|
ILTA Agency @ SO Club, 10.02.2005 THURSDAY (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
לא מגיע חבר'ה
אני בווקס
סיסי נראה אותך בנקסט:D |
|
|
| SPL |
אני לא מגיע ... אני עם כאב שינים !
סורי שגיא. |
|
|
| markfeldman |
אוףףףףףףףףףףףףף
איזה זיןןןןןןןןןןןן
בוטל !!!!!!!!!
ואני נסעתי כמו פראייר........ |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אוףףףףףףףףףףףףף
איזה זיןןןןןןןןןןןן
בוטל !!!!!!!!!7
ואני נסעתי כמו פראייר........ |
אתה רציני?
מה היה? |
|
|
| markfeldman |
הבעלים של ה-
SO
לא היה מוכן לפתוח להם את הקומה השנייה מטעמי "בטיחות"..
בולשיט !
למה בדקה ה-90 ?!?!?!?
סעמקקק
הוציא לי את החשק לכל הסופ"ש ! |
|
|
| SPL |
| quote: | Originally posted by markfeldman
הבעלים של ה-
SO
לא היה מוכן לפתוח להם את הקומה השנייה מטעמי "בטיחות"..
בולשיט !
למה בדקה ה-90 ?!?!?!?
סעמקקק
הוציא לי את החשק לכל הסופ"ש ! |
אז ILTA לא ניגנו בכלל?? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אז ILTA לא ניגנו בכלל?? |
האמת שאיך ששמעתי את זה עזבתי.
אבל לפי מה שהבנתי מגיל, הבעלים של המקום הבטיח להם לעלות אותם ב-3:00.
לשמוע עד אז את רועי פלינר, לא תודה ! |
|
|
| Shahar |
מה נסגר עם זה
דברתי עם אורן
hypersonic
אמרתי לו שאין כלום
הוא אמר לי שהוא דיבר עם סיסי והיא אמרה לו שיש
איזה מקום מסריח |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
!!!...SO SUCKS SO FLINER...!!!
אז כן לאחר כל ההכנות והכל אנחנו אני אלי וצח מגיעים עם ציוד והכל בשעה 22:20 למועדון הסו.
באים לעלות לגלרייה ועוצרים אותנו אומרים שישנם בעיות עם רשיונות ולא ניתן לפתוח את קומת הגלרייה.
כן כן אותה קומת גלרייה שהיינו אמורים לנגן בה במהלך כל הערב!
לאחר מספר דקות של דיונים וניסיונות הסבר סגרנו עם בעלי המקום והליין שאנחנו נעלה לנגן ברחבה המרכזית בשעה שתיים וחצי.
יוצא החוצה בוער כולי מרוב עצבים עם עשן מהאוזניים.
לוקח את הרשימות ועובר על כמה שרק יכולתי להתקשר ולומר לכולם לא להגיע.
למה אין בירצוני שאנשים יסבלו ממוסיקה מסריחה של רועי פלינר עד שעה שכזו.
אבל לצערי מספר רב כבר היה בדרך והגיע למועדון.
ועוד מספר נחמד שאנשים שהפתיעו אותי ובאו ולא היה נעים לי לספר להם אבל לא הייתה ברירה...!!!
ניסיתי לשכנע את כולם ללכת למקום אחר ולא לסבול את החרא מוסיקה.
אבל אנשים בארץ קשים שהם מגיעים למועדון אחד הם רוצים להכנס לא משנה אם חרא שם.
אז לצערי כמה מכם נכנסתם וסבלתם.
טוב השעה שתיים ויש גן חיות מחוץ למועדון מלא בלאגן אנשים מוחצים זה את זה.
ומה לא!
נסיתי אפילו ללא הצלחה למשוך ולהכניס כמה מכם ועוד רבים בגלל הסלקטורים המעפנים!!!
בכלל עד ששגיא שלנו נכנס, נמחץ כולו.
בלב ברירה נכנס פנימה השעון מראה שתיים וחצי, באים לעמדה אומרים שרק בשעה שלוש.
אני בכלל מעוצבן אבל רוצה שהדיג'יי ינגן אז המתנו לשעה שלוש והנה היא מגיע וגם כן אין כלום.
יש ריבים בין המפיקים לבין רועי פלינר וכל מני ואומרים שבשעה שלוש וחצי.
ושלוש וחצי מגיע וגם כן כלום אומרים בשעה ארבע ואנחנו אומרים שלום ולא להתראות.
אז ממש מצטער למי שתרך והגיע ובא להנות בקומת הגלרייה איתנו ולתמוך והכל.
ממש מצטער מה שבטוב שלליין הזה אנחנו איננו חוזרים יותר.
ונשתדל כמה שאפשר לפצות על הערב המסריח שאתמול.
הסיבה היחידה שהמשכנו להשער במקום ולהמתין ולסבול את הזילזול הזה.
היא הייתה בשבילכם הקהל שהגיע ורצה לשמוע אותנו.
אז קבלו שוב את התנצלותי הרבה...!!!
ועל זה נאמר: ISRA-HELL


:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | ונשתדל כמה שאפשר לפצות על הערב המסריח שאתמול. |
TELL IT TO MY LAWYER (CICI), I'LL C U IN COURT ! ! ! |
|
|
| Shahar |
מצטער לשמוע שזה מה הלך שם
גיל טוב מאד שהתקשרת לאנשים ואמרת לא לבוא אפילו שהבטיחו לך לעלות מישו ב 2:30...שבעל המקום ילמד לא לזיין אנשים שהוא קבע איתם
אנלא מבין אבל למה ברגע שהוא ידע שיש בעיות הוא לא התקשר אלייך ישר..
הרי הוא בטוח ידע על זה לפני שהגעת ולא בדיוק ברגע שנכנסת..
כל מקרה אנשים שבאו יכלו לקפוץ לווקס היה צריך להיות בנזונה אתמול
או לדנזל שזה כבר יותר מסחרי :D
מצטער בשביל כל מי שבא ונדפק..
מי בא? |
|
|
|
|