|
הצילו!! חוטפים אותי!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| itamarsan |
שיהיה לך בהצלחה אחי אני בעוד חודש בעזרת השם!!!!!
אני מקווה שגם לי יהיה כול יום בבית..... |
|
|
| UltraWave |
| quote: | Originally posted by markfeldman
לאן אתה מתוכנן ? |
ג'ובניק בתל השומר.....על יד הבית.... |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by UltraWave
ג'ובניק בתל השומר.....על יד הבית.... |
ואאאלללה אחי הסתדרת בחיים זכית....
איזה פרופיל יש לך? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
יאללה אם אתה מבטיח להגיע למסיבות והכל אז אנחנו מקבלים את זה:) |
מעניין אותי מה סאבי הבטיח לפני הגיוס
"אל תדאגו אני מבטיח להגיע למסיבות לפני השיחרור!!!"
:D |
|
|
| skelz |
איתי,
גיוס קל אח
תרעיל תחברים בבקום בקצת איכות :L) |
|
|
| m0sh |
אתה מתגייס למשהו מסווג?
כי אם לא אז נפלת על דפרניקים כבדים...
אם דניאל רכטר איתך אז תדע שהוא אחלה גבר...אפילו רשום פה וגם שותף שלי
;)
בהצלחה שיהיה לך
תנסה שלא יאיימו עליך בדקירה...עשו לי את זה כמה פעמים :haha:
שחורים תמותו!
אגב סתם במסיבה של ארמין היית עם חולצה לבנה מכופתרת? כי אני לא סגור אם אני יודע מי אתה... |
|
|
| princess cc |
בהתחלה לפי הכותרת כבר חשבתי חטפו אותך לחו"ל
לעשות אותך פיימוס;)
בהצלחה מותק!!!!!!!!!!
take care
ותחזור מהר!!!!!!! |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by UltraWave
מחרררררררררר בבוקר.....צה"ל לוקח את היידרויד!!!!!!!!!!
בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע!!!!!!!
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
בגלל זה אני לא יבוא למסיבה בסו......אבל! אבל! אבל! אחרי הטירונות המסריחה הזאת אני כל יום בבית ואני בא לכל המסיבות!!!
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
כל הזיין בלהיות צעיר :tongue3
איש יקר רק בהצלחה
אל תשמע להוראות הצבא כי זה לא מעניין
תנסה להגיע למצב של יציאות 5-9 כל יום בבית
גימלים תוציא כמה שאתה רק יכול
ובכללל 3 שנים סתם בזבוז זמן אם אתה לא מתכוון לעשות משהו עם עצמך בצבא..
אז למען השם הטוב . למה התגייסת לצבא..??????
אני במקומך הולך לעבוד לחסוך כסף חצי שנה ואחרי זה לעבור לחול עם כל הידע שיש לך במוזיקה ולבנות שם איזה אולפנון קטן ואיכותי . ולהמשיך לתת בהחתמות בכל לייבל אפשרי שמתאים לסגנון שלך ..
זה רק מה אני חושב אהה
בהצלחה בצבא תעביר אל תחשוב על כלום צבאי
רק על מוזיקה מסיבות וחברים
ינחש מים שכמותך..:D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
שחורים תמותו! |
ישך פה גדול אהה
סגור אותו |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
בהצלחה איתי אחי!!!
גיוס קל שיהיה... |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by Shahar
ישך פה גדול אהה
סגור אותו |
אף אחד לא יסתום לי ת'פה שימותו כל השחורים שהיו לי בטירונות נחותים מזדיינים בתחת. |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by m0sh
אף אחד לא יסתום לי ת'פה שימותו כל השחורים שהיו לי בטירונות נחותים מזדיינים בתחת. |
הרגת אותי מוש,
ושחר, אתה תלמד שלא משנה כמה ערסים אתה מכיר, או כמה חשבת
שבנאדם יכול להתנהג
אתה מגיע לצבא.. ופוגש אנשים כ"כ מפוקפקים.. כ"כ גרועים
שאתה אומר "וואו".. ושתבין, מוש הוא נהג איביזה מכפר שמריהו
תחשוב איך הוא הרגיש.. לך גם מצפה שוק.
ואל תטרח להגיב, פשוט תזכור מה אמרתי. |
|
|
|
|