return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Marco V till Malmö i mars (pg. 6)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by keddo
funkar för mig :) någon som vet vart man kan förköpa ? eller de kanske inte går så tidigt ? :p

Festen är inte klar till 100% så info om förköp finns inte än...
CJ InterCity
En fråga till er SWETA's!!

en polare från Ungern kommer hit just den veckan, han är också medlem på TA fast inte här på SWETA såklart, men han är en asgrym DJ så jag undrar vad ni säger om han får mixa en timme eller så, på förfesten? :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by CJ InterCity

en polare från Ungern kommer hit just den veckan, han är också medlem på TA fast inte här på SWETA såklart, men han är en asgrym DJ så jag undrar vad ni säger om han får mixa en timme eller så, på förfesten? :)

Ja för fan... antingen efter vårt B2B eller före :D
Laszlo
quote:

coolt.. :) låt vaxet flöda :)
Daniey
Jag ska f*n komma ner bara att få höra Steve köra ett B2Bset :)
SteveTranz4ever
Har uppdaterat partykalendern med detta !

GODSKITCHEN World Tour
Date: 2005-03-24
Time: 23:00 - 05:00
City: Malmö
Country: Sweden
Arranger: Ace Event
Price: TBA
Website: http://www.aceevent.se
CJ InterCity
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja för fan... antingen efter vårt B2B eller före :D

finemang :D
CJ InterCity
okej, ännu en fråga till alla som läser!!

en polare från Svedala sket i byxan när han hörde att Marco V kommer hit, han är alltså värsting fan!! men han är bara 17 år, han kommer inte in "bara sådär". så jag undrar om det finns något man kan göra? går det att fixa nån backstage-grej eller nåt? :conf:

jag ringde numret på Ace Event's hemsida men dom visste inte själva vad jag skulle göra... om någon av er har ideer eller förslag, så är dom mycket välkomna! :) kanske vi skulle bjuda Marco V till förfesten? det vore ju nåt :toothless
ice_key
Såg att Paul Thomas är spikad oxå ^^ vem nu det är ? ngn som har sett / hört honom?

:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
St_Andrew
quote:
okej, ännu en fråga till alla som läser!!

en polare från Svedala sket i byxan när han hörde att Marco V kommer hit, han är alltså värsting fan!! men han är bara 17 år, han kommer inte in "bara sådär". så jag undrar om det finns något man kan göra? går det att fixa nån backstage-grej eller nåt? :conf:

jag ringde numret på Ace Event's hemsida men dom visste inte själva vad jag skulle göra... om någon av er har ideer eller förslag, så är dom mycket välkomna! :) kanske vi skulle bjuda Marco V till förfesten? det vore ju nåt :toothless

den lagliga vägen tror jag inte det finns nått att göra... här är några tips dock:

- fake ID (ta nån kompis som bara ser ut lite som han, behöver inte alls vara mkt, jag använda nåns ID som inte alls såg ut som mig och det funka ;))
- Kom tidigt, typ när dom öppnar, dom kollar sällan ID då...

CJ InterCity
quote:
Originally posted by St_Andrew
den lagliga vägen tror jag inte det finns nått att göra... här är några tips dock:

- fake ID (ta nån kompis som bara ser ut lite som han, behöver inte alls vara mkt, jag använda nåns ID som inte alls såg ut som mig och det funka ;))
- Kom tidigt, typ när dom öppnar, dom kollar sällan ID då...

bra tips, tack! :D men om biljetterna kommer kosta 300.- så är det nog inte värt att riskera :rolleyes:
Laszlo
quote:
bra tips, tack! :D men om biljetterna kommer kosta 300.- så är det nog inte värt att riskera :rolleyes:

Pengar är en sak, men åker han dit på det så får både han och polaren som han lånat legget av ta smällen - och det är inte schysst...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement