return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
De enige echte eerste officiele DJ Jean draad (pg. 3)
View this Thread in Original format
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp


OmFg Je4n is tEh Ghey :wtf:



:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
jp
Jongens en meisjes, de agenda voor de komende 2 maanden :toocool:

MaGiK54
Gewoon elke week kennen we van onze held genieten in Nederland....kan Tosti en Armin een voorbeeld aan nemen :o
jp
Jean is zo lekker gewoon gebleven. Een echte volkse jongen. Wij houden allemaal stiekem van strakke zestien jarige sletjes, maar hij hangt er ook daadwerkelijk zijn tuinslang in. Respect dus :cool:
nwopper
quote:
Originally posted by jp
Jean is zo lekker gewoon gebleven. Een echte volkse jongen. Wij houden allemaal stiekem van strakke zestien jarige sletjes, maar hij hangt er ook daadwerkelijk zijn tuinslang in. Respect dus :cool:


:haha: :haha: :haha:
Serieus, JP, waar haal je ze toch altijd vandaan!
Remy D
Hahaha club Bacarra is een hoerenhuis, Jean is gaaf. Op Massive 24-11-2001 draaide hij ZOOOO phat!!! :toocool:
jp


Jean zou het goed doen in de politiek
Freezel
En deeltje 2 ...... http://www.eyestreamtv.nl/index.php?PageID=99 :D
magrec
quote:
Originally posted by Freezel
En deeltje 2 ...... http://www.eyestreamtv.nl/index.php?PageID=99 :D



wat een interview zeg, beetje teveel coke gesnoven die jean op dat moment...behoorlijk zelfingenomen....
Asperge
Nohhhh, Respect the skills, dat interview is te erg, god zeg...

:haha:

Ook zo bescheiden:stongue:

HiGH_NrG
quote:
Originally posted by magrec
wat een interview zeg, beetje teveel coke gesnoven die jean op dat moment...behoorlijk zelfingenomen....


Zelfingenomen? Gewoon TE arrogant... en hij geeft het zelf nog bijna toe ook...
Gonzo
Clarke kan nog wat leren van Jan ja :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement