| skelz |
שמעו.. הצבא מכניס אותכם כלא.. פוגע בכם
תשארו בשקט..
תבואו יום אחד
ותפגעו לו בצורה..
ראיתם פעם בסיס בלי קווי טלפון כי המרכזיה מקוצרת? :]
תיהיו יצירתיים
אני מחכה לאיזה מפקד מניאק שיציק לי
ואז הוא יראה מזה הצקות..
ומי שלא רוצה לשרת..
שפשוט לא ישרת
חבל שהוא יטחן מים בצבא
בעוד שהוא אולי יכול להצליח בחוץ
שחר תחשוב על זה
היום זה לא בעיה לצאת מהצבא.. |
|
|