return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
המלחמה של יגאל באמפי3 ממשיכה
View this Thread in Original format
Shahar
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3037858,00.html

cluBBer קרדיט ל
שהביא לי תאתר
YuVaL
מלחמה ממשיך?
שחר יש לך שגיעים...
Rising
quote:
Originally posted by YuVaL
מלחמה ממשיך?
שחר יש לך שגיעים...


חופשי גם לי זה הציק ואני עברתי בגרות בחיבור לא מזמן :eyes:
Glenn-Holmes
טוב כן אני תומך בצעדים האלה
לא יודע עד כמה זה יעיל
ואני לא ייתן את ידי למאבק מעבר למה שכבר עשיתי...

דרך אגב
משלוח ענקי הגיע אלי היום אז אני די מרוצה:)

חברים

24 ויינילים כבר!!!

והספירה נמשכת ואף אחד לא יעצור אותה!

אהההה בשביל הסייברים
אחד מה-24 הוא
alter ego - rocker
קטע אדיר
dan_yarok!!
וזה מוכיח לכם למה אתם גרים במדינה של מפגרים!
הם לא רוצים שיורידו מהאנטרנט
אבל לא מספקים לנו מחירים לשמוע לא מהאנטרנט
והקצת שיש במחירים מטורפים!!
מה לעשות שסידי פשוט לא שווה לקנות!
בשביל 11 שירים אפחד לא ישלם 120 שקל שהוא יכול להשיג אותם באנטרנט ולצרוב
זה פשוט וקל.
זה יתחיל בזה שלא יתנו לסתם תקליטנים קטנים בני 14 לתקלט עם דיסקים צרובים ואז גם המסיבות אולי ישתפרו.
מה שאני רוצה להגיד
תפתחו חנויות של תקליטים או שתורידו את המחירים של הדיסקים
חוץ מזה שאנשים לא מביאים כלום לארץ בגלל המחיר של המכס!
בקיצור
שום דבר לא יעזור
Shahar
quote:
Originally posted by dan_yarok!!
וזה מוכיח לכם למה אתם גרים במדינה של מפגרים!
הם לא רוצים שיורידו מהאנטרנט
אבל לא מספקים לנו מחירים לשמוע לא מהאנטרנט
והקצת שיש במחירים מטורפים!!
מה לעשות שסידי פשוט לא שווה לקנות!
בשביל 11 שירים אפחד לא ישלם 120 שקל שהוא יכול להשיג אותם באנטרנט ולצרוב
זה פשוט וקל.
זה יתחיל בזה שלא יתנו לסתם תקליטנים קטנים בני 14 לתקלט עם דיסקים צרובים ואז גם המסיבות אולי ישתפרו.
מה שאני רוצה להגיד
תפתחו חנויות של תקליטים או שתורידו את המחירים של הדיסקים
חוץ מזה שאנשים לא מביאים כלום לארץ בגלל המחיר של המכס!
בקיצור
שום דבר לא יעזור


מה אתה חושב שרק לך אין כסף? מה עם היוצרים שגם להם אין כסף ובעלי חברות התקליטים שאם ימכרו לך תקליט ב 10 שקל גם להם לא יהיה רווחים?
כל צד חייב להרוויח

אבל בתור התחלה הם עוצרים רק מי ששולח 50 שירים ביום ככה שזה לא הולך לפגוע בכם

השיטה שלהם עובדת ככה שמכניסים קליינט שלהם לתוכנות שיתוף,
ברגע שמישו שולח להם קובץ מן הסתם יש להם את האייפי שלו והם שומרים את התאריך והשעה

אני לא מאמין שהם יכולים לסרוק תשרתים של התוכנה ולראות מי מחובר ביחוד אם יש לכם פיירוול

כל מקרה,
בתוכנות שיתוף שתומכות בפרוקסי
עדיף שתתחברו על פרוקסי בשביל שלא יראו את האייפי שלכם
ואל תשאירו תתוכנה דולקת כשאתם לא מורידים כלום
כנסו תורידו וצאו מהתוכנה.

quote:
Originally posted by YuVaL
מלחמה ממשיך?
שחר יש לך שגיעים...


כי הכותרת הייתה בהתחלה "המאבק...ממשיך" ואז אמרתי מה קשור מאבק בעצם
אז שיניתי למלחמה ושכחתי לשנות את הממשיך
taltul
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אהההה בשביל הסייברים
אחד מה-24 הוא
alter ego - rocker
קטע אדיר


קטע אדיר?

לדעתי סתם קטע שלא שווה קניה...

אבל אם אתה אומר... :)
Shahar
quote:
Originally posted by taltul
קטע אדיר?


קטע אדיר תרתי משמע
YuVaL
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טוב כן אני תומך בצעדים האלה
לא יודע עד כמה זה יעיל
ואני לא ייתן את ידי למאבק מעבר למה שכבר עשיתי...

דרך אגב
משלוח ענקי הגיע אלי היום אז אני די מרוצה:)

חברים

24 ויינילים כבר!!!

והספירה נמשכת ואף אחד לא יעצור אותה!

אהההה בשביל הסייברים
אחד מה-24 הוא
alter ego - rocker
קטע אדיר


תומך בצעדים האלה עלק
אני בטוח שעדיין יש לך
MP3 במחשב
חכה שהם ידפקו לך בדלת... נראה עד כמה אתה תומך בהם
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YuVaL
תומך בצעדים האלה עלק
אני בטוח שעדיין יש לך
MP3 במחשב
חכה שהם ידפקו לך בדלת... נראה עד כמה אתה תומך בהם


אני אישית נותן לך 10000 שקל על כל קובץ מוזיקה לא חוקי שתמצא במחשב שלי (יש לי קצת יותר מ-20 שקניתי במחיר של 9 שקל לאחד) אז לא לבלבל מוח בסדר
?!

אהה וכן יש לי דבר שהוא לא חוקי ואני חושב שעדיין אני עושה את זה הכי נכון שאפשר
תוכניות רדיו
אבל אני מקליט בעצמי
וכל הקפיצות שיש אני סובל
אז אליי לא יגיעו ולמען האמת לא יודע אם אליכם יגיעו אבל אם הם לוקחים את זה ברצינות עם כל חוסר ההבנה שלי במחשבים אני יודע שאמצעי המניעה ששחר כתב פשוט לא יעזרו בשיט

DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Shahar


אני לא מאמין שהם יכולים לסרוק תשרתים של התוכנה ולראות מי מחובר ביחוד אם יש לכם פיירוול

כל מקרה,
בתוכנות שיתוף שתומכות בפרוקסי
עדיף שתתחברו על פרוקסי בשביל שלא יראו את האייפי שלכם
ואל תשאירו תתוכנה דולקת כשאתם לא מורידים כלום
כנסו תורידו וצאו מהתוכנה.


מה זה פרוקסי?ואיך מפעילים את הענין הזה???
נגיד נכנסתי עכשיו לאימיול ויש שם אפשרות של פרוקסי אבל צריך לבחור שם סוג מסוייםשל פרוקסי משהו עם סוקס,וצריך גם לבחור הוסט ופורט לפרוקסי
קיצר אין לי מושג מה עושים עם זה....
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
מה זה פרוקסי?ואיך מפעילים את הענין הזה???
נגיד נכנסתי עכשיו לאימיול ויש שם אפשרות של פרוקסי אבל צריך לבחור שם סוג מסוייםשל פרוקסי משהו עם סוקס,וצריך גם לבחור הוסט ופורט לפרוקסי
קיצר אין לי מושג מה עושים עם זה....


לי נראה שהם לא כאלה טפשים שם ברגע שהם יחליטו לפעול ואמצעים פשוטים יחסיתלא יעבדו
צריך מוחות מתוחכמים יות לדעתי כדי להתחמק מהם
או באמת דבר פשוט
להוריד הרבה פחות

ולגבי דן המתלונן על מחירי תקליטים
מה אתה מתלונן על המחירים?!?!
זה המחיר שנקבע לא בארץ
איזור ה-40-60 ש"ח
בארץ אפשר לקנות תקליטים ב-60 שח בפאנקי פיש (אני עושה את זה) וגם אפשר להתנחל שם בחנות להקשיב בנחת לקטעים כל משצריך...
אני מסכים שאיפשהו אנחנו במצב שהדבר ההגיוני הוא שאנשים יוכלו להשיג כמויות גדולות יותר של חומר מאשר קניית ויינילים
אבל לא מתקבל על הדעת שזה יהיה בחינם
בכתבה ששחר הביא כאן תלינק אליה יש תגובה אחת ש-4 שקל לשיר (הוא התייחס לשיר ישראלי) זה מאוד יקר

אז אני אומר שהתפנקנו יותר מדי
4 שקל זה לא יקר
ואם בן אדם כלשהו לא מוכן להשקיע 4 שקל בקטע שהוא אוהב באמת
שיפרוש
שילך לשחק דוקים
מוזיקה עבורו זה סתם אמצעי להעביר תזמן

או שהוא קמצן ברמות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement