return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
[30-04-2005] Armin van Buuren - Garenmarkt, Leiden (15.00u - 22.00u) (pg. 6)
View this Thread in Original format
TranceZoner
quote:
Originally posted by jp



Geen mond om je uit te schelden en ook geen stinkende doos. Nou doe me er maar eentje heur :wtf:




LOL JP!!!!

Maar inderdaad heb je die andere foto's gezien? Volgens mij heeft ie ook gewoon willekeurige meisjes van achteren lopen te fotograferen, zo te zien aan die foto's :stongue:
eieregooie
quote:
Originally posted by MaGiK54
Eggthrowaaah waar blijven de echte pics....zonder billboards met bikini's ;)


Ja t was echt te mooi weer vandaag, en nu zit ik op me werk...
MaGiK54
quote:
Originally posted by eieregooie
Ja t was echt te mooi weer vandaag, en nu zit ik op me werk...



:( :( :( :( :( :( :( :( :(
eieregooie
Overigens heb ik ook blote buik op me foto's :p
Stephan B
Ja 't was weer erg gezellig :D

't weer zat toch nog erg mee, het bleef droog en er heerste een lekker temperatuurtje. We waren lekker vroeg, dus toen gingen ProgRog en ik eerst maar ff op expiditie in de nabije omgeving. (Verrek er zat een supermarkt met ranzig lauw Heineken bier! haha :p)
Daarna hebben we maar ff wat gechilld op de markt en ondertussen wat alto mensen te hebben zitten uitlachen. Like wtf...hier wordt niet geheadbanged vandaag hoor (behalve onder smells like teen spirit dan :D) Heel de Armada bende liep er ook rond, maar die hadden het erg druk. Perry O'Neil was wel zo vriendelijk om ff hallo te komen zeggen enzo. Gouwe kerel toch, erg relaxed en down to earth. Hij moest als eerste beginnen, wat toch eigenlijk wel een schande is want hij heeft z'n plaats toch al wel verdiend vind ik. Maar zoals hij zelf al zei: Armada loopt Mischa Daniels erg te promoten te laatste tijd, dus vandaar dat hij na Perry stond geprogrammeerd.
Perry z'n set was weer erg goed. Strak gemixt en lekkere tracks. Hoewel ik nog steeds niet los kan gaan op progressive, daar luister ik liever gewoon rustig naar en ga dan niet als een gek lopen breakdancen ofzo haha :p
All Hands On Decks was wel grappig vond ik. Wat lekkere oude danceplaten en wat acid en techno, kon ik wel waarderen. Leuk dolletje met Dave Lewis. Moest de booth ff omgebouwd worden voor de 5 heren van All Hands On Decks, raakte het Armada spandoek voor een gedeelte los. Dus meneer Lewis moest ff de promotie redden door het vast te gaan tapen. "Goed bezig Dave, houd de promotie hoog!" Hehehe...kon ie wel om lachen :D
Mischa Daniels kon me niet echt boeien. Vind t wel aardige muziek, maar vond dat ie een beetje te veel van dezelfde grooves draaide. Dus z'n set had wel wat meer afwisseling mogen hebben. Onder zijn set nog een praatje gehouden met Armin die stond te kijken tussen het publiek. Was weer zo zenuwachtig als wat, maar heb toch nog wel wat redelijke vragen kunnen stellen. Hij kwam weer sympathiek over en het is echt een aardige gozert :D Dus na deze kleine conversatie met mijn held kon de dag al eigenlijk niet meer stuk!
Armin was wel weer strak bezig als vanouds. Goede set, misschien wat harder en met wat oudere tracks dan normaal, maar dat kwam vooral door het publiek waar hij voor stond. Was nou niet echt een doorsnee clubavondpubliek, dus vandaar dat Armin het wat meer op de vlakte houd. Niet dat het mij veel kon boeien, op Koninginnedag zit ik eerlijk gezegd ook niet te wachten op een diepe of experimentele set. Veel lekkere nummers (terug)gehoord en de mixing was strak als vanouds. Plein ging redelijk los op 't einde. Verder vond ik het erg gezellig met al de TA'ers van wie ik er een paar ken en een paar wat minder hehe :o Een gelsaagde koniginnedag zonder meer.

http://s87274285.onlinehome.us/ASta...arty/index.html omdat die stomme vB code niet werkt :o vBulletin zuigt:rolleyes:
Roger
quote:
Originally posted by eieregooie
Overigens heb ik ook blote buik op me foto's :p


:haha:

wel een mooie buik overgens;) en met decoratie:p
Stephan B
quote:
Originally posted by Esrem
Armin vonk niet zo lief gister, ten eerste mn plaatje niet draaien en ten tweede daarvoor in de plaats alleen maar van die kut harde platen :( Maar toch wel vermaakt dankzij de leuke mensen die er waren, ja jullie dus;)

En Edwin, heb mn plaat terug hoor, met hulp van Tjerk. Dat was letterlijk wel een hoogtepuntje daar op zn nek met communications :)

Ok Es je bent een aardige meid, maar je moet niet zo miepen joh! :p
1. Je moet blij zijn dat je je plaatjes nog aan hem kon geven
2. het was geen Hollandse Verzoekjes party
3. Kuthard...over smaak valt te twisten

En nou nie pissig worden he :D
Dickie-T
quote:
Originally posted by Stephan B
Ok Es je bent een aardige meid, maar je moet niet zo miepen joh! :p
1. Je moet blij zijn dat je je plaatjes nog aan hem kon geven
2. het was geen Hollandse Verzoekjes party
3. Kuthard...over smaak valt te twisten

En nou nie pissig worden he :D

Wat voor plaatje was dat dan?
Lynxx
Zo, was wel relaxed feestje vond ik.

Eerst lekker verdwaald in Leiden met de auto (alle parkeergarages waren dicht).
Op een gegeven moment hoorden we Say Hallo, effe vlak bij het plein geparkeerd en het feestkon beginnen.

Begon dus wel lekker, leuke plaatjes wel. Alleen na een uur tech-trance of hoe het tegenwoordig ook mag heten. Kan me totaal niet boeien, en al helemaal geen uur lang. Naja, Armin zal het allemaal wel beter weten...
Daarna vond ik het wel weer heel erg prima te doen. Paar ouwe plaatjes ertussen. Echt te vet.

Naja, laatste half jaar heb ik vrijwel nix van Armin gehoord, dus Nirvana was compleet nieuw voor mij (jaja, lach maar...)
VET springen was dat zeg!

Kwam eigenlijk vooral voor Perry, en ben achteraf wel blij dat ie eerder moest draaien, want ik kwam pas om 7 uur aankakken, en als ik me had gehaast voor Mischa Daniels was ik echt niet blij geweest...
Esrem
Oh oh oh, mensen die geilen op mn zusjes buik...

Maar Stephan ik ben niet pissed hoor nu, door je reactie, ik vond t gewoon minder van Armin, maar we gaan niet over smaak discussieren, want das wel zon onzin...

En dat plaatje was Andain - Beautiful things. Is 1 van mn favo nummers en hij is herpressed dus Rogier had m ff ergens voor me gehaald en gaf m me dus net die dag. Ik dacht, wel leuk om m meteen ff lekker hard te horen nog n keer, dus mss wil Armin m wel draaien. Maar hij moest dus nog ff kijken, zei ie, en jammer genoeg heeft ie m dus uiteindelijk niet gedraaid :(

Lynxx
Had wel ontzettend vet geweest als ie die gedraaid had:crazy: :crazy:
Roger
quote:
Originally posted by Esrem
Oh oh oh, mensen die geilen op mn zusjes buik...


ach je zusje is nou eenmaal een mannen magneet;):o

quote:
Originally posted by Esrem
En dat plaatje was Andain - Beautiful things. Is 1 van mn favo nummers en hij is herpressed dus Rogier had m ff ergens voor me gehaald en gaf m me dus net die dag. Ik dacht, wel leuk om m meteen ff lekker hard te horen nog n keer, dus mss wil Armin m wel draaien. Maar hij moest dus nog ff kijken, zei ie, en jammer genoeg heeft ie m dus uiteindelijk niet gedraaid :(


je had hm toch maar eye am moeten geven!:disbelief
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement