|
הצילו!! חוטפים אותי!!!!!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | קודם כל מארק קצין..:]
ג'ובניק אבל קצין..
שזה ממש אחרת |
אז נכון שקצין טוחן יותר שעות, אבל אני עדיין מגיע כל יום הביתה ומתעדכן...
| quote: | | ורועי, בחר את הדרך הזו. הוא מקבל מזה סיפוק וזה טוב לו!!:] |
כן ירבו כמוהו ! |
|
|
| m0sh |
מארק אתה קצין?!!?
יא מאפןןןןןןןן
חחח טוב אם עברת קורס קצינים בשלום אז באמת עכשיו שהחיים שלך יפים...אבל אני שונא את המדיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אני רוצה קבןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
שיוציא אותי מכאןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
סעמק שמו אותי בבילו עכשיו במפקדת צנחנים |
|
|
| markfeldman |
| quote: | מארק אתה קצין?!!?
יא מאפןןןןןןןן
חחח טוב אם עברת קורס קצינים בשלום אז באמת עכשיו שהחיים שלך יפים...אבל אני שונא את המדיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אני רוצה קבןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
שיוציא אותי מכאןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
סעמק שמו אותי בבילו עכשיו במפקדת צנחנים |
מאפן אחותך !
MONEY TALKS !
בכל אופן ראיתי אותך במז"י שבוע שעבר.
סחתיקה על השיבוץ אבל זה לא מה שהזכרת. |
|
|
| m0sh |
כמה זמן אתה בצבא?
אתה בכלל בקבע?
אפשר לחשוב כמה כסף זה
3000-4000 שקל
אומנם זה נחמד אבל למישהו שלא סובל בצבא...
מתי ראיתי אותי במזי?
אה מוזר? אתה שם? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | כמה זמן אתה בצבא?
אתה בכלל בקבע?
אפשר לחשוב כמה כסף זה
3000-4000 שקל
אומנם זה נחמד אבל למישהו שלא סובל בצבא...
מתי ראיתי אותי במזי?
אה מוזר? אתה שם? |
אני בקבע מזה כשלוש שנים.
יותר כסף...
ראיתי אותך השבוע עם כומתת בקו"ם - צעיר ! ! ! |
|
|
| m0sh |
עוד שבועיים אני בלי מדים אז על הזין שלי
ואני מקבל כומתה אדומה אגב
3 שנים וואי וואי מסכן |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
תראה את רועי הוא בקושי זוכר תדרך הבית |
בואנה אתה חתיכת ילד קטן ודפוק...
מתי תבין שצבא זה לא משהו שסתם מחייבים אותך למדינה
אלא זה דבר שאתה צריך לתרום למדינה שלך!!
ואפילו אם אתה סתם איזה פקיד או בורג קטן במערכת... עדיין אתה עושה משהו
אז פשוט תפסיק כבר לחפש את ה"שכונה" ואת האיך לנסות לזיין את המערכת כי אם זאת הגישה שלך אני מאחל לך שהמערכת תזיין אותך!
:mad: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | עוד שבועיים אני בלי מדים אז על הזין שלי
ואני מקבל כומתה אדומה אגב
3 שנים וואי וואי מסכן |
הופה ! שושואיסט !
בכל אופן אני ממש לא מסכן... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בואנה אתה חתיכת ילד קטן ודפוק...
מתי תבין שצבא זה לא משהו שסתם מחייבים אותך למדינה
אלא זה דבר שאתה צריך לתרום למדינה שלך!!
ואפילו אם אתה סתם איזה פקיד או בורג קטן במערכת... עדיין אתה עושה משהו
אז פשוט תפסיק כבר לחפש את ה"שכונה" ואת האיך לנסות לזיין את המערכת כי אם זאת הגישה שלך אני מאחל לך שהמערכת תזיין אותך!
:mad: |
תחשוב אני ילד קטן על הזין שלי
לא רוצה לזיין תמערכת רוצה להמשיך להנות מהחיים בלי שיפריעו לי
גיל יצא מלך |
|
|
| markfeldman |
| quote: | תחשוב אני ילד קטן על הזין שלי
לא רוצה לזיין תמערכת רוצה להמשיך להנות מהחיים בלי שיפריעו לי
גיל יצא מלך |
אתה יכול גם וגם ! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אתה יכול גם וגם ! |
נו אדוני הקצין ראית אותי מספיק פעמים בשביל להסביר לי איך
אני מקשיב :) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | נו אדוני הקצין ראית אותי מספיק פעמים בשביל להסביר לי איך
אני מקשיב |
תמצא לך בסיס קל"ב כמוני...:toocool: |
|
|
|
|