return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
ILTA Agency @ SO Club, 10.02.2005 THURSDAY (pg. 9)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
כל מקרה אנשים שבאו יכלו לקפוץ לווקס היה צריך להיות בנזונה אתמול
או לדנזל שזה כבר יותר מסחרי


אז אני מבין שגם לווקס לא הלכת אתמול.

ואללה עשית בשכל שנשארת בבית.
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by Shahar
אנלא מבין אבל למה ברגע שהוא ידע שיש בעיות הוא לא התקשר אלייך ישר..
הרי הוא בטוח ידע על זה לפני שהגעת ולא בדיוק ברגע שנכנסת..


קוראים לזה נוכלות שחר!
הרי הוא ידע שאנחנו מביאים קהל משלנו.
וקהל נוסף = כסף נוסף.
כנראה שאלו היו השיקולים,
למרות שהוא אמר שהוא לא ידע ורק עכשיו בעל המועדון הודיע לו.
לי זה ממש לא משנה.
הוא יכל לפחות לתקן על זאת במהלך הערב ולעלות אותנו כפי שאמר בשתיים וחצי.
אבל גם במילה הזאת הוא לא עמד.
וחבל.
Spitz
זה מניאק בעלים זה
חבל שכל מה שהוא חושב עליו זה כסף ויהיה לו פחות קהל
וגם הפסיד ליין טוב של מוזיקה
הייתי צריך להגיע אתמול אבל חברים שלי לא רצו אז יצאתי בזול
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
אז אני מבין שגם לווקס לא הלכת אתמול.

ואללה עשית בשכל שנשארת בבית.


לא בסוף לא
ראיתי שאני מרגיש גמור לקחתי אקמול ולא השתפר נשארתי בבית...

quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
קוראים לזה נוכלות שחר!
הרי הוא ידע שאנחנו מביאים קהל משלנו.
וקהל נוסף = כסף נוסף.
כנראה שאלו היו השיקולים,
למרות שהוא אמר שהוא לא ידע ורק עכשיו בעל המועדון הודיע לו.
לי זה ממש לא משנה.
הוא יכל לפחות לתקן על זאת במהלך הערב ולעלות אותנו כפי שאמר בשתיים וחצי.
אבל גם במילה הזאת הוא לא עמד.
וחבל.


שוב מצטער לשמוע אחי
חבל שעד שההפקה הגיעה למועדון עם שם קרה כזה מקרה

אנלא מאמין שהוא ידע את זה רק ברגע שהגעתם
וזה שהוא לא העלה אותכם רק הוכיח שהוא ניסה לרמות מההתחלה

טוב מאד שאמרת לקהל לא לבוא זה הדבר הכי טוב שאפשר לעשות בשביל לזיין תמועדון בחזרה
אני מקווה שהוא לא שמע כשהתקשרת לאנשים כי אולי בגלל זה הוא לא נתן לכם לעלות..

כל מקרה אולי אחרי שב2:30 הוא לא הסכים היית צריך להגיד לו סלמאט ולהתקפל עם כל הרצון הטוב שהיה לך..
אבל מצד שני רצית לתת תקווה לקהל אז אני יכול להבין.

מקווה שבלאגן כזה לא יחזור שוב ושהקהל הקבוע ימשיך להאמין בהפקה הזאת!
princess cc
כוס עמאקקקקקקקקקקק שעה אני כותבת בסוף נפל לי המחשב errrrrrrrr
טוף מהתחלה... הפעם זה יהיה יותר בקיצור כי אין לי כוח!
הפוסט הקודם היה בערך ככה:

חחחחחחחחחח אחד הערבים היותר מצחיקים שהיו לי בחיים
אני עם שפעת, החלטתי שאנ'לא הולכת
חברה שלי אורית מב"ש שנמצאת כרגע אצל אחותה בראשון מתקשרת ב-20:00
אומרת לי שהיא באה לאסוף אותי למסיבה,
לא יכולתי להתחמק אחרי שיומיים אני משכנעת אותה שהיא חייבת לבוא
ושזו הולכת להיות המסיבה שכל תל אביב תדבר עליה...
היא מגיעה, שומעות קצת מוסיקה ואני מכניסה אותה
לקצב הטראנס (מה לעשות? הילדה אוהבת רק מוסיקה שחורה)
אני מתקלחת, מתארגנת מרגישה כבר הרבה יותר טוב
בדרך לדלת אלי מתקשר, המסיבה בוטלה
תיק תק מודיעה לאורן שלא יגיע מיבנה סתם ובסתר ליבי
שמחה שאוכל להשאר בבית...
אורית דווקא חושבת אחרת... אותה לא מעניין כלום, הבטחתי מסיבה היא רוצה מסיבה, טוב, יוצאות, נכנסות לרכב ומתחילות בס"ד (סיבוב דאווין למי שלא
מכיר ת'סלנג הבאר שבעי) אלנבי, שנקין, דרום תל אביב וכ"ו
בדרך אלי מתקשר מודיע שבסוף הם מנגנים, איך מגיעים למועדון?
אין לי מושג רק רואה שאנחנו נמצאות בשכונת התיקווה ואין לי שמץ איך יוצאים משם... אורית שואלת: מכירה ת'דרך? אני: בטחחחחחחחחחחחחחח, מכוונת אותה ימינה , שמאלה, ישר וכ"ו ומוצאות את עצמנו בדרך ללא מוצא,
אין נפש חיה בחוץ, קור כלבים וחושך מצרים... מה עושים? פתאום...
רואות רכב מסחרי גדול חונה עם אורות דולקים וחחלונות כהים,
אני פותחת ת'חלון: סליחה איך מגיעים לדום, פתוח לי אחד
מה מסטול? אין לי מילים אפילו לתאטר, משחק בנחיריים כאילו הרגע
לקח מנה... ההוא מחייך לי חיוך עם שן זהב : כפרה עליכם
אנחנו בדיוק נוסעים לשם, אנחנו מופיעים במועדון
מזרחית ליד בואו איתנו...
אני מתחמקת: לא תודה, מחכים לנו חברים רק תסביר לנו איך מגיעים
יהיה בסדר... ההוא מנסה לשכנע שוב ושוב ללא הואיל בסוף אומר
טוב סעו אחרינו...
מבט נוסף לפני שנוסעים על שאר נוסעי הרכב
מציג לי תמונה קשה אף יותר... לידו יושב אחד לובש חליפה מחוייטת,
שחום שיער ארוך מאחורה... מה אני אגיד לכם שתי טיפות מים
זוהר ארגוב ומאחורה עוד 3 שנראים כאילו
הם באמצע דיון פילוסופי עם אלוהים
:D
אם אתם מבינים למה אני מתכוונת;)
טוב אנחנו נוסעות אחריהם, כל רמזור הנהג ממשיך לנדנד בואו איתנו, בבקשה וכ"ו בסוף חטפתי ת'קריזה אמרתי לו: שמע כוון אותנו וזהו!
ההוא לידנו אומר: סבבה, מסביר לנו ת'דרך ואז אומר: אם ישאלו תגידו שאח של זוהר ארגוב כיוון אתכן, הנהג ממשיך ואומר: ואני אח של יואב יצחק...

אורית אומרת להם: נעים מאוד אני אחות של מירי בוהדנה
והיא בכלל נראית כמו הבת הבכורה של איטי
;)
חחחח סתם סתם!
קיצר מגיעות מלא מלא מלא ילדים! כולם דוחפים,
אנחנו מנסות להכנס ללא הצלחה מרובה, טוף בסוף העקשנות השתלמה הצלחנו...
לא משנה שכבר פה הייתי צריכה לעשות יוטרן אחרי
שהצלחנו לעבור סלקציה בלי שביקשו תעודות זהות כשמכל השאר הבנות ביקשו
(בטח חשבו באתי לשמור על הבן הקטן)
מה שהיה בפנים אנ'לא צריכה לספר... מוסיקה יאקקקקקקק
אני תקועה בלי סגריות,(איזה מועדון בלי מכונת סיגריות? וואט טה פאק.)
ואז עובר מישו דוחף אותי על אורית, ההיא נופלת על השפיץ
של הבר מקבלת מכה צועקת לי: די כבר אנ'לא יכולה יותר רוצה הביתה!
זה היה בערך חצי שעה מרגע שנכנסנו,
יוצאות בחוץ ההיא רוצה חותמת למקרה שנרצה לחזור (עלק!)
השומר לא מאמין לה שבאנו מבפנים וחושב שאנחנו מנסות להשתחל
ההיא רבה איתו: שילמנו 60 ש"ח כניסה רוצה להכנס!!!!
מפה לשם צרחות עניינים (חחחח איזה קורעת היא) וכל זה בקטע של עקרון,
משם כבר המשכנו הבית, למרות שבדרך לרכב היא רבה
עם עוד איזה בחור צעיר שהפריע לה בדרך...
נראה לי כבר הגזמתי עם הסיפור... היו עוד הרבה קטעים משעשעים
אני רק זוכרת שכל הדרך הביתה אני צוחקת וצוחקת
וצוחקת ולא נרגעת! והיא מקללת אותי כל הנסיעה ומקטרת שחבל שהיא
באה וכיוצ"ב... אמרתי לה את עוד תודי לי על הערב הזה
הבוקר היא מתעוררת עם חיוך, אומרת לי: רק איתך
קורים הדברים הכי מצחיקים וכיפים בעולם...
חחחחחחחחחח איזה מתוקה!
ראסמי אחד הערבים הכי מצחיקים שהיו לי בחיים!!!!!!!!!
וגיל מותק אל תצטער זה לא אשמתכם!
ואני בטוחה שכולם פה ימשיכו ויגיעו לכל מסיבה שתארגנו/ תנגנו
למרות הכל :)
אני בכל אופן אעשה את זה:)
Shahar
לא הבנתי איפה הקטע שאת אומרת לאורן שבסוף כן יש מסיבה והוא מחליט להגיע:whip:

ניסיתי לחסוך לו תנסיעה ולא הצלחתי

ואהבתי תפגישה עם האוטו המסחרי חחחחחחחחח
princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
לא הבנתי איפה הקטע שאת אומרת לאורן שבסוף כן יש מסיבה והוא מחליט להגיע:whip:

ניסיתי לחסוך לו תנסיעה ולא הצלחתי

ואהבתי תפגישה עם האוטו המסחרי חחחחחחחחח


תקרא שוב הוספתי עוד דברים:)

אה וכשאלי התקשר אז מיד הודעתי לאורן,
תגיעו הם כן מנגנים בסוף...
חחחחחח אורן סליחה!!!!!
מקווה שנכנסתם ונהניתם:)
בראסמי היה שווה לתת 60 ש"ח ולעבור ת'ערב הזה
רק כדי לראות את אלי/אורן וגיל:)
אח גיל... בכלל היה חמוד אתמול לחוץ ועצבני
חחחח אפילו יותר ממה שהיה אז בווקס כשהיה מסיבת גיי פרנדלי...
זוכר איזה פרצופים עשית אז?
חחחחחחחחחחחחחחחח איזה חמוד יו:D
יאללה אילטה 4!!!!!!!!!!!!!!!!!
arik
איך שראיתי את המארגנים בכניסה כבר ידעתי שמשהו מסריח
כאילו לקחו טרולים(אם היו כאלה במציאות)1

עשו להם ספייקים וצבעו להם את הפרצוף עם גריז
משהו כזה
אני הגעתי ב 2 :)
כי הבני זונות חסמו את כל איילון הסתובבתי שעות
!
בסוף לא נכנסתי ונסעתי לפאב מקומי

גיל באמת כעס אפילו ראיתי אותו ממלמל לעצמו משהו שנראה כמו קללות!!

דבר אחד בטוח אין חכם כבעל ניסיון וגם טוב לצבור ניסיון גם אם הוא שלילי מידי פעם

אני מקווה שבסוף נשתלב
ונהפוך ללין החזק ביותר

כמו שאמור להיות אם מחשבים איכות מוסיקה ודיג'יים
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
תקרא שוב הוספתי עוד דברים:)

אה וכשאלי התקשר אז מיד הודעתי לאורן,
תגיעו הם כן מנגנים בסוף...
חחחחחח אורן סליחה!!!!!
מקווה שנכנסתם ונהניתם:)
בראסמי היה שווה לתת 60 ש"ח ולעבור ת'ערב הזה
רק כדי לראות את אלי/אורן וגיל:)
אח גיל... בכלל היה חמוד אתמול לחוץ ועצבני
חחחח אפילו יותר ממה שהיה אז בווקס כשהיה מסיבת גיי פרנדלי...
זוכר איזה פרצופים עשית אז?
חחחחחחחחחחחחחחחח איזה חמוד יו:D
יאללה אילטה 4!!!!!!!!!!!!!!!!!


מזה כיוצ"ב?

quote:
Originally posted by arik
בסוף לא נכנסתי ונסעתי לפאב מקומי


גם הפעם עשית להם תרגיל העלמות כמו שאתה תמיד עושה?:D
princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
מזה כיוצ"ב?



גם הפעם עשית להם תרגיל העלמות כמו שאתה תמיד עושה?:D


כיוצא בזה:)

arik
quote:
Originally posted by Shahar
מזה כיוצ"ב?



גם הפעם עשית להם תרגיל העלמות כמו שאתה תמיד עושה?:D

הא הא:)
ברור
אני מסטר נינג'ה
Shahar
quote:
Originally posted by arik
הא הא:)
ברור
אני מסטר נינג'ה


:D
איפה נעלמת בארמין אהההה??

אתה בא למרקוס?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement