|
Marco V till Malmö i mars (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by ice_key
Såg att Paul Thomas är spikad oxå ^^ vem nu det är ? ngn som har sett / hört honom? |
Vart såg du detta? Är osäker själv på vem han kan vara men kanske är det den här killen:
http://www.soundrevolt.com/artists.php?id=101&lang=en |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Pengar är en sak, men åker han dit på det så får både han och polaren som han lånat legget av ta smällen - och det är inte schysst... |
tror man ska ha riktigt mycket otur ifall man ska åka fast och dom anmäler det. Har man otur så blir man ivägskickad, men har aldrig hört om nån som blivit polisanmäld? |
|
|
| CJ InterCity |
@ Andrew / Irish
han ska nog INTE att chansa... men tack för hjälpen i af :)
@ ice_key
weeeeeeeeeeeyyy :D |
|
|
| Andreas.H |
Ang. åldersgränsen.
Det är inte att rekommendera att försöka ta sig in med ett falskleg. Att man köpt biljett i onödan är nog det minsta problemet eftersom alla fall av olagliga id-handlingar polisanmäls.
Det är det inte värt. Bättre att vänta ett år. Malmö kommer att blomstra och bara för att man missar sin favorit nu betyder inte att man inte får en ny chans nästa år.
Peace |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Andreas.H
Det är det inte värt. Bättre att vänta ett år. Malmö kommer att blomstra och bara för att man missar sin favorit nu betyder inte att man inte får en ny chans nästa år.
Peace |
ho ho hoooo jag hoppas du har rätt!! jag är på god väg att flytta söderut men kanske jag stannar då :D :D |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Klart, tar hon sig ner till götet så plockar vår bil upp henne där :)
Sen tar vi Keddo på vägen ner mot Malmoe :p |
Ja tack :eyes:
Verkligen!
Det vore urgulligt :gsmile:
Jag bor i Arvika som ligger ca 8 mil väster om Karlstad.. men det tar inte lång tid med tåg till gbg.. å inte så dyrt heller
Så ifall erbjudandet står kvar tackar jag gärna ja. |
|
|
| SteveTranz4ever |
GOTT FOLK GOTT FOLK

Läs !
http://www.aceevent.se/newsletter/050217.html
Lineup
Marco V [NL]
Paul Thomas [UK]
Johan Nilsson [SE]
The Lounge
TBA
Tid
23-05
Ålder
20 (18 med förköpt biljett, begränsat antal)
Entré
Förköp 200:- I dörren 250:- (DK 160/200) |
|
|
| November |
Weeee :D
Uj vad kul :happy2: |
|
|
| SWE_TRANCE |
wee, garanterat bokad i kalendern!
Någon som vet vad Paul Thomas kör för stil? |
|
|
| CJ InterCity |
| ojojoj nu får vi verkligen börja snacka förfest!! :eek: jag drar till holland om 3 timmar men ifall du ser detta Martin: jag ringer dig på måndag eftermiddag. försfest måste vi ju fixa! om inte annat så hemma hos mig :p |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by November
Ja tack :eyes:
Verkligen!
Det vore urgulligt :gsmile:
Jag bor i Arvika som ligger ca 8 mil väster om Karlstad.. men det tar inte lång tid med tåg till gbg.. å inte så dyrt heller
Så ifall erbjudandet står kvar tackar jag gärna ja. |
Självklart står erbjudandet kvar :)
Du ju skicka ett PM till mig med din adress till MSN så kan vi ta detaljerna däröver sen. |
|
|
|
|