return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Happy Valentine @ TLV 11.02.2005
View this Thread in Original format
Shahar
נקסט קוראים לזה פסטיבל תקליטנים ישראלי
על הבמה:
סהר זנגילביץ
ארתור גורדון
עידן גוטמן
הלפרין

מבאס שדחפו את ארתור ועידן

אמור להיות שם טוב??
מישו הולך?
taltul
quote:
Originally posted by Shahar
נקסט קוראים לזה פסטיבל תקליטנים ישראלי
על הבמה:
סהר זנגילביץ
ארתור גורדון
עידן גוטמן
הלפרין

מבאס שדחפו את ארתור ועידן

אמור להיות שם טוב??
מישו הולך?

וואי לא ידעתי שסהר יהיה שם :)

יש סיכוי טוב שאני שמה ;)

נראה מה יהיה לקראת סופש...
YuVaL
אהמ..... לאיזה גילאים זה?

אם זה לא זקנים + אני בשמחה יבוא.
m0sh
זה מסיבה של נקטס יובל...שכח
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
זה מסיבה של נקטס יובל...שכח


איזה ליגה זה להיות מאלה שאומרים את זה לאחרים
ולא מאלה ששומעים את זה מאחרים :D

אתה בא?
YuVaL
quote:
Originally posted by m0sh
זה מסיבה של נקטס יובל...שכח


אמן יבוא אליך איזה זבוב במסיבה ויפריע לך לשמוע ת'מוסיקה ימנייק
Shahar
quote:
Originally posted by YuVaL
אמן יבוא אליך איזה זבוב במסיבה ויפריע לך לשמוע ת'מוסיקה ימנייק


תגיד לו אמן יתקע לך האטם באוזן
:D

ולמה נראה לך שזבוב יעבור סלקציה בלי ת"ז
YuVaL
quote:
Originally posted by Shahar
תגיד לו אמן יתקע לך האטם באוזן
:D

ולמה נראה לך שזבוב יעבור סלקציה בלי ת"ז


שמע אחי
יש זבובים קומבינטורים
הם גם באים בחמולות
וואללה יש להם שם אחושרמוטה
מי אלה בנקסט שיגידו להם מילה בכלל...
Shahar
quote:
Originally posted by YuVaL
שמע אחי
יש זבובים קומבינטורים
הם גם באים בחמולות
וואללה יש להם שם אחושרמוטה
מי אלה בנקסט שיגידו להם מילה בכלל...


מקסימום מדברים עם צ'ופי הוא מסדר:D
m0sh
יובל מה לקחת קשה
זאת לא הייתה הכוונה שלי

ושחר תתבגר כבר יאללה.
שאני לא יגיד לצ'ופי לדבר איתם ולא להכניס אותך ;)

Flotser
לא חבל לפתוח על זה טרד?
בשביל מה יש את הטרד מסיבות?

מצטער שאני
party pooper
:p
m0sh
נזכרת?
כל שבוע מפרסמים פה מסיבה או משהו בסגנון בלי סוף
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement