return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
המלחמה של יגאל באמפי3 ממשיכה (pg. 6)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
ברור שהוא יכול לעבוד על ציוד, הוא עשה זאת לפני שהוא התפרסם.

THEME FROM NORJFELL

זה שלו טהור !


נו רואה..
אנשים סתם מנסים להרוס לו תשם
הוא כישרוני ואף אחד לא יקח את זה ממנו
תכלס זה מראה כמה אנשים מקנאים
markfeldman
quote:
אם כבר
deep dish gladiator mix
אחד החזקים!!!


גם ענק !

בכלל, אילן ידידי עשית רכישה מוצלחת !
Sniper
quote:
Originally posted by markfeldman
גם ענק !

בכלל, אילן ידידי עשית רכישה מוצלחת !


ללא ספק רכישה מעולה!
cluBBer
הנה מה שארמין אמר בנושא החלפת קבצים

File sharing?
Armin- I think if it wasn’t for file sharing I wouldn’t be here. I’m one of the first examples that downloading is a good thing for spreading music around the world. The only thing is that I also own a record company so I think it’s important for people to understand that it is illegal to download stuff. And they are ruining the scene if they don’t purchase CDs. Im not the holy pope Ive downloaded stuff myself, but nto on a daily basis and if I like the track I go out and buy the CD. I think its important for people to know that its not the labels and the artist that make the most money... if you see the statements of my record sales you would vbe surprised, its not the amount you would expect , all the money goes to the shops, the retailers … almost 50% of the sale. Internet gives people the chance to get a lot of new music which I think is good.



הוא לא היה איפה שהוא עכשיו והרבה הרבה מאד אחרים
m0sh
תגובה נהדרת
והוא לומד משפטים ככה שכל הכבוד לו
Glenn-Holmes
זה פאקין משהו שאני חייב לשאול אותו לגביו היום!!!

ובכל מקרה אבי ספר להם תסיפור עם הטמבל שהביא לו דיסק צרוב שיחתום עליו

ארמין זרק את הדיסק פשוט...

אז לא יודע איפה הוא עומד כיום מבחינת הראייה שלו על כל המצב
אבל ללא ספק עבודה טובה ולאדי
שווה בדיקה
taltul
quote:
Originally posted by m0sh
תגובה נהדרת
והוא לומד משפטים ככה שכל הכבוד לו

מה נסגרררררר....מוש אחי ארמין סיים את לימודי התואר שלו עוד לפני 3שנים בערך...

ITS TIME TO WAKE UP :)

:) נ''ב: תעשה שיעורי בית אחי
m0sh
למד התכוונתי :D

מעניין מה היה קורה אם הוא היה לומד עסקים :p
Shahar
בימינו לא צריך ללמוד עסקים
ראית את את בעלי האומן שלא למדו עסקים אבל ידעו לעשות עסקים טוב:D

רק חבל שעלו עליהם:D
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
בימינו לא צריך ללמוד עסקים
ראית את את בעלי האומן שלא למדו עסקים אבל ידעו לעשות עסקים טוב:D

רק חבל שעלו עליהם:D


מעניין אבל בדרך כלל כל משלא לומד עסקית מעלים מס אמנם אבל הוא אשף בעסקים...
האם משלומדים במנהל עסקים זה להיות עסקן פחות טוב אבל לפחות עם ראש שקט? :rolleyes:

Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מעניין אבל בדרך כלל כל משלא לומד עסקית מעלים מס אמנם אבל הוא אשף בעסקים...
האם משלומדים במנהל עסקים זה להיות עסקן פחות טוב אבל לפחות עם ראש שקט? :rolleyes:


אנשים שמעלימים מליונים זה לא אנשים עם ראש כל כך קטן
:D
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
אנשים שמעלימים מליונים זה לא אנשים עם ראש כל כך קטן
:D


לא יודע לגבי הראש
אבל בטוח שיש להם ביצים גדולות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement