|
המלחמה של יגאל באמפי3 ממשיכה (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא יודע לגבי הראש
אבל בטוח שיש להם ביצים גדולות |
להגיד לך תכלס בלי צחוקים
לא קשור לביצים
פשוט היו בטוחים שאף אחד לא יעלה עליהם.. |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
להגיד לך תכלס בלי צחוקים
לא קשור לביצים
פשוט היו בטוחים שאף אחד לא יעלה עליהם.. |
שורה תחתונה: הפשע לא משתלם! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
שורה תחתונה: הפשע לא משתלם! |
נראה אותך אומרת את זה עוד כמה שנים שתצטרכי לייצג אנשים כאלה בבית משפט :D |
|
|
| UltraWave |
| quote: | Originally posted by cluBBer
הנה מה שארמין אמר בנושא החלפת קבצים
File sharing?
Armin- I think if it wasn’t for file sharing I wouldn’t be here. I’m one of the first examples that downloading is a good thing for spreading music around the world. The only thing is that I also own a record company so I think it’s important for people to understand that it is illegal to download stuff. And they are ruining the scene if they don’t purchase CDs. Im not the holy pope Ive downloaded stuff myself, but nto on a daily basis and if I like the track I go out and buy the CD. I think its important for people to know that its not the labels and the artist that make the most money... if you see the statements of my record sales you would vbe surprised, its not the amount you would expect , all the money goes to the shops, the retailers … almost 50% of the sale. Internet gives people the chance to get a lot of new music which I think is good.
הוא לא היה איפה שהוא עכשיו והרבה הרבה מאד אחרים |
בידיוק מה שאני אומר....תגובה תותחית בנאדם מספר 1 לא צבוע לא שקרן אומר תאכלס מה הוא חושב אין חייבים לאנוס אותו!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by UltraWave
אין חייבים לאנוס אותו!!! |
עד שיש דיג'יי נחמד אתה רוצה לאנוס אותו?
חוץ מזה הייתה לך הזדמנות ביום שישי.. |
|
|
| DjChook |
צח ניסה.... ללא הצלחה ;)
סתם, תכלס הוא כזה חמוד,
הרג אותי שפתאום ב 6 בבוקר הוא נעלם ואני עושה לשחר "איפה ארמין"
הוא עושה לי "בטח הלך להביא תקליטים"
אני עושה לו "איזה, הוא משתין!!!"
אופס, זה לא הטרד הנכון |
|
|
| princess cc |
בראסמי אם הייתי רווקה הייתי מתלבשת עליו;)
הוא חמוד לאללה! |
|
|
| DjChook |
אבל הוא לא נימול :sadgreen:
סתם תכלס אפילו אני הייתי עושה אותו |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by DjChook
אבל הוא לא נימול :sadgreen:
סתם תכלס אפילו אני הייתי עושה אותו |
הייתה איזה מישהי במסיבה מתולתלת שרקדה לידנו
ההיא צועקת לו: ארמין זיין אותי ארמין
חחחחחחח הרסה אותי!
איזה בוטה!
לא יכלה להגיד: ארמין תעשה לי ילד?
נשמע הרבה יותר טוב;) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | הייתה איזה מישהי במסיבה מתולתלת שרקדה לידנו
ההיא צועקת לו: ארמין זיין אותי ארמין
חחחחחחח הרסה אותי!
איזה בוטה!
לא יכלה להגיד: ארמין תעשה לי ילד?
נשמע הרבה יותר טוב |
הייתה כבר אחת כזו שאמרה לו את זה במסיבות קודמות.
מי זו הייתה בכלל? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
הייתה כבר אחת כזו שאמרה לו את זה במסיבות קודמות.
מי זו הייתה בכלל? |
היא אמרה את זה גם לפרי קורסטן...והיא אחת מאחיות-תאומות...אם אתה מכיר אותן... 2 חמודות כאלה כל הזמן במסיבות של נקסט... |
|
|
| m0sh |
ארמין זיין אותי?!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני אהבתי את הזאת עם החולצה "חובה לחדור גם מאחור"... גדול!!! |
|
|
|
|