|
ILTA Agency @ SO Club, 10.02.2005 THURSDAY
|
View this Thread in Original format
| Black Dragon |

10.02.2005.
'SO Good So Special' Line is hosting ILTA Agency at the Gallery Floor (V.I.P Section).
Thursday 10.02.2005.
SO club, רחוב הרכבת 72, תל אביב.
כניסה מ23:00
לרשימות מוזמנים והנחות
0545-258607 / 0503-330025
Pics from SO club:
  |
|
|
| Rising |
כבוווווווווד!
SO מקום סוףףףף
רמה!
:) |
|
|
| markfeldman |
oh yeahhhhhhhhhh baby !!!!!!!!
עוד הופעה של מרקוס שולץ הישראלי !!!!!!!!!!
+
ארמין ואן ביורן הישראלי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני שם !!!!!!!!!!!
אבל מי זה
XETRO ? |
|
|
| Black Dragon |
תתבייש לך מארק :)
VORTEX_SA = שגיא
מהפורום שלנו פה
הוא גם בסוכנות שלנו
בטח לא היית באילטה 1
;) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | תתבייש לך מארק
VESTAX_SA = שגיא
מהפורום שלנו פה
הוא גם בסוכנות שלנו
בטח לא היית באילטה 1 |
לצערי לא הייתי בראשון.
איזה סיגנון הוא מנגן ? |
|
|
| Flotser |
WOWOWOW :eyes: :eyes:
כבוד!!
אבל אבל יש לי מבחן ב11
שזה בדיוק יום אחד אחרי!!....
די זה כל כך מבאס אני כל כך רוצה להיות שמה
:(
אבל שוב.
SO
זה כבר ליגה אחרת. חבל על הזמן.
בהצלחה!!!! |
|
|
| Black Dragon |
TECH TRANCE
סגנון דומה לסאם שארפ וכאלה
משהו לפנים! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | TECH TRANCE
סגנון דומה לסאם שארפ וכאלה
משהו לפנים! |
ואללה, באמת חסר לנו די ג'יי ישראלי שמנגן את הסיגנון הלז. |
|
|
| YuVaL |
אני גם רוצה לבוא
:( |
|
|
| sh33p |
ואייייייייייי איזה מתאים לי
אני מת לבוא
אני מאוד מקווה להגיע
נראה ממש מקום טוב
:] אבל יום חמישי זה בעייתי תתחילו להתחשב ותעשו ביום שישי
?ד"א כמה כניסה
יש הגבלת גיל? |
|
|
| SMoKeR |
דרך אגב מאיזה גיל זה ומה יהיה המחיר?
זה כבר אילטה השלישי, לא?
פששש הולך טוב...אולי תפתחו ליין ;) |
|
|
|
|