|
[30-04-2005] Armin van Buuren - Garenmarkt, Leiden (15.00u - 22.00u) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Roger |
| hier zijn we natuurlijk wel aanwezig:toocool: :D |
|
|
| M_Peror |
| Nice! FF onthouden... misschien ben ik hier ook wel bij. Had toch nog verder geen plannen voor Koninginnedag |
|
|
| BlueVision |
| Leuk :D ik had ook nog geen plannen dus :D |
|
|
| Lynxx |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Erg leuk dit, jammer dat ik in Dortmund zit die dag :( |
Hehe, me too:D
Wel cool idee. Had er wel bij willen zijn |
|
|
| Muppy |
hmmmz dordrecht lijkt me ook wel gaaf met marco v...
misschien dat ik kan combineren:D |
|
|
| Engeltje |
| Misschien maar een keertje Amsterdam laten schieten, dit klinkt wel gaaf!:crazy: |
|
|
| nz-fan |
*gg* nice......:D me will be there too
Just one question....... itīs on a marketplace and outdoor........... any restrictions about children?
greetings
:) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by nz-fan
*gg* nice......:D me will be there too
Just one question....... itīs on a marketplace and outdoor........... any restrictions about children?
greetings
:) |
It's Queensday... Probably no restrictions whatsoever... Nearly every single Dutch family will be out on the streets that day... |
|
|
| Remy D |
| ik ga echt nog steeds gewoon amsterdam in. :D |
|
|
| Esrem |
| Ik ga lekker wel naar Leiden. Heb mn zusje al zover gekregen en n vriendin wil ook wel mee. Kijken of ik haar kan bekeren tot trance. Mark Otten - So serene vind ze wel n goed nummer iig al. |
|
|
| Yarnie |
| Volgens mij is dit echt vlak om de hoek bij mij.....maar ga denk toch liever naar a'dam toe |
|
|
|
|