säger jag inte men jag delar med dom imorrn via ÄffTääPään from. 08:00 |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har alla set nu ! Så bra kvalle det går att få av detta tom.
Och hur vet jag de... säger jag inte men jag delar med dom imorrn via ÄffTääPään from. 08:00 |
:D hade precis tänkt be om adress så jag kunde ladda upp dem |
|
|
| November |
Ville bara säga att jag hade jättetrevligt :toothless
Förfesten var kanon. Hemskt mkt tack till Sipowitz!
Hehee Han skulle ju bjuda på korv? Han sa ialf att alla som ville komma med ett personligt klagomål ang detta skull höra av sig så skulle han skicka tre kuvert till vederbörande. Ett med 1 st korv, ett med 1 prutt ketchup och ett med 1 prutt senap :tongue3
Marco V var över förväntan!! Jag dansa så jag fick ont :crazy:
Dj Irish var hur bra som helst fram tills att jag vart utkastad av två dryga vakter :whip:
Dom gick fram till mig och bad mig att snällt och beskedligt hämta ut min jacka och gå ut för "såna som mig" ville dom minsann inte ha där :conf:
Hur som helst, snäll å duktig som är gör man ju som dom säger .. Hinner inte mer än ut.. Förrän dom kommer ut efter mig och ber sååå mycket om ursäkt men det hade blivit ngt typ av misstag .. Det var tydligen ngn annan tjej som skulle bli utkastad.. Vilket hon också blev med buller å bång å en jädra massa vrål..(Hon hade tydligen tappat öl ur kranen vid baren när hon trodde ingen såg)
Men eh.. men står man där me jacka på, ganska sur å trött .. så hade jag nog ingen lust att fortsätta så jag gick till den totalt stängda buss stationen å vänta på min buss som skulle ta mig till Oslo.. TRO mig att jag ångrade mig så djupt.. För ATTANS va kallt det var.. För att inte tala om alla skumma typer som stryker runt en buss station mitt i natta :whip:
Men bussen kom ialf .. å jag tog på mig hörlurarna och somnade så fint till From here to nowhere so ni anar inte..:p
Men det var ialf kul och träffa alla!
Hoppas det blir fler gånger :thepirate |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag ska göra en del ändringar med min ÄffTääPää så för tillfället kommer jag inte dela ut adressen till den, har fått en del förfrågningar. Den ska bli bla 24/7 & krypterad.
Men om ni vill ha seten med Johan (Irish), Marco V & Paul så finns det inga länkar via dessa tre glada gubbar 
Jag uppskattar om de glada gubbarna inte sprids vidare utanför SWETA :toocool:
[edit] Kvallitén är bättre än andra radiorippar från denna fest... fråga mig inte varför för det svarar jag inte på :thepirate |
|
|
| anuga |
Jag ska göra en del ändringar med min ÄffTääPää så för tillfället kommer jag inte dela ut adressen till den, har fått en del förfrågningar. Den ska bli bla 24/7 & krypterad.
|
:D kom på att jag redan fått den av dig innan ;) so no need anymore
sweet rls btw :) |
|
|
| jofawe |
Är det inte samma adress som tidigare?!
Btw, jag vet ju hur det kan komma sig att du har det i bättre kvalle, kanske för att det INTE är radiorippen :P
De florerar också på Bittorrent, men det är så jävla segt så jag tar hellre och dricker en skål med salladsdressing än å drar dem därifrån :)
Föressten.. Jävlar vad brudar ni hade på förfesten.. hur fan kom de dit?! haha |
|
|
| reveal |
| Vilken jävla bild på mig :nervous: :haha: :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Ingen som fattat de där med mina smileysar ? En gammal klassiker för att dela med sig av musik på ett diskret sätt eftersom det inte är tillåtet här på TA :) |
|
|
| reveal |
Ingen som fattat de där med mina smileysar ? En gammal klassiker för att dela med sig av musik på ett diskret sätt eftersom det inte är tillåtet här på TA :) |
Uppfunnen av mig vill jag minnas? Funkar fint hur som helst :D |
|
|
| jofawe |
Ingen som fattat de där med mina smileysar ? En gammal klassiker för att dela med sig av musik på ett diskret sätt eftersom det inte är tillåtet här på TA :) |
Ja det märks ju vilka som är gamla rävar.. haha.. det fenomenet har jag inte sett sen 2000 när jag hängde på ett heeeeelt annat forum :P |
|
|
| Laszlo |
För djävulen! Ni som är hajja på sånt där - kan ni inte börja ID:a låtarna från kvällen? Marco V körde ju ett gäng feeeeta tracks...
Jag kan börja:
01 ID
02 ID :crazy:
03 ID :crazy:
04 ID
05 ID (Låter som det är samplingar från Bon Jovi - Livin' on a prayer)
06 Marco V - Automanual
07 ID :crazy:
08 ID :crazy:
09 ID
10 ID
11 ID
12 ID
13 ID
14 ID
15 Alter Ego - Rocker
16 ID
17 ID
18 ID
19 ID
20 Devilfish - Man alive
21 ID :crazy: (Bang Bang Bootleg)
22 Marco V - Del C:\*.mp3
23 ID
24 ID
25 ID
26 ID
27 Marco V - Godd
28 Coldplay - Clocks [Marco V Bootleg]
Nu vet jag inte om det var exakt 28 låtar, men på ett ungefär så är det såhär ser det såg ut :)
Någon som kan hjälpa till?? |
|
|
|
|