return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
הצילו!! חוטפים אותי!!!!!! (pg. 6)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
בן יחיד ?


לא יש לי אח
ועוד קרבי
אז סרטים בכלל..
markfeldman
quote:
לא יש לי אח
ועוד קרבי
אז סרטים בכלל..


קב"א ?
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
קב"א ?


אין לי מושג..מבררים לי
אבל הקצין מיון אמר שאני יכול להגיע לקצונה

לא יודע אם זה נכון או אם הוא אמר את זה בשביל שאני לא ילך לקבן...
markfeldman
quote:
אין לי מושג..מבררים לי
אבל הקצין מיון אמר שאני יכול להגיע לקצונה

לא יודע אם זה נכון או אם הוא אמר את זה בשביל שאני לא ילך לקבן...


חחח באמת שאלה טובה.

בכל אופן, הקב"א הוא המרכיב הבסיסי עליו בונים את כלל מערך השיבוצים.
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
חחח באמת שאלה טובה.

בכל אופן, הקב"א הוא המרכיב הבסיסי עליו בונים את כלל מערך השיבוצים.


אבל כל הפעמים שהסבירו לנו על הצבא אמרו בפירוש
לענות תשובות דפוקות במבחנים לא יעזרו לצאת מקרבי

אם היה לי קבא נמוך הייתי יוצא מקרבי בקלות...?
תכלס מה שחשוב לי זה איך היום אני יוצא...
markfeldman
quote:
אבל כל הפעמים שהסבירו לנו על הצבא אמרו בפירוש
לענות תשובות דפוקות במבחנים לא יעזרו לצאת מקרבי

אם היה לי קבא נמוך הייתי יוצא מקרבי בקלות...?
תכלס מה שחשוב לי זה איך היום אני יוצא...


אל תשכח שהמבחן הוא לא הדבר היחיד שקובע לך את הקב"א.

בגדול קב"א נמוך מאוד שולל אופציה להיות קרבי.
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
אל תשכח שהמבחן הוא לא הדבר היחיד שקובע לך את הקב"א.

בגדול קב"א נמוך מאוד שולל אופציה להיות קרבי.


טוב בתכלס כרגע אי אפשר לשנות תקבא
איך בכל זאת אני יכול לצאת?

רק קבן?
צריך לשלוח להם בכתב תבעיה הנפשית שיש לי ואז יקבעו לי פגישה..
לא יותר מהר ללכת לקצין העיר ולבקש?
princess cc
קודם תתגייס אח"כ תלך לקב"ן
מי יודע אולי אחרי שתתגייס תרצה להיות קרבי בכלל?
אתה אפילו עוד לא יודע מה זה צבא, אתה ניזון מסיפורים של אחרים
יכול להיות שזה אפילו ימצא חן בעיניך;)
DjChook
חחחח מבררים לי שחר הרגת אותי
מחר אני אבדוק לך :)

בכל מקרה, מה רע בתכניתן ?! :whip:
markfeldman
quote:
טוב בתכלס כרגע אי אפשר לשנות תקבא
איך בכל זאת אני יכול לצאת?

רק קבן?
צריך לשלוח להם בכתב תבעיה הנפשית שיש לי ואז יקבעו לי פגישה..
לא יותר מהר ללכת לקצין העיר ולבקש?


לא נראה לי שיש לך יותר מידי ברירות.

לעומת זאת תוכל להתגייס לקרבי ולצאת לתפקידי תומכ"ל בגדוד.

Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
קודם תתגייס אח"כ תלך לקב"ן
מי יודע אולי אחרי שתתגייס תרצה להיות קרבי בכלל?
אתה אפילו עוד לא יודע מה זה צבא, אתה ניזון מסיפורים של אחרים
יכול להיות שזה אפילו ימצא חן בעיניך;)


אחרי גיוס זה בעיה לקבל קבן...


quote:
Originally posted by DjChook
חחחח מבררים לי שחר הרגת אותי
מחר אני אבדוק לך :)

בכל מקרה, מה רע בתכניתן ?! :whip:


אני לא תכניתן
איך הגעת?

וחבר שלי לקח תת"ז והבטיח לברר
אבל יאללה לך על זה:D


quote:
Originally posted by markfeldman
לא נראה לי שיש לך יותר מידי ברירות.

לעומת זאת תוכל להתגייס לקרבי ולצאת לתפקידי תומכ"ל בגדוד.


אבל זה אחרי טירונות רק
לא?
markfeldman
quote:
אחרי גיוס זה בעיה לקבל קבן...


ממש לא.

quote:
אני לא תכניתן
איך הגעת?


דוקא לזה לא תגיע אם זיזלת במבחנים הפסיכוטכניים.

quote:
אבל זה אחרי טירונות רק
לא?


לא, זה נכון גם ליום הראשון של הטירונות.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement