return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Marco V till Malmö i mars (pg. 9)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by keddo
Någon som vet vart man kan förköpa ? :o

Biljetter finns ute i Malmö/Lund och kommer att finnas i de andra städerna från Tisdagen 22/2.

Förköp 200:- i dörren 250:-

Biljetterna hittar du på följande ställen.

MALMÖ
Folk & Rock Tel: 040-78103
Malmö skivhandel Tel: 040122676

LUND
Folk & Rock Tel: 046-133580

HELSINGBORG
Folk & Rock Tel: 042-142520

HALMSTAD
Skivlagret Tel: 035-186030

LINKÖPING
Yngves livs Tel: 013-318888

STOCKHOLM
Café Svaj Tel: 08-6426255

POSTFÖRSKOTT
Maila oss dina kontaktuppgifter, telefon och adress, så hör vi av oss.
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Laszlo
Vad är det som säger att vi inte kan låna din lya? Vi kan till och med se till och trasha den - free of charge dessutom :)

Har du ju helt rätt i!

Låt mig tänka på saken och återkomma, ok?

:p
DJJazper
I hope the Trance Addict Marco V pre-party will find a nice location so i can be there!!!!

So hope to see you all there!!!!!!!!
CJ InterCity
hey Jazper, will be great if you join us! we're working on the location for the pre-party ;)

vart har Martin gömt sig nu då? han lyckas då alltid försvinna när han behövs som mest :toothless
EsseT
Snart är det dags att åter igen besöka Malmö Ace event o marco V haha =) party party party :)

HOppas det kommer massor av folk som man känner... VIll gärna se ett stort TA gäng =)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by CJ InterCity
hey Jazper, will be great if you join us! we're working on the location for the pre-party ;)

vart har Martin gömt sig nu då? han lyckas då alltid försvinna när han behövs som mest :toothless

We can always trash your place dude ;) Just show me the way to the turntables :gsmile:
CJ InterCity
my place is pretty trashed already :p

alright, eftersom jag inte lyckas få tag på Martin och tiden går, så undrar jag om någon annan vet var man kan få tag på mixers o sånt? DJ Irish kanske vågar låna ut sin utrustning? jag har ingenting här hemma. Har en polare i Roskilde som kan tänka sig låna ut sina grejer men det blir på tok för dyrt/omständigt att frakta det hit :rolleyes: jag har aldrig varit bra på att ordna fester, bara på att trasha dom :D

nåja, alla lösningar välkomna :)
sipowitz
quote:
Originally posted by CJ InterCity
my place is pretty trashed already :p

alright, eftersom jag inte lyckas få tag på Martin och tiden går, så undrar jag om någon annan vet var man kan få tag på mixers o sånt? DJ Irish kanske vågar låna ut sin utrustning? jag har ingenting här hemma. Har en polare i Roskilde som kan tänka sig låna ut sina grejer men det blir på tok för dyrt/omständigt att frakta det hit :rolleyes: jag har aldrig varit bra på att ordna fester, bara på att trasha dom :D

nåja, alla lösningar välkomna :)

En dag får du allt hålla ut innan Du får tag på mig med mitt schema =)

Angående lokal så blir det lite svårare nu i och med att det är så förbannat kallt fortfarande. I och försig min lägenhet här i Lund är ypperlig (4'a) vid mårtenstorget men problemet är ju att folk har en tendens (troligen) att gnälla över att det måste åka tåg :) Men i annat fall så vore det ju bara dra ner till tågstationen och ta tåget, 12 minuter senare är vi på tågstationen i malmö och previd ligger ju slakthuset.

Men, säg vad ni tycker så jag vet, funkar det så kan jag börja styra upp lite...

Alltså: Förfest till [email protected] i min lägenhet ett par minuter från Mårtenstorget i Lund.

CJ InterCity
tack o lov att du dök upp, jag började bli smått nervös :nervous: förfest i Lund låter utmärkt. Dom som kommer uppifrån landet kan ställa bilen på Malmö Central alt. Slagthuset och ta tåget till Lund, är ju lätt som en plätt och tar inte mer än 15 minuter :)

Behöver du stolar o annat så står jag gärna till tjänst :D

*du har PM*
nils
du det här vill jag inte missa :) får man komma på för-festen också? fy va kul fy va kul! :D

nils
du det här vill jag inte missa :) får man komma på för-festen också? fy va kul fy va kul! :D
CJ InterCity
ju fler desto bättre såklart ;)

betyder detta att du kommer 6 gånger? :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement