|
Ministry of Sound på Slagthuset i Maj
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
Ace Event verkar ha fått fnatt, och de, precis som vi andra, verkar inte ha fått nog av festen i torsdags med Marco V. På Slagthusets hemsida kan man läsa om att Ace Event redan i Maj tänker anordna en ny tillställning tillsammans med inga mindre än MoS. Uppenbarligen kommer det vara fyra golv att välja mellan...
Spännande värre - då är det bara att börja snoka runt på olika skivryttares hemsidor och deras spelscheman och börja spekulera om en kommande lina! ;)
Längtar redan - det känns plötsligt inte lika snopet att kryssningen i April blev inställd. :)
PS: vem har förfest denna gången? Tycker vi ger Sipowitz ett break och låter honom också få festa loss lite utan att behöva oroa sig över att någon välter omkull TV:n eller what not... :)
PS2: Jag kan ha förfest här i växjö, men det kan bli lite problem med att fixa skjuts härifrån :| |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
[COLOR=white]Ace Event verkar ha fått fnatt, och de, precis som vi andra, verkar inte ha fått nog av festen i torsdags med Marco V. På Slagthusets hemsida kan man läsa om att Ace Event redan i Maj tänker anordna en ny tillställning tillsammans med inga mindre än MoS. Uppenbarligen kommer det vara fyra golv att välja mellan...
Spännande värre - då är det bara att börja snoka runt på olika skivryttares hemsidor och deras spelscheman och börja spekulera om en kommande lina! ;)
|
Onekligen spännande iomed att Mondaybar anordnar samma dag :) |
|
|
| mr_fisken |
| bara det inte blir samma datum som mondaybar igen:whip: |
|
|
| ice_key |
OMG!
Vilka kan det nu vara som ska spinna ^^ |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
Onekligen spännande iomed att Mondaybar anordnar samma dag :) |
Fan va sugigt...men det blir nog utan tvekan Malmö för min del eftersom det är mycket billigare för mig att ta mig dit än till Stockholm...å andra sidan har Monday Bar ännu inte avslöjat vem det är som vänder plattor den 4:e så vi får helt enkelt avvakta och se... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag hörde om detta redan nere i Malmö... får se vad de blir, beror på MondayBar :) |
|
|
| Funfrock |
| im already there :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by benni
Özgür? :D |
Nä fyfan :)
Då åker jag mer gärna hellre på studiebesök till Gränna (för de icke allmänbildade individer som inte vet vad man gör i gränna så kan jag säga att där rullas polkagrisar...dvs apseegt)
Det bästa vore ju om det kan bli olika datum, fast det kanske är svårt att eftersträva såhär "tätt inpå" festerna.
För min egen del så gäller - Bästa linan vinner :) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Nä fyfan :)
Då åker jag mer gärna hellre på studiebesök till Gränna (för de icke allmänbildade individer som inte vet vad man gör i gränna så kan jag säga att där rullas polkagrisar...dvs apseegt)
Det bästa vore ju om det kan bli olika datum, fast det kanske är svårt att eftersträva såhär "tätt inpå" festerna.
För min egen del så gäller - Bästa linan vinner :) |
fast å andra sidan är polkagriser jävligt gott.. blir så fall till att väga för/nackdelar hos gränna/özgur |
|
|
| CJ InterCity |
| John *host* Askew och Özgur *host host* Can, är några av de vi kan vänta oss på Slagt den 5 maj :) |
|
|
| EsseT |
| hehe japp som sagt om det blir nåt sevärt så åker man ner igen hehe :D blir riktigt skoj kanske ska bosätta sig i malmö ? Någon mer som har REAL info hörde bara nåt lätt på festen ... :) |
|
|
|
|