return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
המלחמה של יגאל באמפי3 ממשיכה (pg. 7)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לא יודע לגבי הראש
אבל בטוח שיש להם ביצים גדולות


להגיד לך תכלס בלי צחוקים
לא קשור לביצים
פשוט היו בטוחים שאף אחד לא יעלה עליהם..
princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
להגיד לך תכלס בלי צחוקים
לא קשור לביצים
פשוט היו בטוחים שאף אחד לא יעלה עליהם..


שורה תחתונה: הפשע לא משתלם!
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
שורה תחתונה: הפשע לא משתלם!


נראה אותך אומרת את זה עוד כמה שנים שתצטרכי לייצג אנשים כאלה בבית משפט :D
UltraWave
quote:
Originally posted by cluBBer
הנה מה שארמין אמר בנושא החלפת קבצים

File sharing?
Armin- I think if it wasn’t for file sharing I wouldn’t be here. I’m one of the first examples that downloading is a good thing for spreading music around the world. The only thing is that I also own a record company so I think it’s important for people to understand that it is illegal to download stuff. And they are ruining the scene if they don’t purchase CDs. Im not the holy pope Ive downloaded stuff myself, but nto on a daily basis and if I like the track I go out and buy the CD. I think its important for people to know that its not the labels and the artist that make the most money... if you see the statements of my record sales you would vbe surprised, its not the amount you would expect , all the money goes to the shops, the retailers … almost 50% of the sale. Internet gives people the chance to get a lot of new music which I think is good.



הוא לא היה איפה שהוא עכשיו והרבה הרבה מאד אחרים


בידיוק מה שאני אומר....תגובה תותחית בנאדם מספר 1 לא צבוע לא שקרן אומר תאכלס מה הוא חושב אין חייבים לאנוס אותו!!!
Shahar
quote:
Originally posted by UltraWave
אין חייבים לאנוס אותו!!!


עד שיש דיג'יי נחמד אתה רוצה לאנוס אותו?
חוץ מזה הייתה לך הזדמנות ביום שישי..
DjChook
צח ניסה.... ללא הצלחה ;)

סתם, תכלס הוא כזה חמוד,

הרג אותי שפתאום ב 6 בבוקר הוא נעלם ואני עושה לשחר "איפה ארמין"
הוא עושה לי "בטח הלך להביא תקליטים"

אני עושה לו "איזה, הוא משתין!!!"

אופס, זה לא הטרד הנכון
princess cc
בראסמי אם הייתי רווקה הייתי מתלבשת עליו;)
הוא חמוד לאללה!
DjChook
אבל הוא לא נימול :sadgreen:

סתם תכלס אפילו אני הייתי עושה אותו
princess cc
quote:
Originally posted by DjChook
אבל הוא לא נימול :sadgreen:

סתם תכלס אפילו אני הייתי עושה אותו



הייתה איזה מישהי במסיבה מתולתלת שרקדה לידנו
ההיא צועקת לו: ארמין זיין אותי ארמין
חחחחחחח הרסה אותי!
איזה בוטה!
לא יכלה להגיד: ארמין תעשה לי ילד?
נשמע הרבה יותר טוב;)
markfeldman
quote:
הייתה איזה מישהי במסיבה מתולתלת שרקדה לידנו
ההיא צועקת לו: ארמין זיין אותי ארמין
חחחחחחח הרסה אותי!
איזה בוטה!
לא יכלה להגיד: ארמין תעשה לי ילד?
נשמע הרבה יותר טוב


הייתה כבר אחת כזו שאמרה לו את זה במסיבות קודמות.

מי זו הייתה בכלל?

taltul
quote:
Originally posted by markfeldman
הייתה כבר אחת כזו שאמרה לו את זה במסיבות קודמות.

מי זו הייתה בכלל?

היא אמרה את זה גם לפרי קורסטן...והיא אחת מאחיות-תאומות...אם אתה מכיר אותן... 2 חמודות כאלה כל הזמן במסיבות של נקסט...
m0sh
ארמין זיין אותי?!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


אני אהבתי את הזאת עם החולצה "חובה לחדור גם מאחור"... גדול!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement