|
הצילו!! חוטפים אותי!!!!!! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ממש לא.
דוקא לזה לא תגיע אם זיזלת במבחנים הפסיכוטכניים.
לא, זה נכון גם ליום הראשון של הטירונות. |
בקשר לקבן - זה משו ששמעתי מחבר שבאמת חיכה פול זמן עד שהביאו לו
בקשר למבחנים - לא זילזלתי..להפך..
ואיך אני יכול להגיע להיות תומך לחימה?
אפשר לקבל טבח \ ספר???? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
אחרי גיוס זה בעיה לקבל קבן...
|
התגייסת כדי לדעת את זה?
שוב פעם... אתה חי על הנפצות... זאת הטעות הכי גדולה
וזה ממש לא בעיה לקבל... היה איזה אחד שהתגייס איתי... הגיע לבא"ח נחל ואחרי יום הלך לקב"ן שם... וישר יצא
ומארק... הקב"א לא קובעת אם תהיה קרבי או לא...
ראיתי מספיק אנשים בחי"ר שהם קב"א 47... וכמו שאתה יודע זה הכי נמוך... לא רק זה... גם מוציאים את חלקם למ"כים... אמנם הם לא יכולים להיות קצינים אבל מפקדים כן |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
התגייסת כדי לדעת את זה?
שוב פעם... אתה חי על הנפצות... זאת הטעות הכי גדולה
וזה ממש לא בעיה לקבל... היה איזה אחד שהתגייס איתי... הגיע לבא"ח נחל ואחרי יום הלך לקב"ן שם... וישר יצא
ומארק... הקב"א לא קובעת אם תהיה קרבי או לא...
ראיתי מספיק אנשים בחי"ר שהם קב"א 47... וכמו שאתה יודע זה הכי נמוך... לא רק זה... גם מוציאים את חלקם למ"כים... אמנם הם לא יכולים להיות קצינים אבל מפקדים כן |
מה קשר אם התגייסתי?
אם חבר שלי התגייס והיה משגע אותי שהוא חודש מחכה לקבן ולא מקבל זה משנה?!
זה עדיין עובדה
קיצור אני חיייייבבבבבבב לצאת מהזין הזה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה קשר אם התגייסתי?
אם חבר שלי התגייס והיה משגע אותי שהוא חודש מחכה לקבן ולא מקבל זה משנה?!
זה עדיין עובדה
|
זהו שזה לא עובדה
כי אני יכול לתת לך עוד 1001 סיפורים של אנשים שכן קיבלו קב"ן איך שהם ביקשו... כולל כאלה שהתגייסו איתי או היו איתי חצי שנה בפלוגה |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ומארק... הקב"א לא קובעת אם תהיה קרבי או לא...
ראיתי מספיק אנשים בחי"ר שהם קב"א 47... וכמו שאתה יודע זה הכי נמוך... לא רק זה... גם מוציאים את חלקם למ"כים... אמנם הם לא יכולים להיות קצינים אבל מפקדים כן |
לא בערך נכון. קב"א 47 היא לא הכי נמוכה..
ישנם המון אנשים עם קב"א הרבה יותר נמוכה, אבל אותם כבר לוקחים לגיוס מיוחד.. אגב, אני ראיתי לוחם שהיה במגלן עם קב"א 45 נער מקא"ם שהוכיח את עצמו.. הוא נפל ממגלן בגלל טעות פיקודית הגיע לפלס"ר שלנו לראיון
התקבל הגיש ט' 55 לימ"ס איו"ש ועבר אחרי חודשיים לשם.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
לא בערך נכון. קב"א 47 היא לא הכי נמוכה..
ישנם המון אנשים עם קב"א הרבה יותר נמוכה, אבל אותם כבר לוקחים לגיוס מיוחד.. אגב, אני ראיתי לוחם שהיה במגלן עם קב"א 45 נער מקא"ם שהוכיח את עצמו.. הוא נפל ממגלן בגלל טעות פיקודית הגיע לפלס"ר שלנו לראיון
התקבל הגיש ט' 55 לימ"ס איו"ש ועבר אחרי חודשיים לשם.. |
וואלה חידשת לי פה דבר או שניים... :)
בכל אופן... גם בגדודים יש ים אנשים עם קב"אות נמוכות...
כמו שהשיר אומר...
אומרים גולני טבעים
קב"אות של ארבעים
אנחנו לא גולני
אנחנו נחלאווים :D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זהו שזה לא עובדה
כי אני יכול לתת לך עוד 1001 סיפורים של אנשים שכן קיבלו קב"ן איך שהם ביקשו... כולל כאלה שהתגייסו איתי או היו איתי חצי שנה בפלוגה |
כל מקרה..
המקרה של חבר שלי זה עובדה כי אני זוכר שהוא היה משגע אותי שלא נותנים לו
אל תחפש איפה להתווכח ולסתור.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
כל מקרה..
המקרה של חבר שלי זה עובדה כי אני זוכר שהוא היה משגע אותי שלא נותנים לו
אל תחפש איפה להתווכח ולסתור.. |
אני לא מחפש איפה להתווכח ולסתור... אני מחפש להסביר לך בתור מישהו שמכיר את המערכת יותר טוב ממך!!
ברור שזה עובדה שחבר שלך לא ראה קב"ן ישר אחרי שהוא ביקש
אבל תבדיל בין מקרה ספציפי לבין איך שמתנהגים עם כל הבקשות לראות קב"ן
זה גם עובדה שאנשים שאני מכיר ראו קב"ן ישר אחרי שהם ביקשו
אבל המסקנות מכל הסיפורים האלה שזה לא קבוע בכלל תוך כמה זמן אתה תראה בסופו של דבר |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by markfeldman
פרזיט כמוך לא שמעתי כבר הרבה זמן !
תאמין לי אם חייל כמוך היה נכנס לי בין הידיים הייתי תוקע אותו באיזה מחלקת רכב עם גרוזינים שהיו עושים ממך חביתה אי שם בעזה הרחוקה !
|
למזלך אתה לא תזכה לעשות את זה :) |
|
|
| Rising |
סעמק המנילה שלי קרבית אחושרמוטה!!
לא שלחתי אותה :confused: |
|
|
| DjChook |
וואו, רועי ואלעד
מה זה הצעירות הזאתי
אז ככה, קבא בצבא נע בין 43-56
לבנות יש 4 איכויות
ולבנים יש 5
יש קבא נמוך
קבא בינוני
קבא נמוך קצונה
קבא בינוני קצונה
קבא גבוה קצונה
(תנסו לבד להחליט מי איפה וכו)
בכל מקרה, מ 51 אפשר לצאת לקצונה
בלי שום קשר שחר, אני תוכניתן
ואני יכול לברר לך בשניות את הקבא כי אני יושב על המערכת הזאתי
אקיצר, בקשר לקבן, כמו כל סיפור בצהל , יש ויש
אז במקום לבוא בגישות של "למישהו אחר היה ככה" פשוט ללכת ולקוות ליפול כמו שצריך |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DjChook
וואו, רועי ואלעד
מה זה הצעירות הזאתי
אז ככה, קבא בצבא נע בין 43-56
לבנות יש 4 איכויות
ולבנים יש 5
יש קבא נמוך
קבא בינוני
קבא נמוך קצונה
קבא בינוני קצונה
קבא גבוה קצונה
(תנסו לבד להחליט מי איפה וכו)
בכל מקרה, מ 51 אפשר לצאת לקצונה
בלי שום קשר שחר, אני תוכניתן
ואני יכול לברר לך בשניות את הקבא כי אני יושב על המערכת הזאתי
אקיצר, בקשר לקבן, כמו כל סיפור בצהל , יש ויש
אז במקום לבוא בגישות של "למישהו אחר היה ככה" פשוט ללכת ולקוות ליפול כמו שצריך |
חן דוגרי כמה זמן אתה הולך להיות תוכניתן ? :)
אולי עוד 3 שנים תוכל להגיד לי מה הקב"א שלי :wtf: :p |
|
|
|
|