|
De enige echte eerste officiele DJ Jean draad (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp

OmFg Je4n is tEh Ghey :wtf: |
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| jp |
Jongens en meisjes, de agenda voor de komende 2 maanden :toocool:
 |
|
|
| MaGiK54 |
| Gewoon elke week kennen we van onze held genieten in Nederland....kan Tosti en Armin een voorbeeld aan nemen :o |
|
|
| jp |
| Jean is zo lekker gewoon gebleven. Een echte volkse jongen. Wij houden allemaal stiekem van strakke zestien jarige sletjes, maar hij hangt er ook daadwerkelijk zijn tuinslang in. Respect dus :cool: |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by jp
Jean is zo lekker gewoon gebleven. Een echte volkse jongen. Wij houden allemaal stiekem van strakke zestien jarige sletjes, maar hij hangt er ook daadwerkelijk zijn tuinslang in. Respect dus :cool: |
:haha: :haha: :haha:
Serieus, JP, waar haal je ze toch altijd vandaan! |
|
|
| Remy D |
| Hahaha club Bacarra is een hoerenhuis, Jean is gaaf. Op Massive 24-11-2001 draaide hij ZOOOO phat!!! :toocool: |
|
|
| jp |

Jean zou het goed doen in de politiek |
|
|
| magrec |
wat een interview zeg, beetje teveel coke gesnoven die jean op dat moment...behoorlijk zelfingenomen.... |
|
|
| Asperge |
Nohhhh, Respect the skills, dat interview is te erg, god zeg...
:haha:
Ook zo bescheiden:stongue: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by magrec
wat een interview zeg, beetje teveel coke gesnoven die jean op dat moment...behoorlijk zelfingenomen.... |
Zelfingenomen? Gewoon TE arrogant... en hij geeft het zelf nog bijna toe ook... |
|
|
| Gonzo |
| Clarke kan nog wat leren van Jan ja :D |
|
|
|
|