return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
[30-04-2005] Armin van Buuren - Garenmarkt, Leiden (15.00u - 22.00u) (pg. 8)
View this Thread in Original format
Engeltje
quote:
Originally posted by Esrem
Hahahaha, die laatste had je dus echt wel mogen censureren!


haha nou niet alleen die laatste... Thanx ei... Enne lekker he Maarten, die ijsjes :D
eieregooie
quote:
Originally posted by Esrem
Hahahaha, die laatste had je dus echt wel mogen censureren!


Hehehe... ik heb t je nog gevraagd! Nu is t te laat :p
eieregooie
quote:
Originally posted by Engeltje
haha nou niet alleen die laatste... Thanx ei... Enne lekker he Maarten, die ijsjes :D


Komop mensen, niet zo aanstellen... de enige die ECHT mag klagen is Maarten :p
New Wave
Ik ruik foto's van vrouwen. Ik heb daar een neusje voor. Porno, blote buiken enzenz ik ruik dat soort dingen door mijn monitor. :p
eieregooie
w00t na geurtelevisie nu ook geur internet!
Roger
Hmm zag er nog wel gezellig uit in dat café.. jammer dat den bosch zo'n klote eind weg ligt want dit had ik ook nog wel mee willen maken:(

Maar leuke foto's ei! Arme maarten:toothless

dat filmpje van nirvana:eek: had niet eens in de gaten dat het publiek zo extreem tekeer ging:eyes: daarvoor was ik ook teveel aan het stuiteren natuurlijk:crazy: :eyespop:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Engeltje
haha nou niet alleen die laatste... Thanx ei... Enne lekker he Maarten, die ijsjes :D


Denk dat ik morgen maar even wat ijsjes meeneem, de Catacomben in.

Oh nee, je wilde Anke al ;) :p

*edit* Ah man Ei, had je niet even die foto's van die buikjes weg kunnen halen? Niet dat ze lelijk zijn, dat wil ik niet zeggen, maar om Esther en Jolijn in bescherming te nemen? D'r zijn hier al teveel hormonen, maar nu.......... nu komen er 'foto's boven bed' tafferelen....en kunnen ze dadelijk niet eens meer over straat! :toothless

Ik zal morgen ook wel wat flesh showen, nou goed :p
MaGiK54
Nice picas Egg :)
moogwai
Ziet er gezellig uit mensen! Filmpje van Nirvana is ook echt cool :eyespop:
Roger
quote:
Originally posted by SnuggLe
*edit* Ah man Ei, had je niet even die foto's van die buikjes weg kunnen halen? Niet dat ze lelijk zijn, dat wil ik niet zeggen, maar om Esther en Jolijn in bescherming te nemen? D'r zijn hier al teveel hormonen, maar nu.......... nu komen er 'foto's boven bed' tafferelen....en kunnen ze dadelijk niet eens meer over straat! :toothless


tis dat ze dr zelf zo trots op is, en zo erg zijn die foto's toch ook weer niet?
edit: wel net van je dat je dit even zegt, maar volgens mij vind jolijn het zelf niet zo erg;)

Joove
Was zeker een geslaagde middag/avond. Armin van Buuren op de Garenmarkt was super. Lekker weer, niet te druk, aardige muziek. Alleen een beetje jammer dat hij weer nirvana - smells like teen spirit draaide als afsluiter.



Hier nog wat foto's:
http://overes.xs4all.nl/avb2/

en 3 (ingekorte) filmpjes:
http://overes.xs4all.nl/avb/avb1.avi
http://overes.xs4all.nl/avb/avb2.avi
http://overes.xs4all.nl/avb/avb3.avi
SnuggLe
quote:
Originally posted by Roger
tis dat ze dr zelf zo trots op is, en zo erg zijn die foto's toch ook weer niet?


Ik zeg niet dat het erg is, integendeel, vrouwenbuiken zijn *meestal* leuk om naar te kijken, maar ik bedoel: er zijn al genoeg hormonen hier ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement