return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
[30-04-2005] Armin van Buuren - Garenmarkt, Leiden (15.00u - 22.00u) (pg. 4)
View this Thread in Original format
Muppy
en word er nog een meeting gehouden onder de TA-ers of wat?!
nz-fan
quote:
Originally posted by Muppy
en word er nog een meeting gehouden onder de TA-ers of wat?!

In Front of Armin ;)

Time?? 19.00 ??

greetings
:)
@win
We gaan weer los morgen! :cool:
eieregooie
quote:
Originally posted by @win
We gaan weer los morgen! :cool:

Mag je wel? :D :p

Ow, en tot straks :)
Freezel
^ ROFL :D

Hopelijk ben ik er, eerst ff Ferry kijken in Amsterdam en dan hopelijk op tijd in Leiden. Armin begint om 18:45 volgens mij.
M_Peror
Same here... eerst ff naar Amsterdam dan door naar Leiden. Have fun allemaal en misschien tot straks :)
TranceZoner
Veel plezier voor degenen die heen gaan ;)
Flenkieboy
Wat was het weer gaaf!:eyespop:

Wat een laatste half uur...

Armin (?) - Sensation White Anthem 2005
Paul van Dyk - For an angel
Nirvana (gebruikelijke afsluiting)

En nog een nummer als echte afsluiter, waar ik de naam niet meer van weet...

PS: Waar was Perry?:whip: Mischa Daniels was voor hem in de plaats...:(
Enrico
Laatste plaat was communications volgens mij :)
Platen die langs zijn gekomen:

Hello strings, Say hello, Arcadia, Around you, Praise worthy tunes, All of us, Castamara :)
Een gigantisch kut remix van Adagio for strings (phynn remix volgens mij), luvstruck 2005 remix of zo :(

Hoogte punt was de afsluiting en paul van dijk - For An angel :)

Super set was het!
Volgend jaar weer.
Engeltje
Zeker een superdag :eyespop: ! Begonnen in Amsterdam daar zat de sfeer er vanochtend al lekker in, in de middag naar Leiden gereden... Armin draaide MASTER,
heerlijk genoten :)

Roger
quote:
Originally posted by Flenkieboy
PS: Waar was Perry?:whip: Mischa Daniels was voor hem in de plaats...:(

Hij draaide als eerste helemaal aan het begin. Was trouwens een onwijs lekkere set:eyes: opende met Owner of a lonely bitch:crazy: En een paar nieuwe plaatjes, een remix van een nieuwe tilt en nog een ander waar ie nog geen naam voor had:) maar het was smullen in ieder geval!

Heb me de hele dag echt goed vermaakt! Armin draaide misschien iets te hard alleen maar afsluiten met nirvana is gewoon KONING ook al draait ie het zo vaak, het blijft vet:eyespop:

hahah en esther: "Nobody touch my bag":p

:nervous:
@win
Ja ja mensen het was weer gezellig! Dagje kwam traag op gang, Perry moest helaas openen dus het grootste deel van zijn set gemist. Daarna 5 man achter 10 draaitafels, All Hands on Deck. Dat begon echt voor heen meter maar later knalde dat lekker daar met oa Vitalic - La Rock :eek:

Mischa Daniels draaide helaas ipv Perry. Wel grappig die groovjes, maar toch niet helemaal mijn ding. Gelukkig wat meer stevigere electro op t eind.

En ja dan Armin. De opening begon lekker! Hello Strings (Flash Brothers Remix), Say Hello en Taurus achter elkaar :p Daarna een dikke vette ID waar we zeker meer van gaan horen! Eerste uur was zowiezo top. Vrij korte opbouw voor Armin's doen en vrij snel lekker knallen. Maar ja dat ligt natuurlijk ook aan t publiek. Ik moet zeggen dat er wel veel 'gratis' volk was. Maar ja dat hou je toch... Overigens heb ik veel mooie vrouwen kunnen signaleren, een pluspunt!

Tweede uur van zijn set knalde al zeer stevig door. Zowiezo was de set vrij hard met veel techtrancertjes ertussen. Ik noem platen als Virus, No Dip (Remix) en Bling Bling. Absolute hoogtepunten voor mij waren toch Castamara, Everlast en als gruwelijke uitsmijter Nirvana :crazy: Dat plein schudde echt op z'n grondvesten tijdens die palat, echt alles en iedereen ging zwaar los!!

Iedereen zoals vanouds weer bedankt! Ow en euhhh Esther....
Moest je nog lang wachten voordat je je plaatje weer terugkreeg? :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement