|
De enige echte eerste officiele DJ Jean draad (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| nwopper |
| Heh, ik heb r nu een flinke lijst van op mijn computer :happy2: |
|
|
| MaGiK54 |
| Is er nou al een reactie van Jan..... |
|
|
| Tim81 |
| Volgens mij overtreffen deze mixen stuk voor stuk zijn eigen werk :p |
|
|
| Chicane |
| dat is eerder kritiek op g-spott en klubbheads dan aan Jantje :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Tim81
Volgens mij overtreffen deze mixen stuk voor stuk zijn eigen werk :p |
:D :D :D
Nu nog wachten totdat één van de mixen op een hardstyle feest wordt gedraaid.... |
|
|
| jp |
| Ik verwacht op Hellbound deze zaterdag al het een en ander :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Was der dan zaterdag..... |
|
|
| jp |
DJ Jean raakt rijbewijs en auto kwijt
Dj Jean mag het autorijden voorlopig aan anderen over laten. De artiest werd gisteren tussen Haarlem en Bloemendaal aan Zee aangehouden omdat hij veel te hard reed. Hij kon ter plekke zijn auto en rijbewijs inleveren.
De artiest uit Almere was onderweg naar een optreden in een strandtent. De dj is vooral bekend van het nummer The Launch, waarmee hij een paar jaar geleden een grote hit scoorde
:haha: :stongue: :haha:
Het zal NIET de Ferrari zijn geweest want hij gebruikt een diesel voor boekingen :o |
|
|
| Asperge |
| Mwoahahaha, wilde net het zelfde posten. Staat dit niet op tape ergens:p :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Iedereen post hetzelfde....zie draad Robin....:D |
|
|
|
|