return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
המלחמה של יגאל באמפי3 ממשיכה (pg. 8)
View this Thread in Original format
taltul
quote:
Originally posted by m0sh
ארמין זיין אותי?!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


אני אהבתי את הזאת עם החולצה "חובה לחדור גם מאחור"... גדול!!!

נכון - ראיתי אותה בתמונות היא נראת חרמנית אששששש.... מישהו עשה איתה משהו שמה או לא??? :rolleyes: :tongue2
DjChook
ת'אמת ראו על התחת שלה שהוא קיבל מספיק
markfeldman
quote:
היא אמרה את זה גם לפרי קורסטן...והיא אחת מאחיות-תאומות...אם אתה מכיר אותן... 2 חמודות כאלה כל הזמן במסיבות של נקסט...,


ואללה מכיר.

שרמוטות...
princess cc
ממש לא התכוונתי לאחיות התאומות!
הן באמת חמודות לאללה...
התכוונתי לאחת מתולתלת מופרעת כזו...
וההיא עם "החובה לחדור"
:wtf:

היא לא יודעת שזה פסה כבר????????
שמישהו יגיד לה... פליז?
Shahar
תכלס ישן

ומה התלהבתם ממנה היא מכוערת טילים
markfeldman
quote:
התכוונתי לאחת מתולתלת מופרעת כזו...
וההיא עם "החובה לחדור"


זו לא ההיא שהתמזמזה עם אילן ?:rolleyes:
princess cc
quote:
Originally posted by markfeldman
זו לא ההיא שהתמזמזה עם אילן ?:rolleyes:


מישהי התמזמזה עם אילן??????
לההההההההההההההההההההההההההההה
אני ראיתי את אילן קצת חרמן אבל הייתי בטוחה שזה
על המוסיקה...
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
זו לא ההיא שהתמזמזה עם אילן ?:rolleyes:


לא אחי
זאת שהייתה עם יגאל זאת אורנה

ההיא עם החובה לחדור יכולה לגדל את יגאל :D

quote:
Originally posted by princess cc
מישהי התמזמזה עם אילן??????
לההההההההההההההההההההההההההההה
אני ראיתי את אילן קצת חרמן אבל הייתי בטוחה שזה
על המוסיקה...


תפסיקי להעלם באמצע המסיבה אז לא תפספסי ביצועים של יגאל בשידור חי:D
princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
לא אחי
זאת שהייתה עם יגאל זאת אורנה

ההיא עם החובה לחדור יכולה לגדל את יגאל :D



תפסיקי להעלם באמצע המסיבה אז לא תפספסי ביצועים של יגאל בשידור חי:D


פיייייייי איך פספסתי אלוהים!
ואורנה הזאת משו בסט... אחת הבנות המקסימות
ביותר שפגשתי בחיי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני רוצה לאמץ אותה!
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
פיייייייי איך פספסתי אלוהים!
ואורנה הזאת משו בסט... אחת הבנות המקסימות
ביותר שפגשתי בחיי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני רוצה לאמץ אותה!


לא הגבת על זה שאת נעלמת באמצע מסיבות אה?
מה נהיית לי אריק:conf:

princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
לא הגבת על זה שאת נעלמת באמצע מסיבות אה?
מה נהיית לי אריק:conf:


לא היה לי אוויר! הלכתי לרקוד על המדרגות היה יותר נוח:D
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
לא היה לי אוויר! הלכתי לרקוד על המדרגות היה יותר נוח:D


לא באת להגיד ביי!!!
עזבי תודי שאת מנסה לחקות את אריק :D
רגע אחד הוא עומד מאחורייך צועק
in the mix
את שניה מסובבת תראש הוא נעלם ולא חוזר

:nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement