|
המלחמה של יגאל באמפי3 ממשיכה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אבל אם הם לוקחים את זה ברצינות עם כל חוסר ההבנה שלי במחשבים אני יודע שאמצעי המניעה ששחר כתב פשוט לא יעזרו בשיט |
אל תשלול ישר.
חוץ מהעובדה שעבדתי בספק אינטרנט ותאמין לי שאני יודע איך הולכים המוניטורים, יש לי גם עבר בדברים האלה ואם יבוא לך רק תשאל ותראה שאולי שווה להקשיב לי.
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לי נראה שהם לא כאלה טפשים שם ברגע שהם יחליטו לפעול ואמצעים פשוטים יחסיתלא יעבדו
צריך מוחות מתוחכמים יות לדעתי כדי להתחמק מהם
או באמת דבר פשוט
להוריד הרבה פחות |
מזל שהיית חכם והודת שאתה לא מבין כלום בזה.
הם לא טיפשים אבל הם גם מוגבלים במשאבים ובטכנולוגיה!
אם קראת את התגובה הקודמת שלי פה מעל תוכל לראות הסבר.
וקח עוד דוגמא
האפביאיי עושים סריקות בספקי אינטרנט כדי למצוא סייטים
הסריקה עובדת לפי התעבורה
(traffic)
רוצים לראות איזה חיבור שולח ומקבל כמויות עצבניות.
אתה מסכים איתי שהרבה יותר חשוב להם לתפוס שרת עם מאות אלפי ג'יגה של חומר לא חוקי מאשר לתפוס בנאדם שמחזיק 200 טראקים על המחשב...אז הם עושים סריקות, וסייטים פשוט סגרו את עצמם עד שיעברו הסריקות ככה שהאפביאיי בעצם לא רואים תעבורה ולא עולים על הסייט.
מסובך? לא
אם את הסייטים שהם הדבר הכי פוגע שיש בזכויות יוצרים הם לא הצליחו לתפוס, תאמין לי שהם יכולים גם לא תפוס אותך, ואתה הרבה פחות חשוב להם מהסייטים.
להבא אל תזלזל במה שמישהו שמבין כותב.
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
מה זה פרוקסי?ואיך מפעילים את הענין הזה???
נגיד נכנסתי עכשיו לאימיול ויש שם אפשרות של פרוקסי אבל צריך לבחור שם סוג מסוייםשל פרוקסי משהו עם סוקס,וצריך גם לבחור הוסט ופורט לפרוקסי
קיצר אין לי מושג מה עושים עם זה.... |
נכון
יש SOCKS
ויש PROXY
אתה מתחבר דרך כתובת ומקבל אותה בעצם, וזה האיפי שהקליינט שלך מראה כשבודקים אותו |
|
|
| Star |
טוב שמעו לדעתי זה ככה
בואו נגיד כזה דבר לדעתי כל המלחמה הזאת זה רק טיפה בים לדעתי לא יצא מזה שום דבר רק איומים וגם בחו"ל ה
FBI
עצר כמה ילדים ופה זה נגמר אז אני חושב שלא יצא מזה שום דבר ואל תבינו אותי לא נכון אני בעד צעדים כאלו אולי ככה התעשייה תתחיל לפרוח פה בארץ ובכלל אבל אני מציאותי זה לא יקרה
אז נכוןןןןןןן המחירים של דיסקים לא מצדיקים
ונכוןןןןןןן למה לקנות אם אפשר להשיג חינם
ונכוןןןןןן עלות הדפסת דיסק היא זנותית אז למה למכור אותו ב 60 שקל או יותר
אבל מה לעשות פה בארץ זה כבר הפך להיות תרבות וזה עצוב כולם נפגעים מזה כבר אמרנו ודיברנו על זה פעם
עובדה שחוץ מפאנקי פיש ששורדת בזכות אנשים כמו אילן וכן ירבו כאלו אין עוד חנויות כאלו
וטאוררקורדס יבשה כמו הנגב
והיה פה מישהו שאמר שהמחירים גבוהים מידי
אני חותם לך שגם עם ימכרו לך את הדיסק ב 20 שקל מקורי לחלוטין אתה לא תקנה אותו , כי יש לך אותו חינם וככה זה נהיה פה
למה לקנות שיש חינם :whip:
לדעתי מי שאוהב מוסיקה ומעריך מוסיקה יקנה חומרים ודיסקים
זוכרים את שנת 90 - 00 זאת הייתה שיא הפריחה בתעשיית המקורי
אני מזמין כל אחד ואחד ממכם אלי הבייתה לבדוק ואני לא מגזים יש לי
600 דיסקים מקוריים
טרנס,דאנס,היפ הופ, מלא אוספים של
ID&T
כן כן אוספים שקניתי בארץ והיה אפשר למצוא בכל חור אפשרי
כיום אם תמצאו אוסף אחד של אי טי אנד טי בארץ באיזה חנות אני מוכן לקנות לכם אותו
:eyes:
קצת לדוגמא:
BERLIN - UNWRAPPED
THE ABUSS
MAX MIX
TRANCE SYLBANIA 1.2.3.4.5
RAVE MISSION
ISRAEL'S PSYCHEDELIC TRANCE 1.2.3.4.5
DJ RENE MIX - ALL OVER THE WORLD
DREAMLAND 2000
MISTER DJ 1.2.3.4.5.6
IT'S ELECTRICMIX BY DJ DEDE
FULL ON 1.3.5.
INFECTED MUSHROMM B P EMPIRE
CLUB X PRESS 1.4.5.6
RAVERMEIFTER VPL 2 MIX BY DJ HOOLIGAN
HOUSE OF AGNOSIA 3
DJ JOHAN - LIVE IN TEL AVIV
B A CLUBBER
רשמתי קצת דוגמאות מהשנים הכי טובות אוספים שיכולנו למצוא בכל חור אפשרי כיום אני חותם לכם שוב קשה למצוא אוספים כאלו בארץ כי:
או שהפסיקו ליצר את הסדרות שלהם
או שלא שווה להביא אותם לארץ
התעשייה הישראלית באותו זמן פרחה כמו חמניות
כל שני וחמישי אוסף חדש
ישראלי
כיום אחד לחצי שנה יוצא אוסף וגם זה לקראת איזה חג שאולי אנשים יקנו
ואני יודע על מה אני מדבר!
אני זוכר שהייתי חייל
98-01
מי שחייל עכשיו יודע על מה אני מדבר יש מידי פעם באים איזה שני אנשים לבסיס עם שולחן ואפשר לקנות מהם דיסקים ספרים ועוד כמה שטויות
וזה יורד מהמשכורת
אז זהו שלי לא הייתה משכורת צבאית כי הכול היה הולך לדיסקים
אפילו הייתי אצלהם בחוב חחחחח
ככה זה שאתה אוהב מוסיקה ומעריך אותה ואני יכול להגיד לכם שזה ממכר לקנות דברים מקוריים
כל יום שני הבחורים האלו היו מגיעים וכל יום שני הייתי יוצא בנזק של 300 שקל
אני מחזיק מאנשים כמו אילן כיום קשה להשאר חוקי שמסביבך אנשים צוחקים על זה
אבל רק אילן וקצת אני יודע כמה הוא שמח שהוא מקבל את ההודעה מהדואר שהחבילה שלו הגיע
ישר הוא מחייג אלי וכולו אושר חחח
לסיום האינטרט דפק את התעשייה
אבל לא נראה לי שאפשר לעשות משהו נגד זה
כל צעד זה רק טיפה בים
ועכשיו שאלה קטנה
רשמתי הרבה ?:eyespop: |
|
|
| Haoman TraffiC |
אני אוהב מוזיקה אלקטרונית,אני גם מוריד מוזיקה מכול תוכנת הורדה אפשרית
אני מודה,אני חרא של בן-אדם
אבל אם כבר להיות צדקנים ויפים למה למשל אתם לא מתיצבים להגנתם של במאי הפורנו האיכותים שגם סובלים יום וליל בגלל אנשים שמורידים את הסרטים שלהם חינם אין כסף0
חוץ מזה שתעשיית האםפי3 תרמה לא מעט למוזיקה האלקטרונית,לדעתי אפילו תרמה יותר מאשר הזיקה.נכון שהיוצרים אמנם ניפגעו מהמכירות אבל מצד שני קיבלו פירסום הרבה יותר נרחב,אנשים ניחשפו לסוגי מוזיקה שבחיים הם לא היו מגיעים אליהם בלי תוכנות שיתוף,לכול מטבע יש שני צדדים
יום יפה וסגריר לכולם |
|
|
| Flotser |
אילן אתה חושב שעכשיו שקנית 25 תקליטים אתה כבר צדיק?
מה עם כל הטראקים שהורדת וצרבת בכמויות??
אם מישהו היה חי מכסף שהוא גנב מתיקים של זקנות
ועכשיו הוא מצא עבודה ולא גונב יותר אז הוא צדיק?
אם מישהו היה רק גונב מכוניות,
וסוף סוף הוא עבד וקנה אוטו משלו, אז הוא צדיק????
אם מישהו רצח 20 אנשים,
אבל היום הוא מתנדב בבית חולים
אז הוא צדיק???
תסגיר את עצמך למשטרה!!!!!!!
:p |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Flotser
אילן אתה חושב שעכשיו שקנית 25 תקליטים אתה כבר צדיק?
מה עם כל הטראקים שהורדת וצרבת בכמויות??
אם מישהו היה חי מכסף שהוא גנב מתיקים של זקנות
ועכשיו הוא מצא עבודה ולא גונב יותר אז הוא צדיק?
אם מישהו היה רק גונב מכוניות,
וסוף סוף הוא עבד וקנה אוטו משלו, אז הוא צדיק????
אם מישהו רצח 20 אנשים,
אבל היום הוא מתנדב בבית חולים
אז הוא צדיק???
תסגיר את עצמך למשטרה!!!!!!!
:p |
SO IN !!!WORD!!! :) |
|
|
| Shahar |
שמעו גם אתם לא צודקים ב 100%.
סבבה שפעם הוא היה מוריד כמו כולם אבל היום הוא החליט להפסיק ולהתחיל דרך חדשה ועל זה מגיע לו הערכה.
נכון שהוא לא מלאך שנולד בנאדם טוב ולא נגע בזה
אבל הוא החליט ככה ואם היום הוא באמת עומד בזה אז צריך להעריך את זה
ויגאל באמת זה שקנית 20 תקליטים לא נותן לך זכות להתחיל לריב פה עם כל בנאדם כי עוד מסתובבים פה טרדים של הורדות שלך מלפני חודש אז עזוב את הערות המיותרות האלה. |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shahar
שמעו גם אתם לא צודקים ב 100%.
סבבה שפעם הוא היה מוריד כמו כולם אבל היום הוא החליט להפסיק ולהתחיל דרך חדשה ועל זה מגיע לו הערכה.
נכון שהוא לא מלאך שנולד בנאדם טוב ולא נגע בזה
אבל הוא החליט ככה ואם היום הוא באמת עומד בזה אז צריך להעריך את זה
ויגאל באמת זה שקנית 20 תקליטים לא נותן לך זכות להתחיל לריב פה עם כל בנאדם כי עוד מסתובבים פה טרדים של הורדות שלך מלפני חודש אז עזוב את הערות המיותרות האלה. |
אבל שיפסיק להטיף מוסר כאילו הוא צדיק.
שקודם יסגיר את עצמו למשטרה
:wtf: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Flotser
אבל שיפסיק להטיף מוסר כאילו הוא צדיק.
שקודם יסגיר את עצמו למשטרה
:wtf: |
שמע
גם אני לפני שנתיים עשיתי משהו לא חוקי באינטרנט
ובסוף קבלתי מכתב מהספק שמתכוונים להגיש תביעה נגדי ואם אני אפסיק מיידי הם יירדו מהתביעה. והתחייבתי להפסיק והם באמת ירדו מזה. מה שמראה שבנאדם שרוצה ללכת בדרך חדשה תמיד יכול. אז הוא לא צריך להסגיר אותו למשטרה אבל זה שהוא קנה 20 תקליטים לא נותן לו זכות להתחיל לקטול חברים שלו שעד לפני חודש היו "שותפים שלו לפשע"...בחיית יגאל תתיחס לזה למה אתה סתם כל פעם מדליק פה אנשים. |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Flotser
אילן אתה חושב שעכשיו שקנית 25 תקליטים אתה כבר צדיק?
מה עם כל הטראקים שהורדת וצרבת בכמויות??
אם מישהו היה חי מכסף שהוא גנב מתיקים של זקנות
ועכשיו הוא מצא עבודה ולא גונב יותר אז הוא צדיק?
אם מישהו היה רק גונב מכוניות,
וסוף סוף הוא עבד וקנה אוטו משלו, אז הוא צדיק????
אם מישהו רצח 20 אנשים,
אבל היום הוא מתנדב בבית חולים
אז הוא צדיק???
תסגיר את עצמך למשטרה!!!!!!!
:p |
+1
לגמרי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אילן זה משגע אותי שאתה מנסה לצאת כאילו אתה צדיק וכולנו חוטאים פה....
הרי אתה יודע שגם אתה הורדת בעבר וזה לא הזיז לך ת'קצה הימני של הביצה.....
אז פתאום שאתה מתחיל לקנות תקליטים אז כולם אשמים וכן צריך לתפוס את כל המשתפי
קבצים שיש בישראל??!?!
אני לא מבין מה אתה מבלבל בשכל...
כל הכבוד לך שאתה קונה תקליטים, מחזק אותך לגמרי, אבל תעשה טובה ותפסיק לשפוט אחרים בגלל זה..
תודה. |
|
|
| Huge-A |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא מפריע לי תאכלס !!!!!!!
זה כבר היה בעבר וזה סתם בולשיט להפחיד .
יש כל כך הרבה גולשים מה נראה לכם שישבו לבדוק את כל העולם :stongue:
הכל בולשיט!!
יגאל מצטער אתה סתם קונה תקליטים :D ;) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by YuVaL
+1
לגמרי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אילן זה משגע אותי שאתה מנסה לצאת כאילו אתה צדיק וכולנו חוטאים פה....
הרי אתה יודע שגם אתה הורדת בעבר וזה לא הזיז לך ת'קצה הימני של הביצה.....
אז פתאום שאתה מתחיל לקנות תקליטים אז כולם אשמים וכן צריך לתפוס את כל המשתפי
קבצים שיש בישראל??!?!
אני לא מבין מה אתה מבלבל בשכל...
כל הכבוד לך שאתה קונה תקליטים, מחזק אותך לגמרי, אבל תעשה טובה ותפסיק לשפוט אחרים בגלל זה..
תודה. |
+1 |
|
|
| Glenn-Holmes |
תבינו
גם לפני שנה או שנתיים אם זה היה קורה הייתי
בעד
ומה אני קוטל פה אנשים כל שני וחמישי?
שחר לא עשינו חיים במסיבה של חילן
ובאילטה נייט?
יש עלי פוזה בארועים האלה?
טלטול?
יובל לא ראה אותי כל התקופה הסזאת אולי הוא חושב שאני עכשיו יזה פוזאיסט לוחם צדק שחושב שכולכם גנבים חסרי מצפון
האמת היא שתבינו משאבי אמר הכי נכון
קניית מוזיקה חוקית זה ממכר
זה כיף
זה משהו אחר
יש בזה הנאה מסוג אחר - קשה להסביר את זה נסו ותבינו
אז לסיכומו של עניין
בואו אני יפרוש בכמה משפטים את משנתי בנושא
התקווה שלי היא להגעה לאיזשהו מצב של אפשרויות הורדה חוקית במחירים גלובליים לחודש ללא הגבלת כמות שבסופו של דבר תתגמל את האמנים וכן גם את חברות התקליטים במידה זו או אחרת
האם זה ריאלי?
אני מקווה גם שיהיה שלום אמת בינינו לבין הפלשתינאים ותבינו מזה מה אני חושב על זה...
ושחר אם אתה מבין אז אתה מבין....
נראה לי מוזר מאוד שגוף שיעבוד בשירות המדינה לא יוכל לשלם כסף טוב למומחי מחשבים שיוכלו כן לעשות דברים מתוחכמים
שוב אני לא מבין בזה
אני פשוט חושב שברגע שיתחילו לפעול יהיו בצד ההוא מומחי מחשבים לא מעטים
כנראה בגדול שאבי צודק
לא יודע מה זה יתן - עובדתית באמריקה עד היום זה לא שינה הרבה
אמרתי לכם אני לא פה כדי לשנות אף אחד
אני מקווה שאולי יהיו כאלה שיחליטו על מצעד חודשי שלהם כשהקטע מספר אחת כל חודש יירכש על ידם על תקליט/דיסק
לא יקר ונראה לי רעיון מדליק
זהו:)
בלי כעס
בלי התנשאות
ובלי פלאשרים לעיניים |
|
|
|
|