|
[30-04-2005] Armin van Buuren - Garenmarkt, Leiden (15.00u - 22.00u)
|
View this Thread in Original format
| Stephan B |
| Ik vond hier info dat Armin 30 april een gig heeft in Leiden. Nou aangezien dat Leiden zijn geboortestad is en het op 30 april koninginnedag is, leek 't mij misschien wel logisch als hij een soort van koninginnedag gig geeft daar :D Klinkt leuk, is eens wat anders dan de drukte van Amsterdam. Weet iemand hier al wat meer over? :) |
|
|
| eieregooie |
Ja... Dat Leiden ongetwijfeld ook druk is op koninginnedag :tongue2
Maar als t zo is ga ik wel ff koekeloeren :) |
|
|
| Bouma-Bros |
Armada presents: ARMIN's QUEENSDAY PARTY (Free Festival)
Saturday April 30th 2005
Garenmarkt Leiden
15.00 - 22.00 uur
Gratis entree
Line-up:
Armin Van Buuren
Perry O'Neil
Mischa Daniels |
|
|
| Cellec |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Armada presents: ARMIN's QUEENSDAY PARTY (Free Festival)
Saturday April 30th 2005
Garenmarkt Leiden
15.00 - 22.00 uur
Gratis entree
Line-up:
Armin Van Buuren
Perry O'Neil
Mischa Daniels | heej das best een optie om heen te gaan :) |
|
|
| Matthijs |
| ziet er leuk uit! Nu maar hopen dat ik niet al te gaar ben van de avond ervoor... :toothless |
|
|
| Arnoud |
| denk dat ik hier ook wel heenga :) leiden, is weer eens wat anders |
|
|
| Muppy |
dat zou dus echt wel ff mooooooiiii zijn!
ik ben denk ik present:D |
|
|
| Muppy |
dat zou dus echt wel ff mooooooiiii zijn!
ik ben denk ik present:D |
|
|
| eieregooie |
Ben erbij :D
Tijd genoeg om uit te slapen van Tiesto de nacht ervoor :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Erg leuk dit, jammer dat ik in Dortmund zit die dag :( |
|
|
| @win |
| Uiteraard aanwezig! :cool: |
|
|
|
|