|
המלחמה של יגאל באמפי3 ממשיכה (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ברור שהוא יכול לעבוד על ציוד, הוא עשה זאת לפני שהוא התפרסם.
THEME FROM NORJFELL
זה שלו טהור ! |
נו רואה..
אנשים סתם מנסים להרוס לו תשם
הוא כישרוני ואף אחד לא יקח את זה ממנו
תכלס זה מראה כמה אנשים מקנאים |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אם כבר
deep dish gladiator mix
אחד החזקים!!! |
גם ענק !
בכלל, אילן ידידי עשית רכישה מוצלחת ! |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by markfeldman
גם ענק !
בכלל, אילן ידידי עשית רכישה מוצלחת ! |
ללא ספק רכישה מעולה! |
|
|
| cluBBer |
הנה מה שארמין אמר בנושא החלפת קבצים
File sharing?
Armin- I think if it wasn’t for file sharing I wouldn’t be here. I’m one of the first examples that downloading is a good thing for spreading music around the world. The only thing is that I also own a record company so I think it’s important for people to understand that it is illegal to download stuff. And they are ruining the scene if they don’t purchase CDs. Im not the holy pope Ive downloaded stuff myself, but nto on a daily basis and if I like the track I go out and buy the CD. I think its important for people to know that its not the labels and the artist that make the most money... if you see the statements of my record sales you would vbe surprised, its not the amount you would expect , all the money goes to the shops, the retailers … almost 50% of the sale. Internet gives people the chance to get a lot of new music which I think is good.
הוא לא היה איפה שהוא עכשיו והרבה הרבה מאד אחרים |
|
|
| m0sh |
תגובה נהדרת
והוא לומד משפטים ככה שכל הכבוד לו |
|
|
| Glenn-Holmes |
זה פאקין משהו שאני חייב לשאול אותו לגביו היום!!!
ובכל מקרה אבי ספר להם תסיפור עם הטמבל שהביא לו דיסק צרוב שיחתום עליו
ארמין זרק את הדיסק פשוט...
אז לא יודע איפה הוא עומד כיום מבחינת הראייה שלו על כל המצב
אבל ללא ספק עבודה טובה ולאדי
שווה בדיקה |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by m0sh
תגובה נהדרת
והוא לומד משפטים ככה שכל הכבוד לו |
מה נסגרררררר....מוש אחי ארמין סיים את לימודי התואר שלו עוד לפני 3שנים בערך...
ITS TIME TO WAKE UP :)
:) נ''ב: תעשה שיעורי בית אחי |
|
|
| m0sh |
למד התכוונתי :D
מעניין מה היה קורה אם הוא היה לומד עסקים :p |
|
|
| Shahar |
בימינו לא צריך ללמוד עסקים
ראית את את בעלי האומן שלא למדו עסקים אבל ידעו לעשות עסקים טוב:D
רק חבל שעלו עליהם:D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
בימינו לא צריך ללמוד עסקים
ראית את את בעלי האומן שלא למדו עסקים אבל ידעו לעשות עסקים טוב:D
רק חבל שעלו עליהם:D |
מעניין אבל בדרך כלל כל משלא לומד עסקית מעלים מס אמנם אבל הוא אשף בעסקים...
האם משלומדים במנהל עסקים זה להיות עסקן פחות טוב אבל לפחות עם ראש שקט? :rolleyes: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מעניין אבל בדרך כלל כל משלא לומד עסקית מעלים מס אמנם אבל הוא אשף בעסקים...
האם משלומדים במנהל עסקים זה להיות עסקן פחות טוב אבל לפחות עם ראש שקט? :rolleyes: |
אנשים שמעלימים מליונים זה לא אנשים עם ראש כל כך קטן
:D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אנשים שמעלימים מליונים זה לא אנשים עם ראש כל כך קטן
:D |
לא יודע לגבי הראש
אבל בטוח שיש להם ביצים גדולות |
|
|
|
|