|
[30-04-2005] Armin van Buuren - Garenmarkt, Leiden (15.00u - 22.00u) (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Roger
ach je zusje is nou eenmaal een mannen magneet;):o
|
LoL. Voor sommige mannen maybe, die ook foto's maken van buiken in de trein en andere vrouwen die het niet doorhebben dat ze op de foto worden gezet. Kansloos is dat. |
|
|
| Matthijs |
| Na eerst even goed uitgeslapen te hebben na een avondje Tiësto toch maar weer in de auto gestapt richting Leiden. Veel infoborden in de stad, dus het was makkelijk te vinden, alleen jammer dat de nabijgelegen parkeergarage gesloten was... Armin draaide echt een lekkere stevige openluchtset, op het bepaald niet misselijke geluidssysteem. :wtf: Niemand van ta gezien, hoewel er blijkbaar wel een paar waren. Verder wel een vaag publiek, echt onnoemelijk veel wazige zatte mensen gezien. :D |
|
|
| M_Peror |
Hallo hé, wat een vette dag zaterdag! Amsterdam, 538 op het museumplein was best te doen en zowaar nog wat leuks gehoord, krezip en veldhuis&kemper waren fun en ali b heeft wel humor. Toen snel door naar Leiden om (dachten we (=Engeltje&moi)) Perry en Armin te gaan horen.
Toen we aankwamen (iets voor zessen) was echter Mischa Daniels bezig, helemaal niet slecht trouwens, we kwamen meteen goed in de stemming. Paar behoorlijk lekkere platen in het laatste uur van z'n set. Stevig soundsystem hadden ze daar neergezet op dat plein, je hoefde echt niet te ver naar voren voor een goed geluid en bordjes in het centrum van Leiden waren overbodig, je hoefde alleen maar het geluid achterna te lopen...
Maar toen kwam de held van de avond. Damn, elke keer tussen feesten in denk je, ja, Armin, leuk, maar er zijn zo veel meer goeie dj's. Maar dan sta je op zo'n feest en dan weet je weer waarom je 'm zo goed vond. Wat een slopend goeie avond heb ik gehad zeg! Hij opende al meteen met een rij van zes, zeven platen waar ik meteen helemaal op uit m'n dak ging en waar Mischa Daniels toch weer een beetje bij verbleekte. (Alles is relatief, dat blijkt.) Beetje harder in het midden (maar niet té, zoals ik op de Ocean Diva wel een beetje had) en daarna weer terug naar wat meer trancy werk in het laatste uur. For an angel was wel weer eens lachen zo tussendoor, Blue Fear doet het bij mij altijd goed en Smells like teen spirit en Communication als uitsmijters, geen verrassing, wel gaaf... nog eventjes het plein over gestuiterd! :D
Het was weer gezellig met Ei natuurlijk en ook weer eens een paar nieuwe gezichten (voor mij dan) zoals @win, Roger en het inmiddels beruchte 'zusje van'. Nice to meet you! Ook apart om met TA's in de kroeg te zitten. Is weer eens wat anders maar wel erg gezellig! |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
LoL. Voor sommige mannen maybe, die ook foto's maken van buiken in de trein en andere vrouwen die het niet doorhebben dat ze op de foto worden gezet. Kansloos is dat. |
gelukkig zijn sommige mannen gemaakt van plastic en worden niet aangetrokken:p |
|
|
| Esrem |
He Ei, waar blijven je foto's?
Schiet ns op ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Roger
gelukkig zijn sommige mannen gemaakt van plastic en worden niet aangetrokken:p |
LoL :D
Dat is ook weer waar :D |
|
|
| Stephan B |
| quote: | Originally posted by M_Peror
en het inmiddels beruchte 'zusje van' |
Oh ik dacht het "nichtje van..". Sorry, insidershumor dit ;):p
| quote: | Originally posted by Roger
gelukkig zijn sommige mannen gemaakt van plastic en worden niet aangetrokken:p |
Hebben we het hier nou over Plastic Boy a.k.a. M.I.K.E. of heb ik weer eens iets gemist hiero? :toothless |
|
|
| nz-fan |
Lol @ woman pic! :D
Back at home after a long trip and Armin was amazing!!
Had some fun there and I like his more Progressive Set aswell ;)
But really noisy, you could heard the music all over the area and behind buildings clear!! :eek:
greetings to Esrem, Stephan, Roger and to Armin *gg*
:) |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Esrem
He Ei, waar blijven je foto's?
Schiet ns op ;) |
Ja!! wij willen buiken en zonnebrillen zien:toothless :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Roger
Heb me de hele dag echt goed vermaakt! Armin draaide misschien iets te hard alleen maar afsluiten met nirvana is gewoon KONING ook al draait ie het zo vaak, het blijft vet:eyespop: |
| quote: | Originally posted by @win
Absolute hoogtepunten voor mij waren toch Castamara, Everlast en als gruwelijke uitsmijter Nirvana :crazy: Dat plein schudde echt op z'n grondvesten tijdens die palat, echt alles en iedereen ging zwaar los!! |
| quote: | Originally posted by Lynxx
Naja, laatste half jaar heb ik vrijwel nix van Armin gehoord, dus Nirvana was compleet nieuw voor mij (jaja, lach maar...)
VET springen was dat zeg! |
http://gallery.knater.nl/albums/050...92_9272_MVI.avi :D :D :D
En verder... PLAATJES OF HOU JE BEK :D
http://gallery.knater.nl/view_album...queensday_party |
|
|
| Esrem |
| Hahahaha, die laatste had je dus echt wel mogen censureren! |
|
|
|
|