|
המלחמה של יגאל באמפי3 ממשיכה (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
| quote: | Originally posted by m0sh
ארמין זיין אותי?!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני אהבתי את הזאת עם החולצה "חובה לחדור גם מאחור"... גדול!!! |
נכון - ראיתי אותה בתמונות היא נראת חרמנית אששששש.... מישהו עשה איתה משהו שמה או לא??? :rolleyes: :tongue2 |
|
|
| DjChook |
| ת'אמת ראו על התחת שלה שהוא קיבל מספיק |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | היא אמרה את זה גם לפרי קורסטן...והיא אחת מאחיות-תאומות...אם אתה מכיר אותן... 2 חמודות כאלה כל הזמן במסיבות של נקסט..., |
ואללה מכיר.
שרמוטות... |
|
|
| princess cc |
ממש לא התכוונתי לאחיות התאומות!
הן באמת חמודות לאללה...
התכוונתי לאחת מתולתלת מופרעת כזו...
וההיא עם "החובה לחדור"
:wtf:
היא לא יודעת שזה פסה כבר????????
שמישהו יגיד לה... פליז? |
|
|
| Shahar |
תכלס ישן
ומה התלהבתם ממנה היא מכוערת טילים |
|
|
| markfeldman |
| quote: | התכוונתי לאחת מתולתלת מופרעת כזו...
וההיא עם "החובה לחדור"
|
זו לא ההיא שהתמזמזה עם אילן ?:rolleyes: |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by markfeldman
זו לא ההיא שהתמזמזה עם אילן ?:rolleyes: |
מישהי התמזמזה עם אילן??????
לההההההההההההההההההההההההההההה
אני ראיתי את אילן קצת חרמן אבל הייתי בטוחה שזה
על המוסיקה... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
זו לא ההיא שהתמזמזה עם אילן ?:rolleyes: |
לא אחי
זאת שהייתה עם יגאל זאת אורנה
ההיא עם החובה לחדור יכולה לגדל את יגאל :D
| quote: | Originally posted by princess cc
מישהי התמזמזה עם אילן??????
לההההההההההההההההההההההההההההה
אני ראיתי את אילן קצת חרמן אבל הייתי בטוחה שזה
על המוסיקה... |
תפסיקי להעלם באמצע המסיבה אז לא תפספסי ביצועים של יגאל בשידור חי:D |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא אחי
זאת שהייתה עם יגאל זאת אורנה
ההיא עם החובה לחדור יכולה לגדל את יגאל :D
תפסיקי להעלם באמצע המסיבה אז לא תפספסי ביצועים של יגאל בשידור חי:D |
פיייייייי איך פספסתי אלוהים!
ואורנה הזאת משו בסט... אחת הבנות המקסימות
ביותר שפגשתי בחיי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני רוצה לאמץ אותה! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
פיייייייי איך פספסתי אלוהים!
ואורנה הזאת משו בסט... אחת הבנות המקסימות
ביותר שפגשתי בחיי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני רוצה לאמץ אותה! |
לא הגבת על זה שאת נעלמת באמצע מסיבות אה?
מה נהיית לי אריק:conf: |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא הגבת על זה שאת נעלמת באמצע מסיבות אה?
מה נהיית לי אריק:conf: |
לא היה לי אוויר! הלכתי לרקוד על המדרגות היה יותר נוח:D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
לא היה לי אוויר! הלכתי לרקוד על המדרגות היה יותר נוח:D |
לא באת להגיד ביי!!!
עזבי תודי שאת מנסה לחקות את אריק :D
רגע אחד הוא עומד מאחורייך צועק
in the mix
את שניה מסובבת תראש הוא נעלם ולא חוזר
:nervous: |
|
|
|
|