|
Marco V till Malmö i mars (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ses där !!! // Steve |
Ses där !!! // Johan |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by reveal
Ses där !!! // Johan |
Ses där !!! // Johan Irländarjävel |
|
|
| jofawe |
Phat bass ! :D
Haha nä men jag e glad att de inte är knattedisco iaf. |
Men stefan då ... |
|
|
| November |
Verkar inte som att jag hittar ngn som vill följa med :(
Antingen så åker jag ensam eller så får jag väl stanna hemma *suck*
Jädra kompisar man har :( I nästa liv ska jag ha kompisar med bättre musiksmak :toothless |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by November
Jädra kompisar man har :( I nästa liv ska jag ha kompisar med bättre musiksmak :toothless |
Det är väl klart som korvspad att du ska åka! Vi får ha en TA-gathering innan, så får alla lära känna varandra, de som inte känner varandra sedan tidigare dvs - om det blir någon stor fest eller inte spelar väl ingen roll. Är det ingen som vill ha fest hemma (vilket kanske är förståligt om vi blir 10-20 pers igen) så går det väl lika bra att gå till någon restaurang eller dyl., boka upp ett stort fett bord, och ha en lite TA-middag innan alla beger sig mot var festen nu kommer hålla hus...svårare än så är det inte.. :) |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by Laszlo
boka upp ett stort fett bord, och ha en lite TA-middag innan alla beger sig mot var festen nu kommer hålla hus...svårare än så är det inte.. :) |
Ohh jaa Stort Fett Bord Gillar Jag :stongue:
Känner verkligen för att åka.. kul ändåså om man får träffa lite nya personer :tongue3
Det blir nog fint ändåså :) |
|
|
| CJ InterCity |
| alltså min lägenhet (3 rummare) kommer vara tom hela veckan, så i värsta fall kan vi ha fest hos mig. men då får någon släpa med sig mixers & spelare för det har jag inga :toothless |
|
|
| keddo |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Aja, men iår kan du ju likaväl åka med oss från Varberg då :p |
De låter bra de swe_trance.
hehe.. har kännt sammasak November, brukar dock sticka själv tillslut eftersom alla polare e så jävla tråkiga. Vart bor du november, du kanske kan haka på oss om inget annat kommer upp |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Åker inte november förbi Varberg... isf. kan ju november & keddo samåka därifrån :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Åker inte november förbi Varberg... isf. kan ju november & keddo samåka därifrån :) |
Klart, tar hon sig ner till götet så plockar vår bil upp henne där :)
Sen tar vi Keddo på vägen ner mot Malmoe :p |
|
|
| dbl |
jag har bara gått på fester med sweta folk.. har inga kompisar som gillar trance... så skönt att alla finns här :)
tyvärr inte blivit så många fester för min del dock :(
har ju fan aldrig pengar till det... skulle ju hängt med på senaste kryssen... men sen försvann alla pengar helt plötsligt pga att jag skulle iväg över nyår och sen va det massa annat skit :( |
|
|
| keddo |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Klart, tar hon sig ner till götet så plockar vår bil upp henne där :)
Sen tar vi Keddo på vägen ner mot Malmoe :p |
funkar för mig :) någon som vet vart man kan förköpa ? eller de kanske inte går så tidigt ? :p |
|
|
|
|