|
John "OO" Fleming @tlv - 4.3.05
|
View this Thread in Original format
| Meltdown |
סוף סוף המשאלה האישית שלי מתגשמת, ובפעם הראשונה, אני אוכל לשמוע את ג'ון פלמינג בסט לייב במסגרת נקסט, בתקווה שיהיה סט סוחף במיוחד.
מי מאנשי הפורום, מתכנן להיות במסיבה הזאת? |
|
|
| Shahar |
אני באאאאאאאאא
אם לא יהיו הפתעות כמו שישי האחרון |
|
|
| DJ Alex E. |
אני לא אחרי שההורים שלי חטפו טראומה מהפיגוע
נראה לי הם בחיים לא ישחררו אותי יותר לתל אביב חחח |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
תקוו שהוא יבוא אחרי מה שקרה אתמול...
אבל אם הוא יופיע, זה הולך להיות משהו בן זונה...ג'ופ הוא ללא ספק אחד הגדולים. |
|
|
| FederalBI |
לפי דעתי הוא בטוח יבוא
:/ |
|
|
| Glenn-Holmes |
no more tlv for me this week
תעשו חיים
אוהבי הפסיי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
no more tlv for me this week
תעשו חיים
אוהבי הפסיי |
רגע רגע
אתה לא הבטחת לבוא לפלמינג?
אמרת שנקסט הרוויחו אותך לעוד מסיבה שבטח לא היית הולך..
או שהתכוונת ל 18.3 כשפרי יבוא? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
רגע רגע
אתה לא הבטחת לבוא לפלמינג?
אמרת שנקסט הרוויחו אותך לעוד מסיבה שבטח לא היית הולך..
או שהתכוונת ל 18.3 כשפרי יבוא? |
התכוונתי לשבוע שעבר
ועדיין יש סיכוי כלשהו שאני יגיע
ואם אני יגיע אני ידאג להגיד לרוני ולאלון
שאני בא רק כדי לתת כבוד לאנשים שהביאו לי את מרקוס
פלמינג הוא ממש לא הסגנון שלי...מצטער |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
התכוונתי לשבוע שעבר
ועדיין יש סיכוי כלשהו שאני יגיע
ואם אני יגיע אני ידאג להגיד לרוני ולאלון
שאני בא רק כדי לתת כבוד לאנשים שהביאו לי את מרקוס
פלמינג הוא ממש לא הסגנון שלי...מצטער |
נראה לי אתה מגזים עם ההפגנה שאתה עושה להם לפני שאתה מגיע למסיבה:rolleyes:
לפרי אתה מגיע? |
|
|
| MLTK |
| אני בא............................. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
נראה לי אתה מגזים עם ההפגנה שאתה עושה להם לפני שאתה מגיע למסיבה:rolleyes:
לפרי אתה מגיע? |
על איזה הפגנה אתה מדבר?!?!
לפרי אני בא
+ חולצה
וזהו...חולצה תספיק |
|
|
| MLTK |
| אפשר המלצות של פלמינג לקראת יום שישי? |
|
|
|
|