|
המלחמה של יגאל באמפי3 ממשיכה (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
תגובות קצרות:
טלטול - אני ממש מתלהב כשמספר הווינילים שלי עולה
כי אני עדיין מרגיש שיש לי מעט מדי... אני קורע תתחת בעבודה בשבל זה אז כן אני חייב לפרוק תהתלהבות איפשהו
מצטער אם נשמעתי מתנשא
מיכאל - אני לא יודע מה הפריע לי כל כך ההיבט החוקי או ההיבט של הפגיעה באמנים שמפעם לפעם ככל שאני מתערבב עם יותר אנשים מפורומים בחול ומדבר לעתים עם יוצרים הדבר ממש הציק לי
אז אני חושב שההיבט החוקי כל עוד אני יכול לעמוד בו אני יעמוד בו
לגבי תוכנות פרוצות והכל
אני יגיד לך תאמת.?
הראיה שלי ליום שבו אני יתחיל ליצור היא כזו
אני מעדיף תוכנה חוקית
אבל אין לי5000-6000 להשקיע באחת כזאת
מה אני יעשה?
נראה בבוא היום אני מאמין שאם הרבה יוצרים מוכרים לא כולם משתמשים בתוכנה חוקית לפחות בהתחלה אז פה גם אני יכול...
בקשר אליכם מורידים אמ פי ואני מזלזל בזה
אז אני לא מזלזל בזה אני מעדיף אבל (ובלי כל קשר לכל אחד באופן פרטי ויש כאן אנשים שאני מעריך ואוהב ) שיותר כסף יגיע גם לחברות התקליטים ובעיקר לאמנים
מה אני יעשה זאת הדעה שלי בבקשה אל תקטלו אותי על זה אני לא בא לאף אחד באופן פרטי בטענות אני רק מקווה שיום אחד אנשים יעשו את משמוש דיבר עליו
יורידו וגם יקנו
ואני לא יטיף על זה
ואני יודע שאנשים עכשיו אולי יתפתו לקרוא לי צבוע בגלל שאמרתי שתוכנה אולי אני כן ישתמש לא חוקי...הכל תלו בלאן נתונה האהבה שלי ואיזה דברים חשובים לי ואיזה פחות...
מקווה שהסברתי את עצמי
אני אוהב את כולכם
אני אוהב תפורום וזאת הסיבה שאני נשאר פה ימשיך להשאר פה ומשיגיע לראות אותי בארמין יחשוב שאני על איזה כדורים אבל בעצם זה אני טבעי בלי סמים וגם בלי אלכוהול - תגיעו לפגוש את אילן האמיתי בהמוניכם |
|
|
| Shahar |
| סוףסוף גמרתם עם זה |
|
|
| electrohit |
לדעתי האמ פי 3 לא פוגע בסצינה עד כדי כך כמו שעושים מזה
ואני מדבר על טראנס , תחשבו על זה יש אנשים שקונים תקליטים
הם לא יפסיקו לקנות בגלל שזה ברשת כי זה תמיד היה ברשת והם עדיין קנו
הנזק הכללי של כל העניין הזה הרבה פחות גרוע ממה שעושים ממנו
זה מפרסם את האומן ויכול אפילו להעלות לו את המכירות (אנשים שיאהבו את מה שהם הורידו ילכו לקנות את זה)
בכל מקרה אם לא יחשבו על פתרון חכם ואפקטיבי זה ישאר ככה ולא משנה מי ינסה לפרק תסצינה היא תמיד תהיה קיימת |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by electrohit
לדעתי האמ פי 3 לא פוגע בסצינה עד כדי כך כמו שעושים מזה
ואני מדבר על טראנס , תחשבו על זה יש אנשים שקונים תקליטים
הם לא יפסיקו לקנות בגלל שזה ברשת כי זה תמיד היה ברשת והם עדיין קנו
הנזק הכללי של כל העניין הזה הרבה פחות גרוע ממה שעושים ממנו
זה מפרסם את האומן ויכול אפילו להעלות לו את המכירות (אנשים שיאהבו את מה שהם הורידו ילכו לקנות את זה)
בכל מקרה אם לא יחשבו על פתרון חכם ואפקטיבי זה ישאר ככה ולא משנה מי ינסה לפרק תסצינה היא תמיד תהיה קיימת |
אני לא מסכים
עוד 10 שנים יכול להיות שכלל לא ימכרו תקליטים
זה בראייה עתידית |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
זה בראייה עתידית |
תלמד גם אותי איך רואים ככה תעתיד :D
כל מקרה הוא צודק עם מה שהוא אמר
כי אמנים חדשים לא ימכרו דברים בקלות...מה לעשות אף אחד לא ישים 80 שקל על תקליט של מישו חדש לא מוכר
רק דרך האמפי3 אנשים מסכימים לבדוק קטעים לא מוכרים של אנשים לא מוכרים..וככה בעצם היוצרים החדשים מתפרסמים |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
תלמד גם אותי איך רואים ככה תעתיד :D
כל מקרה הוא צודק עם מה שהוא אמר
כי אמנים חדשים לא ימכרו דברים בקלות...מה לעשות אף אחד לא ישים 80 שקל על תקליט של מישו חדש לא מוכר
רק דרך האמפי3 אנשים מסכימים לבדוק קטעים לא מוכרים של אנשים לא מוכרים..וככה בעצם היוצרים החדשים מתפרסמים |
:caugh: :caugh: :caugh: :caugh: radio shows :caugh: :caugh: :caugh:
hydroid - blue tubes (ava mea remix)
solid globe - lost cities
nitromethane - religion
שלוש דוגמאות לקטעים אדירים שלמיטב ידיעתי לא ראו אור יום בשום פורמט אפשרי
שלושתם אדירים וכמוהם יש עוד
ומאיפה אני מכיר אותם? אין פה סוד תוכניות רדיו |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
:caugh: :caugh: :caugh: :caugh: radio shows :caugh: :caugh: :caugh:
hydroid - blue tubes (ava mea remix)
solid globe - lost cities
nitromethane - religion
שלוש דוגמאות לקטעים אדירים שלמיטב ידיעתי לא ראו אור יום בשום פורמט אפשרי
שלושתם אדירים וכמוהם יש עוד
ומאיפה אני מכיר אותם? אין פה סוד תוכניות רדיו |
לא כולם שומעים אסוט אחי
אני מכיר מלא שאוהבים את הקטעים שיש שם אבל אין להם סבלנות לשמוע תתוכנית. אולי אם ארמין היה מדבר אנגלית היה לו יותר קהל...
כל מקרה לא לכולם מסתדר לעקוב ככה
ולהוריד תקטע למחשב זה סבבה בתור התחלה
קח דוגמא
re:locate - waterfall
לפני שהקטע יצא ונחרש מי בכלל הכיר את
re:locate?
היית מספר שקנית תקליט שלו תאמין לי היו אומרים שעשית טעות...
מה לעשות הוא לא היה מוכר...
אבל היום אחרי שהוא הוציא את הקטע (בלי קשר עכשיו לשאר הקטעים הרוצחים שהוא הוציא) כולם מכירים ומעריכים אותו ותכלס יש יותר סיכוי שבנאדם שהוריד את
waterfall מהאינטרנט
היום ירוץ ויקנה את
absoluum
אם אותו בנאדם לא היה עוקב אחרי תוכניות ולא היה מוריד מאינטרנט וואלה יש סיכוי שהיום הוא לא היה יודע מי זה
re:locate
לעומת בנאדם שהוריד את
waterfall
והיום רץ וקונה כל תקליט שלו.
בכל דבר יש פלוסים ומינוסים.. |
|
|
| Star |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
:caugh: :caugh: :caugh: :caugh: radio shows :caugh: :caugh: :caugh:
hydroid - blue tubes (ava mea remix)
solid globe - lost cities
nitromethane - religion
שלוש דוגמאות לקטעים אדירים שלמיטב ידיעתי לא ראו אור יום בשום פורמט אפשרי
שלושתם אדירים וכמוהם יש עוד
ומאיפה אני מכיר אותם? אין פה סוד תוכניות רדיו |
update from here |
|
|
| UltraWave |
לא חושב שהאמ פי 3 מפריע למישהו ממש.....מי שלא מתכוון לקנות לא יקנה גם אם אין אמ פי 3.....תאכלס אני מאמין בפורמט הזה אני חושב שצריך להיות תפורמט הזה אבל! במקביל צריכה להיות קנייה....זאת אומרת את הקטעים שאתה באמת אוהב לך תקנה....הנה אני לדוגמא בלי פטיפון קניתי תקליטים כי אני אוהב אותם כבוד בשבילי רק שישבו אצלי בחדר תאכלס הגרסה שאני שומע היא האמ פי 3 אבל אני שומע בפנאן אני יודע שאני קניתי אותו!
זה כל מה שאני אומר......אילן צודק בזה שהתליטים יגמרו בעוד כמה שנים כי אנשים באמת מתחילים לשים זין!! אתם צריכים להבין משהו אחד! אם אנחנו לא קונים אז אין מישהו אחר שיקנה! אנחנו אלו ששומעים תטראנס אנחנו מחזיקים תסצנה בידיים שלנו! אם כולם יורידו ולא יקנו לא תיהיה סצנה שנקראת טראנס לא יהיה זכר לדבר הזה! החברות מוציאות תקליטים מהכסף שלנו! זה העניין פה אתה נהנה אתה צריך לשלם על זה בשביל להחזיק תהנאה הזאת עוד זמן אצלך!
עכישו אני לא אומר תקנו כל קטע שאתם אוהבים....אבל תקנו מידי פעם לא מזיק זה לא סכום של פשיטת רגל! ואני בתור אומן שהאינטרס שלי צריך להיות תקנו רק תקנו וכאלה דברים אומר לכם דוגרי אני קודם כל חובב טראנס בלי קשר ליוצר....לא ישקר שהייתי שמח אם כל אחד פה היה קונה תתקליטים שלי אבל וואלה אני יהיה יותר שמח אם כל אחד פה יזרוק מילה טובה אפילו הוא לא קנה! זה מה שחשוב לי אבל בנוסף לכל אם אחד שתיים גם יקנו אז בכלל טוב!
:D :D :D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by UltraWave
לא חושב שהאמ פי 3 מפריע למישהו ממש.....מי שלא מתכוון לקנות לא יקנה גם אם אין אמ פי 3.....תאכלס אני מאמין בפורמט הזה אני חושב שצריך להיות תפורמט הזה אבל! במקביל צריכה להיות קנייה....זאת אומרת את הקטעים שאתה באמת אוהב לך תקנה....הנה אני לדוגמא בלי פטיפון קניתי תקליטים כי אני אוהב אותם כבוד בשבילי רק שישבו אצלי בחדר תאכלס הגרסה שאני שומע היא האמ פי 3 אבל אני שומע בפנאן אני יודע שאני קניתי אותו!
זה כל מה שאני אומר......אילן צודק בזה שהתליטים יגמרו בעוד כמה שנים כי אנשים באמת מתחילים לשים זין!! אתם צריכים להבין משהו אחד! אם אנחנו לא קונים אז אין מישהו אחר שיקנה! אנחנו אלו ששומעים תטראנס אנחנו מחזיקים תסצנה בידיים שלנו! אם כולם יורידו ולא יקנו לא תיהיה סצנה שנקראת טראנס לא יהיה זכר לדבר הזה! החברות מוציאות תקליטים מהכסף שלנו! זה העניין פה אתה נהנה אתה צריך לשלם על זה בשביל להחזיק תהנאה הזאת עוד זמן אצלך!
עכישו אני לא אומר תקנו כל קטע שאתם אוהבים....אבל תקנו מידי פעם לא מזיק זה לא סכום של פשיטת רגל! ואני בתור אומן שהאינטרס שלי צריך להיות תקנו רק תקנו וכאלה דברים אומר לכם דוגרי אני קודם כל חובב טראנס בלי קשר ליוצר....לא ישקר שהייתי שמח אם כל אחד פה היה קונה תתקליטים שלי אבל וואלה אני יהיה יותר שמח אם כל אחד פה יזרוק מילה טובה אפילו הוא לא קנה! זה מה שחשוב לי אבל בנוסף לכל אם אחד שתיים גם יקנו אז בכלל טוב!
:D :D :D |
בקיצור שורה תחתונה באת לפרסם את הפרומואים שלך :D
סתם :D |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by UltraWave
לא חושב שהאמ פי 3 מפריע למישהו ממש.....מי שלא מתכוון לקנות לא יקנה גם אם אין אמ פי 3.....תאכלס אני מאמין בפורמט הזה אני חושב שצריך להיות תפורמט הזה אבל! במקביל צריכה להיות קנייה....זאת אומרת את הקטעים שאתה באמת אוהב לך תקנה....הנה אני לדוגמא בלי פטיפון קניתי תקליטים כי אני אוהב אותם כבוד בשבילי רק שישבו אצלי בחדר תאכלס הגרסה שאני שומע היא האמ פי 3 אבל אני שומע בפנאן אני יודע שאני קניתי אותו!
זה כל מה שאני אומר......אילן צודק בזה שהתליטים יגמרו בעוד כמה שנים כי אנשים באמת מתחילים לשים זין!! אתם צריכים להבין משהו אחד! אם אנחנו לא קונים אז אין מישהו אחר שיקנה! אנחנו אלו ששומעים תטראנס אנחנו מחזיקים תסצנה בידיים שלנו! אם כולם יורידו ולא יקנו לא תיהיה סצנה שנקראת טראנס לא יהיה זכר לדבר הזה! החברות מוציאות תקליטים מהכסף שלנו! זה העניין פה אתה נהנה אתה צריך לשלם על זה בשביל להחזיק תהנאה הזאת עוד זמן אצלך!
עכישו אני לא אומר תקנו כל קטע שאתם אוהבים....אבל תקנו מידי פעם לא מזיק זה לא סכום של פשיטת רגל! ואני בתור אומן שהאינטרס שלי צריך להיות תקנו רק תקנו וכאלה דברים אומר לכם דוגרי אני קודם כל חובב טראנס בלי קשר ליוצר....לא ישקר שהייתי שמח אם כל אחד פה היה קונה תתקליטים שלי אבל וואלה אני יהיה יותר שמח אם כל אחד פה יזרוק מילה טובה אפילו הוא לא קנה! זה מה שחשוב לי אבל בנוסף לכל אם אחד שתיים גם יקנו אז בכלל טוב!
:D :D :D |
יש עוד מספיק אנשים שקונים ותקליטים יגמרו בגלל שCD
פשוט משתלט
עכשיו אני חושב שזה עצוב שאתה קונה תקליטים סתם ואין לך פטיפון |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
יש עוד מספיק אנשים שקונים ותקליטים יגמרו בגלל שCD
פשוט משתלט
עכשיו אני חושב שזה עצוב שאתה קונה תקליטים סתם ואין לך פטיפון |
לא יותר עצוב שאנשים לא משקיעים על מוזיקה שהם אוהבים בכלל.?
אני מסכים עם איתי בקטע של אנחנו האנשים שמממנים את הסצינה
חלק מהמימון מגיע מקניית מוזיקה
וחלק מארועים
אמן שיראה שליצור מוזיקה לא משתלם כי אף אחד לא יחתים אותו כי לא משתלם להחזיק חברת תקליטים
זה בעצם תחילת הסוף של הסצינה
ותשימו לב כבר היום רוב החברות הגדולות מנוהלות ע"י די גיים שצברו כסף רב מקריירה מוזיקלית עניפה בשנים היפות של המוזיקה האלקטרונית
אם ארמין טיאסטו ופרי מחליטים לפרוש לחלוטין מהחיים האלה
מת כל האפליפטינג כמעט במלואו
לא בגלל היצירות שלהם
אלא בגלל שהם מחזיקים את שלושת הלייבלים אולי הבולטים באפליפטינג
יש עוד כמה כמובן
אבל שימו לב שבשלושת הלייבלים הללו מן הסתם 60-70 % מהאפליפטינג הטוב שמשתחרר בשנים האחרונות..
ככה שזה מפחיד לחשוב על זה
למוזיקה האלקטרונית וכולם שמים לב לזה יש פוטנציאל אדיר לשנים הבאות
צריך מימון
זה הכל |
|
|
|
|