BETA-party V2 -> Muziekstijl?
|
View this Thread in Original format
FredNova |
Nu is het hier wel een 'trance' forum maar ik vond deze vraag toch interessant.
Als er enkel beta's zijn is het makkelijk, maar wat als er wat volk komt (stel u voor, just kidding).
Wat gaan we dan draaien?
Puur voor de beta's het betere trance/prog werk?
Commercieler voor het niet beta volk? ...
Let me hear your opinion!
Of m.a.w. zeg wat ik moet draaien!
Trance? Prog? (groove en classix kan ook)... :toothless
Poll???
O Ik wil alle stijlen horen (groove, trance, prog, classix,...).
O Ik wil vooral Trance (uplifting, vocal,...) horen.
O Ik wil vooral Progressive Trance (van bedrock tot electronic elements) horen.
O Ik wil vooral Vooral veel Classix terughoren.
O ... iets anders? (verklaar in reply) |
|
|
Xilver |
Den eerste die bij mij r&b of jump komt vragen krijgt the finger, dusja, 't is wel duidelijk eh ;) |
|
|
teknasia |
mja kdenk dak in mijn set veel EE stuff ga draaien :) |
|
|
Pumaz |
Ik zou het liefst wat variatie willen maar ik heb mij er al bij neergelegd dat het bijna alleen maar trance zal zijn |
|
|
Jasperovitsj |
Ge kiest toch nog zelf wat ge wilt draaien h�. :)
Maar ik dacht dat het toch de bedoeling was om een kwalitatief trance-feestje aan te bieden aan zowel BETA's als andere trancelovers, gewoon omdat er zoiets in Belgi� gewoon veel te weinig voorvalt. Ik persoonlijk zou het dan wel jammer vinden moest er ineens tijdens de piekuren groove of jump of wat er ook in de plaats van trance gedraaid wordt te horen zijn...
We hebben het feestje overal duidelijk geprofileerd als een trance-feestje, dus de mensen die komen weten ook waar ze zich aan mogen verwachten. En het grootste deel van de aanwezigen (lees: BETA's en aanverwanten) komen ook voor die trance. Ik zie niet echt een reden waarom er dan toch ineens andere stijlen gedraaid zouden moeten worden voor misschien enkele mensen die trance niet appreci�ren. Die zijn dan gewoon op het verkeerde feestje, en das dan jammer voor hen. Als ge als trancelover op een technofeestje komt gaan ze toch ook niet de muziek aanpassen voor u?
En met vette trance zal er volgens mij al zeker genoeg volk in beweging komen, dus voor die reden zou ik het al niet laten ;)
PS: Niet om te zagen ofzo, of om andere DJ's iets te verbieden, maar er komt al een speciale classics set van Tom en mij, en het zou een beetje vervelend zijn als alle andere DJ's dan ook ineens meer classics dan nieuwe platen in hun set gaan draaien...:o
All�, niet dat er geen classics gedraaid mogen worden, maar als er te veel worden gespeeld is het speciale van onze set er ook een beetje af, niet? :)
PS 2: mijn puur objectieve mening als DJ dan:
Gezien het uur waarop je draait en de opbouw van de line-up (Pheatus zal normaal wel redelijk uplifting spelen) zou ik zeker niet teruggrijpen naar te veel prog of progtrance. Gewoon knallen :) |
|
|
Xilver |
quote: | Originally posted by Pumaz
Ik zou het liefst wat variatie willen maar ik heb mij er al bij neergelegd dat het bijna alleen maar trance zal zijn |
Er is warmup met groove, er wordt ook progressive trance gespeeld (of mcprog zoals 't zo lovingly genoemd wordt ;)), en Jasper en ik gaan puur classics spelen. Meestal trance ja, maar de T in BETA staat nog wel altijd voor Trance he ;)
Tzal wel fun worden, ook al vind ge trance nu nimeer goed, dan zoude toch van onze classics-set moeten kunnen genieten eh, vroeger zult ge wel naar trance hebben geluisterd, anders zoude hier toch ni zitten ;)
Just enjoy the night, it'll be fun. |
|
|
Pumaz |
Ach ja en als ik het niets vind is er nog altijd het licht om mee te spelen :D |
|
|
Eagle` |
Wete wa echt strijk zou zijn der zo echt iet plat tusse smijte ala Toeteropmenwaterscooter ofwa carnavalmuziek, ik peis dak ne ganse avond plat lig van tlache :D |
|
|
The_G0dfather |
quote: | Originally posted by Xilver
Tzal wel fun worden, ook al vind ge trance nu nimeer goed, dan zoude toch van onze classics-set moeten kunnen genieten eh, vroeger zult ge wel naar trance hebben geluisterd, anders zoude hier toch ni zitten ;)
|
:conf: waarschijnlijk ken ik de indelingen van "trance" (man 'k weet nu al niet meer wanneer ik dat woord ier kan gebruiken) niet goed genoeg, ma na wat luisteren jullie dan zoal anders? |
|
|
The_G0dfather |
ja, gij onder meer peizek :p, en gewoon degene ier opt forum die nie na gewone trance luisteren (alhoewel dak niet eens meer weet wat dat is :p ) |
|
|
Jordan|TD |
Ik zou het ook bij trance houden. Het is niet voor niets een BETA party.
Goeie trance feesten in Belgie zijn spijtig genoeg op ��n hand te tellen. Laat die enkele die er zijn dan ook trance blijven :p. |
|
|
|
|