|
[30-04-2005] Armin van Buuren - Garenmarkt, Leiden (15.00u - 22.00u) (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Engeltje |
| quote: | Originally posted by Esrem
Hahahaha, die laatste had je dus echt wel mogen censureren! |
haha nou niet alleen die laatste... Thanx ei... Enne lekker he Maarten, die ijsjes :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Esrem
Hahahaha, die laatste had je dus echt wel mogen censureren! |
Hehehe... ik heb t je nog gevraagd! Nu is t te laat :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Engeltje
haha nou niet alleen die laatste... Thanx ei... Enne lekker he Maarten, die ijsjes :D |
Komop mensen, niet zo aanstellen... de enige die ECHT mag klagen is Maarten :p |
|
|
| New Wave |
| Ik ruik foto's van vrouwen. Ik heb daar een neusje voor. Porno, blote buiken enzenz ik ruik dat soort dingen door mijn monitor. :p |
|
|
| eieregooie |
| w00t na geurtelevisie nu ook geur internet! |
|
|
| Roger |
Hmm zag er nog wel gezellig uit in dat café.. jammer dat den bosch zo'n klote eind weg ligt want dit had ik ook nog wel mee willen maken:(
Maar leuke foto's ei! Arme maarten:toothless
dat filmpje van nirvana:eek: had niet eens in de gaten dat het publiek zo extreem tekeer ging:eyes: daarvoor was ik ook teveel aan het stuiteren natuurlijk:crazy: :eyespop: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Engeltje
haha nou niet alleen die laatste... Thanx ei... Enne lekker he Maarten, die ijsjes :D |
Denk dat ik morgen maar even wat ijsjes meeneem, de Catacomben in.
Oh nee, je wilde Anke al ;) :p
*edit* Ah man Ei, had je niet even die foto's van die buikjes weg kunnen halen? Niet dat ze lelijk zijn, dat wil ik niet zeggen, maar om Esther en Jolijn in bescherming te nemen? D'r zijn hier al teveel hormonen, maar nu.......... nu komen er 'foto's boven bed' tafferelen....en kunnen ze dadelijk niet eens meer over straat! :toothless
Ik zal morgen ook wel wat flesh showen, nou goed :p |
|
|
| MaGiK54 |
| Nice picas Egg :) |
|
|
| moogwai |
| Ziet er gezellig uit mensen! Filmpje van Nirvana is ook echt cool :eyespop: |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
*edit* Ah man Ei, had je niet even die foto's van die buikjes weg kunnen halen? Niet dat ze lelijk zijn, dat wil ik niet zeggen, maar om Esther en Jolijn in bescherming te nemen? D'r zijn hier al teveel hormonen, maar nu.......... nu komen er 'foto's boven bed' tafferelen....en kunnen ze dadelijk niet eens meer over straat! :toothless |
tis dat ze dr zelf zo trots op is, en zo erg zijn die foto's toch ook weer niet?
edit: wel net van je dat je dit even zegt, maar volgens mij vind jolijn het zelf niet zo erg;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Roger
tis dat ze dr zelf zo trots op is, en zo erg zijn die foto's toch ook weer niet? |
Ik zeg niet dat het erg is, integendeel, vrouwenbuiken zijn *meestal* leuk om naar te kijken, maar ik bedoel: er zijn al genoeg hormonen hier ;) |
|
|
|
|