|
ILTA Agency @ SO Club, 10.02.2005 THURSDAY (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
פייייי
איזה יופי!!!!
אני אהיה שם, והפעם אני אבוא לבד, ככה אני בטוח אכנס :D |
|
|
| Gil Shwarts |
| תבדוק מה קורה שם ב17 לחודש :) |
|
|
| DjChook |
גיל אתה חי ?!
:eyes: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
- Black Dragon
- HyPeRSoNiC
- markfeldman
- princess cc
- Scorchio
- Shahar
- sh33p (?)
- skelz
- Sniper
- THE_BLUE_DRAGON
- Vortex_SA
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
wow kaycee
תגידי לה ליצור עוד קטעים חחחחחח |
חחח...זה גם מה שאני אמרתי שהיינו אצלה!
היוצר מספר אחד שלי בייחד עם מוגוואי.
:disbelief |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
- Black Dragon
- HyPeRSoNiC
- markfeldman
- princess cc
- Scorchio
- Shahar
- sh33p (?)
- skelz
- Sniper
- THE_BLUE_DRAGON
- Vortex_SA
חחח...זה גם מה שאני אמרתי שהיינו אצלה!
היוצר מספר אחד שלי בייחד עם מוגוואי.
:disbelief |
אחי תוציא אותי מהרשימה
יש לי מבחן בג"ג יום שישי
... אין מצב אני מגיע
:( |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by sh33p
אחי תוציא אותי מהרשימה
יש לי מבחן בג"ג יום שישי
... אין מצב אני מגיע
:( |
מה לעזאזל זה ג"ג?
אני יודע שפה ברמלה זה גילוי גופות אבל בטוח שאין מבחן על זה..... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| אני צריך לדעת אם אני נכנס למרות שאין לי 18...ואם אפשר לסדר עוד איזה קומבינה לחבר אחד ואז אנחנו באים בכיף איזה 4 קיבוצניקים. |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מה לעזאזל זה ג"ג?
אני יודע שפה ברמלה זה גילוי גופות אבל בטוח שאין מבחן על זה..... |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני מת
יגאל....בור ועם הארץ :D
הכונה היא לגאוגרפיה
אגב אני שוקל להגיע...למרות שהסיכויים לא גבוהים...בייחוד כשיש לי בצפר למחרת וממש אין לי עם מי להגיע וגם אין לי 19 אבל בקטנה אני נראה מבוגר
טוב נראה עוד.... ;) |
|
|
| Shahar |
כל ה-לא בטוחים
איך אדיר אומר
אל דברו לפני שתסגרו
:D |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מה לעזאזל זה ג"ג?
אני יודע שפה ברמלה זה גילוי גופות אבל בטוח שאין מבחן על זה..... |
חחחחחחחחחחח הרגת אותי
ברור שזה גאוגרפיה |
|
|
| DjChook |
יש אנשים שלא עשו בגרות בגיאוגרפיה
(לטוב ולרע) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
יש אנשים שלא עשו בגרות בגיאוגרפיה
(לטוב ולרע) |
לטוב!!!        |
|
|
|
|