|
ILTA Agency @ SO Club, 10.02.2005 THURSDAY (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
חברים שלי עדיין לא קולטים שהם בני 22 עוד מעט אז פעם בכמה חודשים אחרי נקיפות מצפון שהם עושים לי אני בא איתם למסיבה
מסיבות חיילים
כן
ולהגיד לכם תאמת?
19 + זה אומר שזאטוטים בני 16 יסתובבו לכם בין הרגליים
כמובן שזה לא משנה לנו אוהבי המוזיקה אני מתלונן על זה רק כשאני גם צריך לסבול תמוזיקה השחורה.... |
כן ככה זה במסיבות המסריחות :D
יום שישי חבר עושה מסיבה ורציתי ללכת בסוף התחרטתי אני כנראה יבוא לטיאלוי
לא סגור עדיין |
|
|
| Spitz |
טוב אם לא יקרה משהו חריג אז גם אני שם
מקסימום אם לא יתנו לי להיכנס נלך לשתות איזה משהו באיזור |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Spitz
טוב אם לא יקרה משהו חריג אז גם אני שם
מקסימום אם לא יתנו לי להיכנס נלך לשתות איזה משהו באיזור |
בווקס גם צריכה להיות מסיבה טובה!
SO הווקס צמוד ל |
|
|
| princess cc |
שחר איזה ערבוביה הבאת לנו פה....
אם חבר שלך לא עושה מסיבה אתה בטיאלוי?
מה קשור? אילטה זה בסו
הסו צמוד לווקס? ממש לא... זה הדום
למרות שהסו קרוב לאללה הוא לא צמוד;)
האמת שלא הייתי במסיבת חוגרים מאז שהייתי בת 14:D
אבל נדמה שלא ממש מקפידים בקטע של הגילאים...
שווה לכם לנסות את מזלכם... נכנסתם מה טוב
לא נכנסתם... לא חסר מה לעשות שם באיזור:) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
שחר איזה ערבוביה הבאת לנו פה....
אם חבר שלך לא עושה מסיבה אתה בטיאלוי?
מה קשור? אילטה זה בסו
הסו צמוד לווקס? ממש לא... זה הדום
למרות שהסו קרוב לאללה הוא לא צמוד;)
האמת שלא הייתי במסיבת חוגרים מאז שהייתי בת 14:D
אבל נדמה שלא ממש מקפידים בקטע של הגילאים...
שווה לכם לנסות את מזלכם... נכנסתם מה טוב
לא נכנסתם... לא חסר מה לעשות שם באיזור:) |
אמרתי על המסיבה של החבר בקשר לזה שיגאל אמר שהוא הולך עם חברים למסיבות מסחרה
והסו מטר מהווקס |
|
|
| Meltdown |
אוקיי, גם אני לבסוף מגיע לאירוע של אילטה
שחר יא מסטול, הסו זה איזה 5 דקות הליכה מהווקס, וזה בהחלט לא מטר משם, אולי אתה צריך סנימטר כדי למדוד את המרחק בקו אוירי בין הסו לווקס??? |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Meltdown
אוקיי, גם אני לבסוף מגיע לאירוע של אילטה
שחר יא מסטול, הסו זה איזה 5 דקות הליכה מהווקס, וזה בהחלט לא מטר משם, אולי אתה צריך סנימטר כדי למדוד את המרחק בקו אוירי בין הסו לווקס??? |
זה בסדר אייל
שחר בכושר טוב
הוא מומחה להליכות :toothless |
|
|
| Rising |
בואנה אתם סטלנים... 5 דק הליכה זה נחשב צמוד אחושרמוטה...
צמוד בשבילכם זה במרחק קפיצה מגג לגג בין מועדון למועדון..?
מה זה השטויות האלה |
|
|
| Shahar |
אתם ראסמי דפוקים
ה
SO
זה ל5 דקות זה 2 דקות אפילו לבנאדם נורמלי
וזה נקרא צמוד
כמו שאורן אמר מזה צמוד אצלך שאתה מוציא תרגל מהווקס ואתה בתוך ה
SO?!
מה נסגר |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אישית לא לוקח לי יותר מדה אחת להגיע ביניהם.
לא יודע מה איתכם.
אם לוקח לכם חמש דקות אתם כנראה הכי זקנים או שיכורים מהתחת חחח...:crazy: |
|
|
| DjChook |
| מתישהו גם אתה תבין את היופי שבהליכה איטית |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
אתם ממש דפוקים בשכל!!!
קרעתם אותי עכשיו :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
בכל מקרה, תאמינו לי שבתל אביב במסיבות חוגרים לא בודקים לאף אחד ואף אחת ת"ז\חוגר.....
הולכים נטו על מראה. רק אם אתה נראה קטן במיוחד יבדקו אותך....
המקומות היחידים בארץ שבהם בודקים ת"ז במסיבות חוגרים ואשכרה מקפידים על ענייני הגיל, הם במועדונים האלה בקיבוצים של איזור השרון (קסם, שפיים, פרנויה, לכת, וכו')
ככה שאלא אם כן אתה נראה ממש קטן - אתה תיכנס חופשי ולא יעשו לך בעיות....
ככה זה לפחות הולך מהניסיון שלי... |
|
|
|
|