return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
רפורמה בפורום !!!
View this Thread in Original format
DJ Alex E.
אז ככה
אחרי שיחה באייסי עם יובל,הגעתי לכמה מסקנות
בראש ובראשונה:הפורום הפך לשכונתי ומשעמם !!!
אני מדבר לי עם יובל ובין לבין שואל אותו למה כבר לא רואים אותו בפורום
תשובתו(ואני מצטט:)
"DJ Alex E., 11/03/2005 18:59 :
ואני כבר לא מדבר על זה שבקושי רואים אותך בפורום
מה, פרשת??
יובל TA, 11/03/2005 18:59 :
חחחחח.. לא פשוט אין שם טרדים מעניינים
יובל TA, 11/03/2005 19:00 :
שים לב:

Tomer ! its your b-day
חזרתי
האוזניים שלי
Happy B-Day Lior
סט שלי
Mayday Budapest
Shahar presents global energy
WTF?!??!
"

ותרשו לי להוסיף:

עקירת שיני בינה
After The After - אוסף סיפורי תום האפטרים
Shahar thread
לכל מי שתהה למה טיאסטו הגיע לארץ
מוזיקה לקיקבוקס..משהו קצבי בטירוף
ח-ז-ר-ת-י !!!!

ואני אומר,מה הקשר?????בירה נשר
מה כל זה קשור לפורום של טראנס??????????????????
אולי חוץ מהטרד על מיידיי,אין פה שום דבר שקשור למוסיקה.אה כן והסט של שחר(אם אפשר לקרוא לזה מוסיקה ;)
בקיצור
אני אומר שתשימו לב מה קרה
את כל הדיונים על מוסיקה וריליסים ואלבומים דחסנו לתוך תרד אחד שכבר צבר לעצמו יותר דפים מאשר בדו"ח מבקר המדינה
וברגע שמישהו פותח טרד פה על דיסק חדש שיצא,ישר רוגמים אותו באבנים ושולחים אותו לאותו תרד מפוצץ
מה נסגר?ממתי דיונים על מוסיקה בפורום של טראנס אמור לפנות מקום בשביל זיוני השכל שלכם???
לא,לא מעניין אותי שהייתם אצל רופא וגם לא מעניין אותי האוואטר של שחר
שום דבר אישי כן אנשים?
פשוט אתם צריכים להבין שזה אמור להיות פורום מכובד ששמו טראנסאדיקט
טראנס!אדיקט
לא בולשיט-אדיקט
אז חלאס עם כל התרדים האלה
הכי טוב זה לפתוח תרד אחד תחת הכותרת"מה שבראש שלי"או משהו כזה ששמה כל אחד יזיין בשכל על המטריה החדשה שקנה ועל התחתונים האדומות של חברה שלו
ברור שצריך פה ושם לכתוב שטויות
אז בשביל זה אפשר לפתוח תרד אחד שירכז הכל
ובזאת לפנות מקום לדיונים על מוסיקה!!
במקום לדחוק אותם לפינה לתוך איזה טרד אחד עלוב,צריך למלא פה את הפורום על האוספים האחרונים שיצאו או על האיפי הגאוני האחרון שהורדתם(במקרה של יגאל,שקניתם)
אני בכלל לא מבין איך קרא מצב שיש תרד שמרכז אליו את כל ההמלצות,ומצד שני אין תרד שמרכז דברים לא קשורים בתוכו.
איך קרא מצב שדיבורי סרק קיבלו עדיפות על המוסיקה???
תחשבו על זה
מצד שני,אני לא אומר שאחרי כל תוכנית של אסוט צריך לפתוח תרד(זה מכוון אליך יאמאן ;) )
אם יש איזה אלבום ממש טוב,איזה אוסף גדול,איזה שחרור שפשוט גמר אתכם,אל תתביישו לתת לו כבוד ולפתוח תרד
רק אל תהפכו את זה לספאם.אני לא אומר שצריך לסגור את תרד ההמלצות.אני אומר שלצידו אנשים צריכים להרגיש חופשי גם להמליץ על דברים ממש יוצאי דופן ולא סתם לעשות רשימות של ריליסים מהיום
וכשאני אומר לפתוח תרד של המלצה,אני מתכוון לכתוב יותר מאשר
"SYNERGY-HELLOW STRINGS"
"וואו זה קטע ענק אתם חייבים להוריד"
לא על דבר כזה לא פותחים תרד
אתם רוצים לפתוח תרד של המלצה,אז לכו תשיגו מידע על היוצר שיהיה לכם מה לכתוב,מידע על הטראק,אולי כמה תיאורים וכדומה.

מה שבמיוחד עצבן אותי זה נגיד ש
YO-I
פתח תרד על אלבום שהוא מחפש וחן החליט לסגור אותו.
אה ולפתוח תרד על האוזניים שלך זה יותר טוב ?????????
:whip: :mad:
תתאפסו על עצמכם אנשים
זה פורום של מוסיקה
יש מספיק פורומים באינטרנט בשביל דיבורי סרק,וזה פורום הטראנס הישראלי היחיד בעולם שמכבד את עצמו.
אז בואו נשמור עליו ככזה

:)
YuVaL
+1

:)
Flotser
בעקרון אני מסכים עם זה וכבר ממהתחלה הייתי נגד הטרד של ההמלצות , ואפילו כתבתי על זה פה
אבל בסוף דווקא התרגלתי...

הבעיה עם מה שאתה אומר שרוב ההמלצות הן כן, ויהיו כמו שאתה מתאר
"קטע פרוג שווה ביותר"

והתרד של ההמלצות צריך להישאר. רק צריך באמת לעודד פתיחה של יותר טרדים על רליסים חזקים במיוחד.

ובקשר לטרד של מוש על האוזניים הוא מאוד מאוד חשוב לבריאות של כולנו פה,
וזה המקום הכי מתאים שיופיע טרד כזה, ולא באיזה טרד צדדי

אבל -
באמת כדאי לעשות טרד לדברים צדדיים כמו שהמלצת,
שלשמה יכנסו שטויות כמו 5 עמודים על סאבי , תוכניות טלויזיה, ואולי אפילו ימי הולדת ואם ממש נחמיר אז גם עקירת שיני בינה
'

:wtf:
taltul
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
אז ככה
אחרי שיחה באייסי עם יובל,הגעתי לכמה מסקנות
בראש ובראשונה:הפורום הפך לשכונתי ומשעמם !!!
אני מדבר לי עם יובל ובין לבין שואל אותו למה כבר לא רואים אותו בפורום
תשובתו(ואני מצטט:)
"DJ Alex E., 11/03/2005 18:59 :
ואני כבר לא מדבר על זה שבקושי רואים אותך בפורום
מה, פרשת??
יובל TA, 11/03/2005 18:59 :
חחחחח.. לא פשוט אין שם טרדים מעניינים
יובל TA, 11/03/2005 19:00 :
שים לב:

Tomer ! its your b-day
חזרתי
האוזניים שלי
Happy B-Day Lior
סט שלי
Mayday Budapest
Shahar presents global energy
WTF?!??!
"

ותרשו לי להוסיף:

עקירת שיני בינה
After The After - אוסף סיפורי תום האפטרים
Shahar thread
לכל מי שתהה למה טיאסטו הגיע לארץ
מוזיקה לקיקבוקס..משהו קצבי בטירוף
ח-ז-ר-ת-י !!!!

ואני אומר,מה הקשר?????בירה נשר
מה כל זה קשור לפורום של טראנס??????????????????
אולי חוץ מהטרד על מיידיי,אין פה שום דבר שקשור למוסיקה.אה כן והסט של שחר(אם אפשר לקרוא לזה מוסיקה ;)
בקיצור
אני אומר שתשימו לב מה קרה
את כל הדיונים על מוסיקה וריליסים ואלבומים דחסנו לתוך תרד אחד שכבר צבר לעצמו יותר דפים מאשר בדו"ח מבקר המדינה
וברגע שמישהו פותח טרד פה על דיסק חדש שיצא,ישר רוגמים אותו באבנים ושולחים אותו לאותו תרד מפוצץ
מה נסגר?ממתי דיונים על מוסיקה בפורום של טראנס אמור לפנות מקום בשביל זיוני השכל שלכם???
לא,לא מעניין אותי שהייתם אצל רופא וגם לא מעניין אותי האוואטר של שחר
שום דבר אישי כן אנשים?
פשוט אתם צריכים להבין שזה אמור להיות פורום מכובד ששמו טראנסאדיקט
טראנס!אדיקט
לא בולשיט-אדיקט
אז חלאס עם כל התרדים האלה
הכי טוב זה לפתוח תרד אחד תחת הכותרת"מה שבראש שלי"או משהו כזה ששמה כל אחד יזיין בשכל על המטריה החדשה שקנה ועל התחתונים האדומות של חברה שלו
ברור שצריך פה ושם לכתוב שטויות
אז בשביל זה אפשר לפתוח תרד אחד שירכז הכל
ובזאת לפנות מקום לדיונים על מוסיקה!!
במקום לדחוק אותם לפינה לתוך איזה טרד אחד עלוב,צריך למלא פה את הפורום על האוספים האחרונים שיצאו או על האיפי הגאוני האחרון שהורדתם(במקרה של יגאל,שקניתם)
אני בכלל לא מבין איך קרא מצב שיש תרד שמרכז אליו את כל ההמלצות,ומצד שני אין תרד שמרכז דברים לא קשורים בתוכו.
איך קרא מצב שדיבורי סרק קיבלו עדיפות על המוסיקה???
תחשבו על זה
מצד שני,אני לא אומר שאחרי כל תוכנית של אסוט צריך לפתוח תרד(זה מכוון אליך יאמאן ;) )
אם יש איזה אלבום ממש טוב,איזה אוסף גדול,איזה שחרור שפשוט גמר אתכם,אל תתביישו לתת לו כבוד ולפתוח תרד
רק אל תהפכו את זה לספאם.אני לא אומר שצריך לסגור את תרד ההמלצות.אני אומר שלצידו אנשים צריכים להרגיש חופשי גם להמליץ על דברים ממש יוצאי דופן ולא סתם לעשות רשימות של ריליסים מהיום
וכשאני אומר לפתוח תרד של המלצה,אני מתכוון לכתוב יותר מאשר
"SYNERGY-HELLOW STRINGS"
"וואו זה קטע ענק אתם חייבים להוריד"
לא על דבר כזה לא פותחים תרד
אתם רוצים לפתוח תרד של המלצה,אז לכו תשיגו מידע על היוצר שיהיה לכם מה לכתוב,מידע על הטראק,אולי כמה תיאורים וכדומה.

מה שבמיוחד עצבן אותי זה נגיד ש
YO-I
פתח תרד על אלבום שהוא מחפש וחן החליט לסגור אותו.
אה ולפתוח תרד על האוזניים שלך זה יותר טוב ?????????
:whip: :mad:
תתאפסו על עצמכם אנשים
זה פורום של מוסיקה
יש מספיק פורומים באינטרנט בשביל דיבורי סרק,וזה פורום הטראנס הישראלי היחיד בעולם שמכבד את עצמו.
אז בואו נשמור עליו ככזה

:)

התשובה שלי אישית היא מאוד פשוטה... כל הטרדים האלה יש בכל הפורומים כיום...כן כן אני חוזר בכל פורום מוזיקאלי יש את הדברים האלה...רק אצלנו פורום הוא רק נקרא ככה...
ומה אני רוצה להגיד בזה שבכל פורום נורמאלי יש את החלקים השונים שכל חלק עוסק בדבר אחר...ולכן באחד שהוא
MUSIC RELATED
לא תמצאו את
OFFTOP
כי מן הסתם יש את החלק אחר שהוא מיועד ל
OFFTOP

ותאמינו לי זוי הבעיה היחידה... אנשים מטבעם ירצו לדבר על כל דבר ודבר ולא רק על המוזיקה...פשוט הפורום שלנו כאן של ישראל הוא לא פורום אלא תת-חלק כזה רק שכולנו מתייחסים אליו אחרת...

מה לעשות שמנהלי הטראנסאדיקט רק מבטיחים ומבטיחים כאשר בפועל הממשק היה אמור להשתנה כבר לפני כמה שנים [זה מה שהבנתי ממילות של סוואמפר] מה לעשות...

ALEX E
קח דוגמא של UKTA
שמה שהם עשו זה פשוט לעשות פורום משלהם שהוא על בסיס
INVASION
שבו תוכל לראות את החלוקה לחלקים שונים ומשונים ואם תכנס לאחד מהם תראה שאין שם טרדים לא קשורים והכל מתנהל כמו שצריך...

אז דלעתי להגיד כאן ב"פורום ישראלי" של טראנסאדיקט שיש כאן טרדים לא קשורים זה פשוט לא רלוונטי כי זה לא פורום מלא ופונקציונאלי 100%
זה דימוי של פורום בדומה לפורום לילה וכאלה...

תעשו פורום בנפרד / תנשו את הממשק כאן ע''י חלוקה למדורים שונים לפי נושאים ספציפיים ואחרי זה תתחילו לדבר על הטרדים לא קשורים!!!
ADiSH
אתה צודק
חוץ מהנושא על האוזניים (כי זה כן קשור)
taltul
+EDIT:

תאכלס אני לא יודע איך אני שרדתי בפורום עד עכשיו...
מתוך 8 פורומים של מוזיקה שאני רשום בהם רק פה יש סלט אחד גדול כאשר הכל במקום אחד... מוזיקה עם אופטופ + טרדים על יצירה...

אם מישהו נהנה מזה אז אני לא... ולדעתי באמת צריך לעשות פורום של
ILTA
בנפרד...

והממשק לעשות לא שחור בעליללללללללללללללללל!!!!!!!!

מה יש לכם עם השחור!!!

נשברו לי העניינים כבר... :whip:

עכשיו הכל לשיפוטכם...
DJ Alex E.
תשמע סטיבי אני חבר בפורום שהזכרת ובאמת שמה זה מתנהג למופת ומשם אני שואף את התקוות שלי לפורום שלנו
ואני בהחלט מסכים שזה בעייתי פה כי לא מחלקים את הפורום שלנו לתת פורומים
וזה באמת משהו שצריך לפנות לגביו למנהלים הבכירים
חן,אולי אתה תוכל לדבר עם סוואמפר?זה יהיה טוב
וזה יפתור את הבעיה
אבל כרגע זה לא אפשרי
אז אפשר לעשות את המקסימום בשביל לשמור על הסדר ולפתוח תרד אחד שירכז את כל ה off topic

והקטע של האוזניים?אמממ הנושא באמת מתאים
אז היה צריך לתת שם נורמלי לתרד ולא "הוזניים שלי"כי זה הופך את זה למשהו אישי
אם היה נפתח תרד על המחלה ודיונים ספציפית על העניין הזה אז סבבה אני מסכים שזה מתאים
quote:
Originally posted by ADiSH
אתה צודק
חוץ מהנושא על האוזניים (כי זה כן קשור)

אני חייב לציין שהאוואטר שלך קורע אותי כל פעם מחדש חחחחח אני בננה.עוד מעט יעשו כזה סרט בכיכובו של ויל סמית
I-Banana
KrazyDJs
הפז"מ שלי פה הוא כבר שנתיים, לא הרבה אבל עדיין אני מניח שאני מספיק ותיק פה בשביל להביע דעה ביקורתית..

דבר ראשון פתחו את הת'רדים המרוכזים של המסיבות, המלצות וזיהוי טראקים בשביל סדר.

ולא שכל אלבום או סינגל שיצא, מישהו יפתח טראק.

בתקופה ש Motorcycle - As The Rush Comes
יצא, שזה ממש התחיל להיות להיט גדול
אני זוכר שמורן פתח את הת'רד, וכולם התלהבו הביעו דעה והכל..
וזה היה סבבה, וככה קרה אם אני זוכר נכון עם עוד טראק של טיאסטו מתישהו..
אבל זה קורה במקרים ממש חריגים..ולא חושב שעל כל טראק שמישהו מתלהב ממנו ושמע ב ASOT צריכים לפתוח ת'רד..
ושוב נתתי את ASOT כדוג' ולא בגלל שאני לא מחבב את מה שמשדרים בתוכנית..

את ת'רד המסיבות כמובן פתחו בשביל מסיבות, ולא בשביל שכל שבוע יפתחו 4 ת'רדים על מסיבה פה, מסיבה שם, מסיבה שמפו ומסיבה קונדישינר...

כמובן שמסיבות עם די ג'יים מכובדים וגדולים שבאים לבקר בארץ, חופשי - זה תמיד צריך להיות כמו שזה עכשיו.

זיהוי טראקים...זה כמו המסיבות, הכל צריך להיות בת'רד אחד...
אין שום סיבה שיפתחו 5 ת'רדים על שבוע על שירים שלא מצליחים לזהות

עכשיו שמעו, בואו נדבר דוגרי..
כל פעם שמתווכחים פה על סיגנונות, על יוצרים או על דברים בסיגנון - אנשים ישר אחרי 2-3 עמ' על חפירה "עזבו מה אתם חופרים על שטויות" ולפעמים מגיעים השלבים שהת'רדים ננעלים עקב מריבות וסתם שטויות...

עכשיו אתם מתלוננים שיש נושאים אופ טופיק..
אז למה ציפיתם ?
בשביל זה פתחו את החלקה הישראלית אני מניח..
שנוכל לדבר בעברית גם על מוזיקה אלקטרונית, שבעיקר בגללה אנחנו רשומים פה מלחתכילה, וגם על החיים של כולנו..

אני לא ראיתי אף אחד פה מתלונן על זה שיש את ת'רד הכוסיות של גילי...
או את ת'רד הכושר שרועי פעם פעם פתח ומידי פעם מקפיצים..
או את ת'רד הבגדים שאורן הייפרסוניק פעם פתח פה והיה "הצלחה"...
גם הת'רד על האווטאר של שחר התפתח לדיון, אומנם לחלק נראה שטותי אבל עדיין - לי אישית הוא עזר בקטע של הצעות איך לסדר ת'שיער וטיפים בעניין..

אתם לוקחים דברים פה יותר מידי קשה.
אתם מתנהגים כאילו המקום חייב להיות רק על טראנס, כל הזמן 24\7
אבל ברגע שזה יהיה ככה, ואני מוכן להתערב פה עם כל אחד, אחרי שבוע - אנשים יפסיקו לכתוב פה, ותוך עוד שבוע - יצוצו כל ההודעות של "וואי מתחיל להיות פה יבש, איפה כולם ?" ו "מה קרה לאילטה, כבר לא אותו דבר כמו פעם"

תזרמו עם הדברים. תפסיקו להיות כבדים..
הת'רד של השיני ביני שיוחאי(?) פתח אולי לא מתקשר לטראנס..
אבל הוא חלק מהקהילה, והוא רצה להיעזר בנו, גם אם זה לא קשור לטראק החדש של ארמין או לסט החדש של זבילה..

אתם מקובעים ולוקחים דוג' ממקומות שהם לא השכונה הקהילתית והמעולה של ILTA.
זה על זה אנחנו בנויים, על השכונה, ולא על הסדר הבאמת משעמם..
ואם יבואו פה תלונות גם על חן שלא עושה את העבודה שלהם, אז דוגרי בקטע הזה אתם סתם מחפשים אותו בקטנות, למה בהתחלה הוא באמת לא היה פה שצריך, ועכשיו הוא עושה את העבודה, נועל מוחק מעביר ואנאערף עם ביצה מתי שצריך.


יאללה, הלכתי לראות פיוצ'רמה.


EDIT
ההודעה הארוכה הזאת היא גם ההודעה ה 3000 שלי...הפלא ופלא :wtf:
yaman
quote:
Originally posted by KrazyDJs
הפז"מ שלי פה הוא כבר שנתיים, לא הרבה אבל עדיין אני מניח שאני מספיק ותיק פה בשביל להביע דעה ביקורתית..

דבר ראשון פתחו את הת'רדים המרוכזים של המסיבות, המלצות וזיהוי טראקים בשביל סדר.

ולא שכל אלבום או סינגל שיצא, מישהו יפתח טראק.

בתקופה ש Motorcycle - As The Rush Comes
יצא, שזה ממש התחיל להיות להיט גדול
אני זוכר שמורן פתח את הת'רד, וכולם התלהבו הביעו דעה והכל..
וזה היה סבבה, וככה קרה אם אני זוכר נכון עם עוד טראק של טיאסטו מתישהו..
אבל זה קורה במקרים ממש חריגים..ולא חושב שעל כל טראק שמישהו מתלהב ממנו ושמע ב ASOT צריכים לפתוח ת'רד..
ושוב נתתי את ASOT כדוג' ולא בגלל שאני לא מחבב את מה שמשדרים בתוכנית..

את ת'רד המסיבות כמובן פתחו בשביל מסיבות, ולא בשביל שכל שבוע יפתחו 4 ת'רדים על מסיבה פה, מסיבה שם, מסיבה שמפו ומסיבה קונדישינר...

כמובן שמסיבות עם די ג'יים מכובדים וגדולים שבאים לבקר בארץ, חופשי - זה תמיד צריך להיות כמו שזה עכשיו.

זיהוי טראקים...זה כמו המסיבות, הכל צריך להיות בת'רד אחד...
אין שום סיבה שיפתחו 5 ת'רדים על שבוע על שירים שלא מצליחים לזהות

עכשיו שמעו, בואו נדבר דוגרי..
כל פעם שמתווכחים פה על סיגנונות, על יוצרים או על דברים בסיגנון - אנשים ישר אחרי 2-3 עמ' על חפירה "עזבו מה אתם חופרים על שטויות" ולפעמים מגיעים השלבים שהת'רדים ננעלים עקב מריבות וסתם שטויות...

עכשיו אתם מתלוננים שיש נושאים אופ טופיק..
אז למה ציפיתם ?
בשביל זה פתחו את החלקה הישראלית אני מניח..
שנוכל לדבר בעברית גם על מוזיקה אלקטרונית, שבעיקר בגללה אנחנו רשומים פה מלחתכילה, וגם על החיים של כולנו..

אני לא ראיתי אף אחד פה מתלונן על זה שיש את ת'רד הכוסיות של גילי...
או את ת'רד הכושר שרועי פעם פעם פתח ומידי פעם מקפיצים..
או את ת'רד הבגדים שאורן הייפרסוניק פעם פתח פה והיה "הצלחה"...
גם הת'רד על האווטאר של שחר התפתח לדיון, אומנם לחלק נראה שטותי אבל עדיין - לי אישית הוא עזר בקטע של הצעות איך לסדר ת'שיער וטיפים בעניין..

אתם לוקחים דברים פה יותר מידי קשה.
אתם מתנהגים כאילו המקום חייב להיות רק על טראנס, כל הזמן 24\7
אבל ברגע שזה יהיה ככה, ואני מוכן להתערב פה עם כל אחד, אחרי שבוע - אנשים יפסיקו לכתוב פה, ותוך עוד שבוע - יצוצו כל ההודעות של "וואי מתחיל להיות פה יבש, איפה כולם ?" ו "מה קרה לאילטה, כבר לא אותו דבר כמו פעם"

תזרמו עם הדברים. תפסיקו להיות כבדים..
הת'רד של השיני ביני שיוחאי(?) פתח אולי לא מתקשר לטראנס..
אבל הוא חלק מהקהילה, והוא רצה להיעזר בנו, גם אם זה לא קשור לטראק החדש של ארמין או לסט החדש של זבילה..

אתם מקובעים ולוקחים דוג' ממקומות שהם לא השכונה הקהילתית והמעולה של ILTA.
זה על זה אנחנו בנויים, על השכונה, ולא על הסדר הבאמת משעמם..
ואם יבואו פה תלונות גם על חן שלא עושה את העבודה שלהם, אז דוגרי בקטע הזה אתם סתם מחפשים אותו בקטנות, למה בהתחלה הוא באמת לא היה פה שצריך, ועכשיו הוא עושה את העבודה, נועל מוחק מעביר ואנאערף עם ביצה מתי שצריך.


יאללה, הלכתי לראות פיוצ'רמה.


EDIT
ההודעה הארוכה הזאת היא גם ההודעה ה 3000 שלי...הפלא ופלא :wtf:


+1
YO-I
לא יכול שלא להגיב, בעיקר בגלל שהשם שלי הופיע כאן בכמה מהתגובות והדבר הראשון שאני רוצה להגיד כאן זה

די לצביעות

אני כותב בפורום הזה קצת יותר משנה, אני לא ממש מכיר את חברי הפורום להוציא בודדים ואני מודה שנעזרתי בהרבה מהתרדים כאן בכל הקשור לאלבומים חדשים וכד' אבל לבוא ופתאום להתלונן על אוף טופיקים שזה מפריע, בולשיט אחד גדול

אני כותב בפורום של יזארל אנדרגראונד מיום הקמתו, החיסרון של הפורום שם הוא שרוב האנשים שם לא ממש מחוברים לקלאב טראנס אבל לגבי שאר הדברים, זה פורום שעושה בית ספר לכל הפורומים האחרים ברשת הקשורים למוזיקה אלקטרונית ואתם יודעים למה? כי שם כולם מדברים בגובה העיניים לטוב ולרע, שם יש מקום מיוחד שאפשר לדבר על כמה מה שרוצים, שם לא מתחילים תרד על איזה דיג'יי מסויים שמגיע לארץ ומסיימים את אותו התרד בנושא לא קשור כמו 90 אחוז מהתרדים כאן
(אפילו בתרד של שיני הבינה להוציא תגובה אחת, פתאום קפצתם לכאבי ביצים כשבכלל ביקשתי מכם לתת לי טיפים לעבור את הימים הקרובים בלי כאבים)

אין כאן תרבות כתיבה וזאת הסיבה שאני ממעט לכתוב כאן כי כמות הבולשיט שרצה בפורום הזה פשוט מבישה, אני כאן כי עדיין יש טופיקים מעניינים הקשורים למוזיקה ולנושאים אחרים לא פחות חשובים

חלק מעצם קיומה של הקהילה באשר היא, היא האפשרות לבוא ולדבר על עוד נושאים אחרים ולא להיות כלואים בנושא המרכזי לתמיד, אז שיתפתי אתכם בחוויה שלי, ביג דיל, הזיונים שלכם יותר מעניינים? 0

גם לגבי העזרה שביקשתי לגבי האלבום, הייתי בשוק שסגרו לי את התרד ולאף אחד לא הייתה אפשרות להגיב, אז גם כשכותבים על נושא הקשור למוזיקה סותמים פיות כאן? תאמינו לי שגם אתם הייתם מרוויחים במידה והייתם משיגים את האלבום

הגיע הזמן שמישהו יגיד כאן את הדברים כמו שהם, כל יומיים ומבלי להתכוון למישהו ספציפי, מגיע לכאן מישהו שחושב שהוא המציא את הפורומים ומתלונן כמה הפורום הזה מבולגן, בלה בלה בלה

אולי נתחיל לדבר כאן בשפת הטראנסיס וזהו?? 0

Shahar
קודם כל כמו שטלטול אמר
כל פורום מחולק לחלקים
וביניהם גם
OFFTOP
כמו שטלטול אמר
אצלנו צריך לרכז הכל בתוך הפורום הישראלי כי אין לו כמה חלקים
בפורום שלנו אנשים גם מכירים במציאות ורוצים לשתף את כולם בדברים שעוברים עליהם כמו הבעיות של מוש
והבעיה של יוחאי
ולדעתי אין סיבה לא לפתוח על זה טרד
מה עדיף שהם יעברו אחד אחד באייסי ויתחילו להגיד לספר להם? בשביל זה יש פורום ובטרד אחד אפשר להעביר לכולם מסר

גם אני נגד הטרד על טייסטו זה באמת לא מעניין אפחד אם הוא בא לתצוגת אופנה
אבל זה שפרסמתי את הסט שלי זה קשור למוזיקה ואני לא היחיד שמפרסם סטים ואני ימשיך לפרסם סטים שלי כי זה קשור למוזיקה וזה סט שמורכב ממוזיקה אלקטרונית

וכן מה רע אם יהיו גם טרדים בשביל הצחוק כמו הטרד על סאבי והטרד על ארומה וכו? מה רצית שנרשום את זה ב
Chillout Room
באנגלית?

בקשר להמלצות - אם יתחילו להמליץ על כל טראק\דיסק בנפרד באמת כבר לא נראה תטרדים האחרים חוץ מההמלצות
אם כבר המלצה אז על טראק שבאמת כולם בהלם ממנו כמו
as the rush comes
whiteroom
וטראקים אחרים שבאמת היה בהם משו מרגש שנגע בקהל ועובדה שהם לקחו מקום ראשון במצעד של הפורום.

ובקשר לטרד על דאפט פאנק אני עדיין אומר שזה מיותר ויש טרד שפתחתי בדיוק בשביל זה (ואל תגידו לי מה המטרה של הטרד שפתחתי) וזה יכל להיכנס לשם

שכחתם שהיה סטיקי על "צחוקיה" או על הצבא? 3 שנים אף אחד לא התלונן על זה מה קרה פתאום?

קיצור יובל ואלקס מה בדיוק משעמם בזה שיש מלא טרדים?!
אם לא היו טרדים הייתם אומרים משעמם
אבל במקרה שלנו אתם סותרים תצמכם כי אתם אומרים שיש מלא טרדים לא קשורים ואומרים שזה משעמם פחחחחח
תחשבו פעמיים לפני שאתם עושים צחוק מעצמכם
אם בא לכם להגיד שיש טרדים לא מתאימים תגידו בכיף אבל אל תגידו "משעמם" כי זה לא המילה המתאימה פה

ושוב אם נמחק את כל הטרדים שדברתם עליהם הפורום יהיה יבש ותראו פה 5 פוסטים ביום וככה אנשים יתחילו להיכנס פחות וכל החיים שיש בפורום ילכו
בדיוק מה שהיה לפני שנה וחצי ככה..זוכרים איזה משעמם היה ואיך חיפשנו בנרות קצת חיים בפורום?

מקווה שימישכו להחיות את הפורום ושיהיה כזה כיף להיכנס כל יום ולראות תגובות חדשות ואנשים חדשים!!

בכלל עדיף שתעיף תטרד הזה אלכס הוא כבר באמת מיותר
sabi10
אז רבותי, בשביל זה יש לנו את עורך הפורום, ואם הוא אינו יכול לעשות את עבודתו כרואי אז מן הראוי שאולי הוא ישחרר את עצמו מהתפקיד ומישהו אחר יתפוס את מקומו.

אנשים תמיד יבלבלו את המוח בדברים לא חשובים, לא משנה מה אנחנו נעשה תמיד זה יגלוש. לכן המוד צריך לדעת מתי לשים לזה גבול ולסגור את הת'רד ואולי אפילו להרחיק אנשים שלא מפסיקים לכתוב שטויות.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement