|
ILTA Agency @ SO Club, 10.02.2005 THURSDAY (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
- Black Dragon
- HyPeRSoNiC
- markfeldman
- princess cc
- Scorchio
- Shahar
- sh33p (?)
- skelz
- Sniper
- THE_BLUE_DRAGON
- Vortex_SA
|
חבר'ה איכותיים בהחלט!!!
הסייברים לא באים? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אני צריך לדעת אם אני נכנס למרות שאין לי 18...ואם אפשר לסדר עוד איזה קומבינה לחבר אחד ואז אנחנו באים בכיף איזה 4 קיבוצניקים.; |
בשביל לחסוך בעלויות רכב אהה יא מניאאק ? |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מה לעזאזל זה ג"ג?
אני יודע שפה ברמלה זה גילוי גופות אבל בטוח שאין מבחן על זה..... |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה מצחיק אתה אלוהים!:haha:
אגב בתקופה שלי גאוגרפיה היה: גאוג' |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אני צריך לדעת אם אני נכנס למרות שאין לי 18...ואם אפשר לסדר עוד איזה קומבינה לחבר אחד ואז אנחנו באים בכיף איזה 4 קיבוצניקים. |
הגילאים זה חוגרים.
בכלליות 19 ומעלה אבל אם אתה 18 עם חוגר אז אתה בפנים
ואם את מהמין היפה ואת 18 את בפנים.
אלו הנהלים שלהם.
סורי. |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Rising
חבר'ה איכותיים בהחלט!!!
הסייברים לא באים? |
אני אישית יודע שלא אגיע למסיבה הנ"ל או בכלל לת"א השבוע.
תהנו אנשים ;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
ואם את מהמין היפה ואת 18 את בפנים.
אלו הנהלים שלהם.
סורי. |
זה אומר אני נכנס?:D |
|
|
| Spitz |
אממ יש לי שאלה מופנית בעיקר לבלאק דרגון
אני ועוד 2 חברים שלי רוצים לבוא אבל אנחנו עוד לא בני 19
ובלילה רשום 19+
אז מה עושים ? אנחנו בני 18 בערך כולם.
יהיה כבוד לבוא ל ILTA
אני מאוד רוצה לבוא :whip:
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
הגילאים זה חוגרים.
בכלליות 19 ומעלה אבל אם אתה 18 עם חוגר אז אתה בפנים
ואם את מהמין היפה ואת 18 את בפנים.
אלו הנהלים שלהם.
סורי. |
כאילו אין מצב לסידור :? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Spitz
אממ יש לי שאלה מופנית בעיקר לבלאק דרגון
אני ועוד 2 חברים שלי רוצים לבוא אבל אנחנו עוד לא בני 19
ובלילה רשום 19+
אז מה עושים ? אנחנו בני 18 בערך כולם.
יהיה כבוד לבוא ל ILTA
אני מאוד רוצה לבוא :whip:
כאילו אין מצב לסידור :? |
אני לא בלאק דרגון אבל נראה לי שיכניסו אותכם |
|
|
| Spitz |
הדרגון השני אומר פה שצריך 19+ או 18 עם חוגר
אין לי לא את זה ולא את זה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Spitz
הדרגון השני אומר פה שצריך 19+ או 18 עם חוגר
אין לי לא את זה ולא את זה |
לא נראה לי שבודקים שם ת"ז
הולכים לפי מראה |
|
|
| Glenn-Holmes |
חברים שלי עדיין לא קולטים שהם בני 22 עוד מעט אז פעם בכמה חודשים אחרי נקיפות מצפון שהם עושים לי אני בא איתם למסיבה
מסיבות חיילים
כן
ולהגיד לכם תאמת?
19 + זה אומר שזאטוטים בני 16 יסתובבו לכם בין הרגליים
כמובן שזה לא משנה לנו אוהבי המוזיקה אני מתלונן על זה רק כשאני גם צריך לסבול תמוזיקה השחורה.... |
|
|
|
|