|
הצילו!! חוטפים אותי!!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
חן הוציאו עלי סכין פעם אחת
:p
עזוב כבר היה קטע שאמרתי להם שיש לי מרצדס ו4 דונם ובלה בלה...
אוי אוי איזה אנשים נחותים
ואללה בארמין ראיתי קבניסט מהטירונות חחח |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by m0sh
אף אחד לא יסתום לי ת'פה שימותו כל השחורים שהיו לי בטירונות נחותים מזדיינים בתחת. |
רק אלה שהיו בטירונות או ביכלל צריך לארגן איזה תוכנית השמדה לכול מי שעד 7 דורות לאחור ניחשב למיזרחי בארץ?
מעניין מה אמרת להם? "אחח יא מיזרחים נחותים!! תעשו לי ארוחת בוקר! ניכתב בתורת הגזע שאתם צריכים לשרת ארי כמוני וכך יהיה"
:stongue: :stongue:
סתם צחוקים דוגרי לא אכפת לי מה אמרת לכמה ערסים... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
אף אחד לא יסתום לי ת'פה שימותו כל השחורים שהיו לי בטירונות נחותים מזדיינים בתחת. |
דבר עליהם חופשי אל תעשה הכללות פה
| quote: | Originally posted by DjChook
הרגת אותי מוש,
ושחר, אתה תלמד שלא משנה כמה ערסים אתה מכיר, או כמה חשבת
שבנאדם יכול להתנהג
אתה מגיע לצבא.. ופוגש אנשים כ"כ מפוקפקים.. כ"כ גרועים
שאתה אומר "וואו".. ושתבין, מוש הוא נהג איביזה מכפר שמריהו
תחשוב איך הוא הרגיש.. לך גם מצפה שוק.
ואל תטרח להגיב, פשוט תזכור מה אמרתי. |
אתה לא רואה שאני מתגייס בין האחרונים מהחברים שלי??
רוב החברים שלי 02 שתכלס שם זה הטירונות עם הכי הרבה בלאגן
וחברים שלי אמרו הכי ליגה שם אפשר לפתוח פה על המפקדים אנשים שמים זין וזה
תכלס האנשים שאתם קוראים להם ערסים זה אנשים שגדלתי איתם
עובדה שחברים שלי נהנו מהטירונות ועשו שוק ואמרו שלפעמים הצבא זיין אותם אבל עדיין עם החברים מהבסיס היה ליגה
אני אוהב אנשים כאלה אתם לא
בגלל זה אני יסתדר איתם כמו שעד היום האנשים שהכי סמכתי עליהם זה חברים שלי שאתם תקראו להם ערסים בלי לחשוב פעמים.
| quote: | Originally posted by Viber
מעניין מה אמרת להם? "אחח יא מיזרחים נחותים!! תעשו לי ארוחת בוקר! ניכתב בתורת הגזע שאתם צריכים לשרת ארי כמוני וכך יהיה" |
שמישו יהיה גבר להגיד לי ככה בטירונות נראה איך ימצאו תגופה שלו.
"אנשים יודעים לדבר "תראו אותם איזה ערסים ערסים
אף אחד גבר לבוא למישו בפנים להגיד לו אז חלאאאס דאווינים |
|
|
| m0sh |
אמרתי להם שהם נחותים בפנים.
מי יגע בי נראה לך?
זה כלא ישר |
|
|
| DjChook |
שחר יא דביל, חבר שלי מחולון, שנראה ומתנהג כמו ערס פי מאה ממך ומכל האנשים שאני מכיר ברמת גן שאני קורה להם ערסים
הגיע לטירונות, והיו שם כמה חבר'ה מבת ים.. אקיצר הם עשו בלאגן וזה
הוא בא אליהם "כגבר לגבר" וביקש מהם להפסיק לעשות שטויות שזה מפריע והכל
אחי, אחד מהם ישר שהוא התחיל לדבר הדביק אותו עם הרגל לקיר ואמר לו שאם הוא מוציא עוד מילה אחת הם דוקרים אותו, או משהו כזה... איפה אתה חי
אהה ודרך אגב מהחבורה הזאתי , אז אחד יצא קב"ן
אחד דרך נשק ואיים להתאבד
והשלישי פשוט קיבל ריתוקים כל הטירונות
אם אלו "גברים" לדעתך.. אז שיהיה לך בכיף |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
שיהיה בהצלחה בצבא.
שמור על עצמך!!!
אני גם ממליץ לצאת זה מה אני עשיתי :rolleyes:
אם אתה צריך עזרה נארגן לך מכתב מפסיכולוג תוך שניה אתה מקבל 21.
:crazy:
אחרי שהייתי ב
MAYDAY
ועכשיו שאני מפתח את הסוכנות ליצור פה דברים טובים בארץ,
היציאה מהצבא זה אחד הדברים שאני הכי גאה שעשיתי בחיים שלי.
והם חשבו שאני לא יטוס לרייבים באירופה שלוש שנים וידפק בצבא פחחחחח...
זיינתי אותם!!!!!!!!
:D |
|
|
| fusi |
שפשוף קל. נקווה שזה לא יפגע לך בכושר היצירה
:tongue2 |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
אמרתי להם שהם נחותים בפנים.
מי יגע בי נראה לך?
זה כלא ישר |
אז תופסים אותך שבוע אחרי בבית ופותחים לך תתחת
מי שרוצה למצוא אותך ימצא
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר יא דביל, חבר שלי מחולון, שנראה ומתנהג כמו ערס פי מאה ממך ומכל האנשים שאני מכיר ברמת גן שאני קורה להם ערסים
הגיע לטירונות, והיו שם כמה חבר'ה מבת ים.. אקיצר הם עשו בלאגן וזה
הוא בא אליהם "כגבר לגבר" וביקש מהם להפסיק לעשות שטויות שזה מפריע והכל
אחי, אחד מהם ישר שהוא התחיל לדבר הדביק אותו עם הרגל לקיר ואמר לו שאם הוא מוציא עוד מילה אחת הם דוקרים אותו, או משהו כזה... איפה אתה חי
אהה ודרך אגב מהחבורה הזאתי , אז אחד יצא קב"ן
אחד דרך נשק ואיים להתאבד
והשלישי פשוט קיבל ריתוקים כל הטירונות
אם אלו "גברים" לדעתך.. אז שיהיה לך בכיף |
אז הוא והם לא הולכים באותו ראש נו
חברים שלי בראש שלהם הם גם באו לצבא לעשות בית זונות וזה מה שהם עושים
ויש לי גם חברים שיצאו מהצבא על קבן ואחד יצא בגלל שהביא מכות למפקד
קיצור גדלתי עם חברים כאלה אם אני חבר שלהם פה אני יהיה חבר שלהם גם בצבא..
אני אין לי בעיה עם אף בנאדם בגלל זה אני מסתדר איפה שתשים אותי
ותכלס אם הם עושים בלאגן זה תפקיד של המפקד לא שלו הוא לא צריך להעיר
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
שיהיה בהצלחה בצבא.
שמור על עצמך!!!
אני גם ממליץ לצאת זה מה אני עשיתי :rolleyes:
אם אתה צריך עזרה נארגן לך מכתב מפסיכולוג תוך שניה אתה מקבל 21.
:crazy:
אחרי שהייתי ב
MAYDAY
ועכשיו שאני מפתח את הסוכנות ליצור פה דברים טובים בארץ,
היציאה מהצבא זה אחד הדברים שאני הכי גאה שעשיתי בחיים שלי.
והם חשבו שאני לא יטוס לרייבים באירופה שלוש שנים וידפק בצבא פחחחחח...
זיינתי אותם!!!!!!!!
:D |
ראסמי קטלנייייייייי!!
גם 3 דודים שלי יצאו בגלל אי התאמה
והם אמרו לי לעשות צבא
יש מצב אתה מסדר לי 45??
זה יחסוך לי חודש בכלא |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Shahar
יש מצב אתה מסדר לי 45??
זה יחסוך לי חודש בכלא |
מה נעשה איתך תגיד לי
תלמד, אתה דפ"ר :) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | היציאה מהצבא זה אחד הדברים שאני הכי גאה שעשיתי בחיים שלי.
והם חשבו שאני לא יטוס לרייבים באירופה שלוש שנים וידפק בצבא פחחחחח...
זיינתי אותם!!!!!!!! |
ואללאק לי לא מפריע הצבא...
ואני עושה חיים משוגעים בדיוק כמוך ! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ואללאק לי לא מפריע הצבא...
ואני עושה חיים משוגעים בדיוק כמוך ! |
כי אתה גובניק יאהבל!!!
תראה את רועי הוא בקושי זוכר תדרך הבית |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Shahar
כי אתה גובניק יאהבל!!!
תראה את רועי הוא בקושי זוכר תדרך הבית |
קודם כל מארק קצין..:]
ג'ובניק אבל קצין..
שזה ממש אחרת
ורועי, בחר את הדרך הזו. הוא מקבל מזה סיפוק וזה טוב לו!!:] |
|
|
|
|