|
ILTA Agency @ SO Club, 10.02.2005 THURSDAY (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
| כולם להכין אתי חפירה אני הולך לקדוח לכם בראש יום חמישי... בובובובובווווווווםםםםםםם |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
כולם להכין אתי חפירה אני הולך לקדוח לכם בראש יום חמישי... בובובובובווווווווםםםםםםם |
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| princess cc |
שגיאאאאא אנחנו פה משתחווים לך
אנחנו פה אצל סיסי
אלי צח אדיר וגיל
תבוא לארמיןןןןןןן :) |
|
|
| Vortex_SA |
| אני לא יגיע לארמין... יש מסיבת גיוס לחבר שלי... אבל ספרו לי איך היה... ולמה להשתחוות? סתם דופק את הגב... |
|
|
| Black Dragon |
אנא אשרו את השתתפותכם עד יום חמישי בצהריים לרשימות מוזמנים
דרכי או דרך גיל! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
+3 |
פיייי התחלת להפתיע
מי השלישי?< |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
פיייי התחלת להפתיע
מי השלישי?< |
יש משו בדרך;)
חחחחחח סתם!
התכוונתי לקייסי היא גרופית של אלי עכשיו...
התאהבה בו;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by princess cc
יש משו בדרך;)
חחחחחח סתם!
התכוונתי לקייסי היא גרופית של אלי עכשיו...
התאהבה בו;) |
wow kaycee
תגידי לה ליצור עוד קטעים חחחחחח |
|
|
| skelz |
אולי תסבירו לי על מה אתם מדברים
ומזה המושגים האלה:
"יש משו בדרך"
קייסי
גרופית
"ליצור קטעים"
עם כל הכבוד,
זה שאני לא יכול להגיע למסיבות
זה לא אומר שאתם לא צריכים לשתף אותי בסלנג ILTA
שצומח וצובר תאוצה בקצב מסחרר כמו שרואים!
עוד משו קטן.. יגאל יא רמלאי
וכמובן שאני לא אשכח..
+1
ויש מצב שאני בסו אם החברים שלי ירימו עוגן :) |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by skelz
אולי תסבירו לי על מה אתם מדברים
ומזה המושגים האלה:
"יש משו בדרך"
קייסי
גרופית
"ליצור קטעים"
עם כל הכבוד,
זה שאני לא יכול להגיע למסיבות
זה לא אומר שאתם לא צריכים לשתף אותי בסלנג ILTA
שצומח וצובר תאוצה בקצב מסחרר כמו שרואים!
עוד משו קטן.. יגאל יא רמלאי
וכמובן שאני לא אשכח..
+1
ויש מצב שאני בסו אם החברים שלי ירימו עוגן :) |
חחחחחחחחחחחחח איזה חמוד יו! |
|
|
|
|