|
Marco V till Malmö i mars (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
Inte dåligt att se Marco V värma upp för Irish :D Jag tyckte Irish spelade mycket bättre än Marco V, men jag säger inte att Marco V var dålig, tvärtom :)
Tack för förfesten Martin! |
|
|
| keddo |
| quote: | Originally posted by reveal
Inte dåligt att se Marco V värma upp för Irish :D Jag tyckte Irish spelade mycket bättre än Marco V, men jag säger inte att Marco V var dålig, tvärtom :)
Tack för förfesten Martin! |
Ska jag vara ärlig håller jag med, hade gärna dansat loss till irish istället för marco, mer drag i hans set :) (va ju så jävla trött i slutet på irish set)
kul att träffa allt skönt tracefolk igen, båda nya som gamla ..
hare bra! |
|
|
| Funfrock |
Ojoj marco och irish körde slut på mig helt totalt, kunde inte bli bättre. Tack alla för en superkväll från början till slut!
Råkade supa bort mitt SD-card så några bilder blev det inte :( |
|
|
| Laszlo |
SATAN SÅ BRA DET VAR!!!
Först och främst en stor eloge till Martin (Sipo) för den utomordentliga förfesten...kanonkul att träffa alla nya och gamla människor igen...för övrigt gjorde jag nog världens övergång i mitt tvåminutersset (det som skulle blivit ett b2b med smekbar) hemma hos sipo...tyvärr var vi tvugna att bege oss så det blev inte så mycket av det ...:)
Marco V rev ju stället - Godd och Clocks var bara :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop:. Tyvärr hade jag varken ork eller lust att stanna speciellt länge på Irish set...skulle gå till baren för att dricka ett glas vatten då jag lade märke till att jag tappat en femhundring...måste hänt då jag stod och fifflade med telefonen och skrev en massa fylle-sms till en brud när jag väntade på att få min dricka i baren....:rolleyes: (det var hon som skrev först :o) när jag märkte detta då blev jag så jävla lack att jag stack...:(
edit: Bilderna |
|
|
| mr_fisken |
| Grr.. synd att man inte var där, ronald levererade dock rätt bra.. går det få tag på video/musik från festen? |
|
|
| Dj_Irish |
Vilket röj! Marco kan ju knappast ha gjort någon besviken. Har själv endast sett honom live en gång tidigare och trodde inte han skulle leva upp till det set han levererade på Gorgeous i Köpenhamn för något år sedan men fel hade jag. Tokbra!
Hela festen var förövrigt riktigt bra ordnat. Ljudet, dekoren, ljuset, allt var toppklass. Ace Event levererade verkligen! Allt jag kan säga är tack för att jag fick lira och tack till alla som stannade kvar efter Marco för att lyssna lite på mig. Fantastiskt stämning hela kvällen och som spelning räknas den defintivt som en av de bästa jag varit med om :) |
|
|
| CJ InterCity |
Jag hade hoppats att Irish skulle kört lite mindre hardtrance eftersom han spelade under nytt alias (sitt eget namn). Attans grymt avslutnings set, men inte riktigt det jag vantade mig pa en Godskitchen fest. Blev smatt besviken dar...
Grymma bilder f.ö. :) har nagon rippat video/musik stream? :cool: |
|
|
| Dj_Irish |
Här är min låtlsita för kvällen :
01. Trance-Town - Fingers (Max Savietto Part 1) - Mazeman
02. Beyond Unreal - Rythm - Dedicated
03. Ben Shift Delirium (Original Mix) - Pulsar
04. Ampire - Preacher (Sol-7 Remix) - Overdose
05. Castaneda - Oceanborn (John Askew Remix) - Discover Dark
06. Ian Rox - Electronical (Original Mix) - Mando Records
07. VDM - No Hesitation - Combined Forces
08. Guffy & Greg Brookman - Bring The Funk - Nukleuz
09. Niels Van Gogh - Don't Be Afraid Of Tomorrow (Oliver Klitzing Remix) - Fast Forward
10. Derler & Klitzing - 2005 (Original Hard Trance Mix) - Proceed
11. Solo Plastic - Acid (Original Mix) - Proceed
12. Age Of Love - Age Of Love (Cosmic Gate Remix) - Alphabet City Progressive
13. Kai Tracid - Too Many Times (Warmduscher Remix) - Tracid Traxxx
14. No Faces meet Dave 202 - U Know What (Original Mix) - F8Tunes
15. Mike Oldfield - Tubular Bells (Mark Sherry's Bells of Steel Remix) - Bells 001
16. Marcel Woods vs. Jesselyn - Flora - Silicon Recordings
17. No Faces meet Dave 202 - I can Fly (Original Mix) - F8Tunes
18. Audiowarp - We Bring The Future (Part Two) - Boost Recordings
19. O'Callaghan & Kearney - Restricted Motion (John Askew Remix) - Discover
20. Woody Van Eyden - SI-N+R-JE (Original Funaki Mix) - Fenology Records
21. Signum - Second Wave 2004 (Signum Signal Remake) - ASOT Limited Edition
:) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Om nån har hela kvällens spelning från festen så får denna hemskt gärna uppa den på Äff Tää Pään :)
Nu e jag hemma i Sthlm igen btw :)
Ska dra in mina bilder i datorn nu... |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Om nån har hela kvällens spelning från festen så får denna hemskt gärna uppa den på Äff Tää Pään :) |
Mer än gärna...finns tydligen folk på TC som har det i 192 kbps |
|
|
| SteveTranz4ever |
Så... nu har jag lagt upp mina bilder på Liquidsunset :)
Här är mina få bilder från förfesten :)

Måste bara tillägga att Laszlos bild på grabbarna i korvkön eller va de e e grymt rolig :D Kolla Johans (reveals) tunga :toothless
 |
|
|
|
|