|
[30-04-2005] Armin van Buuren - Garenmarkt, Leiden (15.00u - 22.00u) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| maGu |
absolutely great & stunning set !!!
tracks are in no order..
synergy - hello strings
starsign - taurus
Tiesto - adagio for strings (phynn rmx?)
Tiesto - ID (heard it at Trance Energy from Armin too)
gabriel & dresden - arcadia
motorcycle - around you
Mac Zimms - Kenetic
armin van buuren - shivers (alex m.o.r.p.h rmx?)
m.i.k.e. - massive motion
armin van buuren - blue fear 2003 (?)
marcel woods - time's running out
paul van dyk - for an angel
nirvana - smells like teen spirit (bk? rmx) |
|
|
| @win |
To add...
| quote: | Originally posted by maGu
synergy - hello strings (flash brothers remix)
starsign - taurus
Tiesto - adagio for strings (dj danjo & rob styles rmx)
Armin - Sensation 2005 Anthem
gabriel & dresden - arcadia
motorcycle - around you
Mac Zimms - Kenetic
armin van buuren - shivers (alex m.o.r.p.h rmx)
m.i.k.e. - massive motion
armin van buuren - blue fear 2003
Kay D Smith - Hoipolloi Remix
paul van dyk - for an angel
nirvana - smells like teen spirit (bk rmx)
Primer - Everlast
Fred Baker and Nyram - Confirmation
Fred Baker and Keyboard Kids - All of Us (Fred Baker Remix)
Marcos - Cosmic Strings
Raul Cremona - Virus
Remy and Roland - Till Ya Drop
Sander van Doorn - Bling Bling
Silvio Ecomo - No Dip (Remix)
Jonas Steur - Castamara
|
Can't remember more :p |
|
|
| eieregooie |
Wat een waanzinnig weekend heb ik achter de rug hey :D Zowel het ISOS feestje als het Armin feestje hebben mijn verwachtingen positief overtroffen :D
Na afloop van het feestje vandaag nog even met Maarten, Marijke, Esther en Jolijn een cafeetje in gedoken. Was erg gezellig mensen! :) Uiteindelijk Esther en Jolijn nog maar even naar huis gereden, scheelt een hoop trein ellende (als die om die tijd uberhaupt nog wel naar Amstelveen gingen?).
Voor herhaling vatbaar dus, dat mag duidelijk zijn :) Pics na t slapen maar :p |
|
|
| Esrem |
Armin vonk niet zo lief gister, ten eerste mn plaatje niet draaien en ten tweede daarvoor in de plaats alleen maar van die kut harde platen :( Maar toch wel vermaakt dankzij de leuke mensen die er waren, ja jullie dus;)
En Edwin, heb mn plaat terug hoor, met hulp van Tjerk. Dat was letterlijk wel een hoogtepuntje daar op zn nek met communications :) |
|
|
| toettoet |
[in no particular order, well, a little bit ;)]
Synergy - Hello strings (Flash Brothers Remix)
Deep Dish - Say hello
Starsign - Taurus
Gabriel & dresden - Arcadia
Motorcycle - Around you
Tiesto - Adagio for strings (Danjo & Styles Remix)
Mac Zimms - Kenetic
Jonas Steur - Castamara
Pulser - Point of impact
Silvio Ecomo - No dip 2003 (Mac Zimms Remix)
Marcos - Cosmic strings
Fred Baker & Nyram - Confirmation
Raul Cremona - Virus (Tribal Tech Mix)
Remy & Roland - Till ya drop!
Armin - Sensation White 2005 Anthem
Southside Spinners - Luvstruck 2005 (Alex Track One Remix)
Sander van Doorn - Bling bling
Primer - Everlast
Armin vs M.I.K.E. - Pound
Fred Baker & Keyboard Kids - All of us (Fred Baker Remix)
Armin van Buuren - Shivers (Alex M.O.R.P.H. Remix)
M.I.K.E. - Massive motion
Armin van Buuren - Blue fear 2004
Kay D. Smith & Marc Tall pres. Passive Resistance - Praiseworthy tunes (Hoipolloi Mix)
Paul van Dyk - For an angel
Nirvana - Smells like teen spirit (BK Remix)
Armin van Buuren - Communication Part 3 |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Pics na t slapen maar :p |
Slappe hap weer zeg.....pics or stfu behoor je voor het slapen te posten :D :D :D |
|
|
| djrenco |
| quote: | Originally posted by Muppy
hmmmz dordrecht lijkt me ook wel gaaf met marco v...
misschien dat ik kan combineren:D |
ik vond marco v echt 10x niks!! :p |
|
|
| MaGiK54 |
BrEezAah iemand.............. |
|
|
| MaGiK54 |
Wat heeft dit met Armin te maken........:o |
|
|
| jp |
Holy de ideale vrouw :eyes:
Geen mond om je uit te schelden en ook geen stinkende doos. Nou doe me er maar eentje heur :wtf: |
|
|
| MaGiK54 |
| Eggthrowaaah waar blijven de echte pics....zonder billboards met bikini's ;) |
|
|
|
|