return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
הצילו!! חוטפים אותי!!!!!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
skelz
שמעו.. הצבא מכניס אותכם כלא.. פוגע בכם
תשארו בשקט..
תבואו יום אחד
ותפגעו לו בצורה..
ראיתם פעם בסיס בלי קווי טלפון כי המרכזיה מקוצרת? :]

תיהיו יצירתיים
אני מחכה לאיזה מפקד מניאק שיציק לי
ואז הוא יראה מזה הצקות..

ומי שלא רוצה לשרת..
שפשוט לא ישרת
חבל שהוא יטחן מים בצבא
בעוד שהוא אולי יכול להצליח בחוץ
שחר תחשוב על זה
היום זה לא בעיה לצאת מהצבא..
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
תמצא לך בסיס קל"ב כמוני...:toocool:


בנאדם בדרגה כמו שלך צריך לדעת כבר שאתה לא בא ואומר שמעו תביאו בסיס קל"ב
ומקבל..

תסביר איך:D

quote:
Originally posted by skelz
שמעו.. הצבא מכניס אותכם כלא.. פוגע בכם
תשארו בשקט..
תבואו יום אחד
ותפגעו לו בצורה..
ראיתם פעם בסיס בלי קווי טלפון כי המרכזיה מקוצרת? :]

תיהיו יצירתיים
אני מחכה לאיזה מפקד מניאק שיציק לי
ואז הוא יראה מזה הצקות..

ומי שלא רוצה לשרת..
שפשוט לא ישרת
חבל שהוא יטחן מים בצבא
בעוד שהוא אולי יכול להצליח בחוץ
שחר תחשוב על זה
היום זה לא בעיה לצאת מהצבא..


מסכים איתך כל מילה
הצבא כרגע סתם תקוע לי
אבל בתכלס לא לעשות צבא זה גם זין
אני מסכים לעשות צבא אבל עם יומיות
נקווה שהקבן יעזור.
skelz
quote:
Originally posted by Shahar
בנאדם בדרגה כמו שלך צריך לדעת כבר שאתה לא בא ואומר שמעו תביאו בסיס קל"ב
ומקבל..

תסביר איך:D



מסכים איתך כל מילה
הצבא כרגע סתם תקוע לי
אבל בתכלס לא לעשות צבא זה גם זין
אני מסכים לעשות צבא אבל עם יומיות
נקווה שהקבן יעזור.


קח למשל אותי
מרוב התפקידים הגובניקיים שאני קיבלתי
אני לא יודע לאיזה ללכת
כולם מגעילים
תכניתן
פקח טיסה
פקיד
אפסנאי

ובחלק מהם צריך לחתום קבע.. למי יש זין :\
אני מתבאס מהמנילה שלי פצצות
הייתי צריך לשלוח אותה כבר ולא שלחתי
לא יודע מה אני פאקינג רוצה להיות בכלל בצבא
תאכלס.. אני גם הכי מתבאס בארץ שבאמצע החיים מציקים לי ושמים תי בצבא
אבל אין מה לעשות.. צבא צריך.. אחרי הצבא אתה מתחיל להיות בן אדם
markfeldman
quote:
שמעו.. הצבא מכניס אותכם כלא.. פוגע בכם
תשארו בשקט..
תבואו יום אחד
ותפגעו לו בצורה..
ראיתם פעם בסיס בלי קווי טלפון כי המרכזיה מקוצרת? :]

תיהיו יצירתיים
אני מחכה לאיזה מפקד מניאק שיציק לי
ואז הוא יראה מזה הצקות..

ומי שלא רוצה לשרת..
שפשוט לא ישרת
חבל שהוא יטחן מים בצבא
בעוד שהוא אולי יכול להצליח בחוץ
שחר תחשוב על זה
היום זה לא בעיה לצאת מהצבא..


פרזיט כמוך לא שמעתי כבר הרבה זמן !

תאמין לי אם חייל כמוך היה נכנס לי בין הידיים הייתי תוקע אותו באיזה מחלקת רכב עם גרוזינים שהיו עושים ממך חביתה אי שם בעזה הרחוקה !

quote:
בנאדם בדרגה כמו שלך צריך לדעת כבר שאתה לא בא ואומר שמעו תביאו בסיס קל"ב
ומקבל..

תסביר איך


הרבה רצון טוב..
princess cc
מארק בן כמה אתה?
markfeldman
quote:
מארק בן כמה אתה?


25.25 TO BE EXACT...
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
הרבה רצון טוב..


נו אתה מדבר כמו אח שלי..

תסביר
איך אני יכול לקבל קל"ב?
markfeldman
quote:
נו אתה מדבר כמו אח שלי..

תסביר
איך אני יכול לקבל קל"ב?


מה הם נתוני הפתיחה שלך ?
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
מה הם נתוני הפתיחה שלך ?


מז"א?
אם אתה מתכוון לפרופיל יש לי 72
markfeldman
quote:
מז"א?
אם אתה מתכוון לפרופיל יש לי 72


בעיות ת"ש ?

Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
בעיות ת"ש ?


לא קיבלו לי את הבקשה
ביקשתי משהו יחסית עם בסיס ואישורים...לא קיבלו את זה
markfeldman
quote:

לא קיבלו לי את הבקשה
ביקשתי משהו יחסית עם בסיס ואישורים...לא קיבלו את זה


בן יחיד ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement