return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
הצילו!! חוטפים אותי!!!!!! (pg. 8)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
בלי שום קשר שחר, אני תוכניתן
ואני יכול לברר לך בשניות את הקבא כי אני יושב על המערכת הזאתי
אקיצר, בקשר לקבן, כמו כל סיפור בצהל , יש ויש

אז במקום לבוא בגישות של "למישהו אחר היה ככה" פשוט ללכת ולקוות ליפול כמו שצריך


אני מקווה לצאת מזה
הכי טוב רפואי ככה יחסוך בעיות בעתיד
Hell_Copter
בטח ספטמבר 04 יקרא לי צעיר :rolleyes:
יא חתיכת בונג!! אתה כמעט הבן שלי!! :wtf:

ואליאור... גם עוד 10 שנים אם תרצה חן עדיין יהיה שם בשביל להגיד לך :D
skelz
להיות תכניתן זה באסה
הם לא מפרטים כלום במנילה.. רק אומרים שלומדים שפות ושטויות
אז בואו אני יפרט לכם..
יושבים 10 שעות ממוצע ביום מול מסך 19 אינטצ של IBM
ורק כותבים קוד..

זה מבאס תתחת כי זה הופך להיות מאוס.. גם מי שאוהב את זה זה יהיה עליו מאוס בשלב מסויים וצריך לחתום שנתיים קבע בזה
DjChook
quote:
Originally posted by skelz
להיות תכניתן זה באסה
הם לא מפרטים כלום במנילה.. רק אומרים שלומדים שפות ושטויות
אז בואו אני יפרט לכם..
יושבים 10 שעות ממוצע ביום מול מסך 19 אינטצ של IBM
ורק כותבים קוד..

זה מבאס תתחת כי זה הופך להיות מאוס.. גם מי שאוהב את זה זה יהיה עליו מאוס בשלב מסויים וצריך לחתום שנתיים קבע בזה


אתה לא חושב שיש לי זכות להגיד מה זה ;) ?

אגב, כל תפקיד נמאס. בדוק
m0sh
חן יא פעור

הקבא הכי נמוכה זה 42
שים לעצמך כאפה!

ושחר
וזה ממש לא בעיה ללכת לקבן גם אחרי שאתה מתגייס...נכון בטירונות עושים קצת צרות אבל אתה פשוט צריך כל הזמן לבקש ויתנו לך
אבל ביום של הגיוס אפשר לבקש...
אני הייתי אומר לך על הועדה הרפואית...תביא מסמך מרופא מומחה שיש לך משהו ותראה להם והם יורידו לך את הפרופיל...

ומארק יא קצין ילד כאפות, מה התפקיד שלך? :D
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
ושחר
וזה ממש לא בעיה ללכת לקבן גם אחרי שאתה מתגייס...נכון בטירונות עושים קצת צרות אבל אתה פשוט צריך כל הזמן לבקש ויתנו לך
אבל ביום של הגיוס אפשר לבקש...
אני הייתי אומר לך על הועדה הרפואית...תביא מסמך מרופא מומחה שיש לך משהו ותראה להם והם יורידו לך את הפרופיל...


יש לי בעיות נשימה
נראה לי בגלל זה ירד לי ל 72
אבל אם הורידו ל 72 למה שיסכימו להוריד את זה עוד יותר?

אני רוצה ללכת לרופא אף אוזן גרון ולהגיד לו שהמצב החמיר ושהאוזניים נסתמות לי ואני מתעורר מלא בלילה בגלל שאנלא נושם וזה..
נקווה שילך טוב
m0sh
כן למה לא
תגיד לו שאתה מפחד שיקרה משהו אם תהיה קרבי אז שיגזים או משהו

שמע אני מכיר רופאים אז זה אולי אחרת...אבל לי באמת מגיע 45
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
כן למה לא
תגיד לו שאתה מפחד שיקרה משהו אם תהיה קרבי אז שיגזים או משהו

שמע אני מכיר רופאים אז זה אולי אחרת...אבל לי באמת מגיע 45


הרופא שטיפל בי פעם זה רופא פרטי יש מצב שבגלל שהוא פרטי הוא יעזור יותר?
m0sh
ברור...אני לא חושב שצריך להיות בעיה
תבקש יפה
הוא בטח יגזים לך ובועדה הרפואית הכל צריך להיות חלק.
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
ברור...אני לא חושב שצריך להיות בעיה
תבקש יפה
הוא בטח יגזים לך ובועדה הרפואית הכל צריך להיות חלק.


אני זוכר שאבא שלך רופא וזה
אתה יכול לברר איתו אם בעיית פוליפים \ שקדים יכולה להוריד ל 64 \45 ?

markfeldman
quote:
ומארק יא קצין ילד כאפות, מה התפקיד שלך?


כאפות אחותך !

חסוי !
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
כאפות אחותך !

חסוי !


נו מה עושים עם התפקיד שלי
איך אני יוצא מקרבי?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement