return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 
Eftersnack Springbreak Cruise!!! (pg. 10)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
var nervös när jag skulle se skiten som fan :P
Men de verkade ju gå bra... vi snackade en hel del mer men dom kan ju inte ha med allt... var inte så farligt som jag trodde så det var väl bra jag sa ja ändå... :)

Emil och ABC-folket satt på min favvo pizzeria för övrigt... som jag för övrigt käkade på direkt efter kryssen :D

Skumt att se sin egna TV på sin egna TV =)

fiskeskutan... hon sa trance på slutet... fast inte i början... Satt å läxade upp dom med spöstraff innan :D Eller inte... dom var as schysta iaf. och lätta att snacka med =)
Vizay
jag blir lite förbannad på att polisen ska hålla på med dold kamera också, var väl inget förbud mot filmkameror som så.
Känns nästa nsom att dom försökte framställa det suspektare än det verkligen var. Allt ser ju misstänkt ut när det är filmat med dold kamera.
reveal
Jag har sparat hem real media-filen, kan skicka till steves ftp om intresse finns. Har nån rippat i bättre kvalitet är det ju dock att föredra :)
Laszlo
BRA STEVE! Du borde slå dig själv på bröstet..!

Fan - kan de jävlarna inte sända detta på Aktuellt eller Rapport så ALLA får höra våran sida...nåja - detta är ett litet steg i rätt riktning i alla fall...fan va underbart...
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
BRA STEVE! Du borde slå dig själv på bröstet..!

Fan - kan de jävlarna inte sända detta på Aktuellt eller Rapport så ALLA får höra våran sida...nåja - detta är ett litet steg i rätt riktning i alla fall...fan va underbart...

Ja Steve, slå dig själv på ditt håriga bröst ;)

Jag har mailat rapport och aktuellts redaktioner om detta repotage.. får väl se vart det tar vägen.

Nån som rippat på riktigt än?
Hauken
Sådärja! Mycket bra! Skönt att sånt här kommer ut. Fler kryssningar blir ju av, men sånt här hindrar ju från att polisen (eller främst manne jönsson då kanske) ska upprepa sitt beteende igen.

Nu är det bara en "class action suit" (kollektiv stämning?) mot manne jönsson för förtal som fattas :D Som utövare av en viss kultur är vi ju faktiskt en etnisk grupp :)
Vizay
quote:
Originally posted by Hauken
Sådärja! Mycket bra! Skönt att sånt här kommer ut. Fler kryssningar blir ju av, men sånt här hindrar ju från att polisen (eller främst manne jönsson då kanske) ska upprepa sitt beteende igen.

Nu är det bara en "class action suit" (kollektiv stämning?) mot manne jönsson för förtal som fattas :D Som utövare av en viss kultur är vi ju faktiskt en etnisk grupp :)

det går nog att anmäla honom för förtal men frågan är ju desvärre hur stor chans man har att vinna ett sådant mål.
Varför jag ställer mig lite negativ till det hela är därför att chanserna är ganska minimala att man faktiskt skulle vinna ett sådant mål. Givetvis skulle en vinst bli nästintill historisk för vår del men å andra sidan skulle en förlust i stort sett innebära en svartmålning utan dess like av hela EDM-kulturen.
Det skulle helt enkelt bli antingen dödsstöten för EDM-kulturen eller för polisens oacceptabla beteende mot just EDM-kulturen
Laszlo
quote:
Originally posted by Vizay
det går nog att anmäla honom för förtal men frågan är ju desvärre hur stor chans man har att vinna ett sådant mål.
Varför jag ställer mig lite negativ till det hela är därför att chanserna är ganska minimala att man faktiskt skulle vinna ett sådant mål. Givetvis skulle en vinst bli nästintill historisk för vår del men å andra sidan skulle en förlust i stort sett innebära en svartmålning utan dess like av hela EDM-kulturen.
Det skulle helt enkelt bli antingen dödsstöten för EDM-kulturen eller för polisens oacceptabla beteende mot just EDM-kulturen

Varför skulle det betyda dödstöt för kulturen? Förstår inte vad vi har att förlora på att han blir anmäld...
ScuL
jag ska spela in ABC-nyheterna från SVT24 inatt klockan 4.05 eller något blir det.
då har vi MPEG2-rip med 192kbit ljud i 720x576 PAL hehe :p
St_Andrew
quote:
Originally posted by Vizay

w00t, tvärt om tänker jag!?

hursom, grymmt bra jobbat allihopa här :D

jofawe
quote:
Originally posted by ScuL
jag ska spela in ABC-nyheterna från SVT24 inatt klockan 4.05 eller något blir det.

Härligt Scul! :)
dbl
quote:
Originally posted by ScuL

härligt :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 
Privacy Statement