|
De enige echte eerste officiele DJ Jean draad (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| @win |
| Zeg mensen, wat is een Dj Jean-topic nu zonder sletjes :rolleyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Je kan lullen wat je wil, en mag dan nu wel slecht draaien, maar vroegah draaide hij superstrak. |
Nou, hier ben ik het dus niet mee eens. Die gast draait nu niet slecht, die gast heeft draaiskils waar je U tegen zegt....BEHALVE: Als hij loopt te kutten, en dat doet hij op grote feesten. Hij draait nog regelmatig house/club setjes en dat is nog zeer strak. De skils die hij na zoveel jaren hebt gecreert verleer je niet in 2 jaar. |
|
|
| Lynxx |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
nu krijgen we 2323133 posts van dj jean is kut en dit en dat. optyfen jean oowned gewoon. Als je dj bent en beroemd bent, en je ziet wat lekkere wijven, dan neuq je ze toch ook. je bent toch gvd een man, of ben je een of andere zielig pistnicht ofzo?? Laat die gast lekker zijn eigen wereldje leven. Hij doet dat op dit moment ERG goed. Zn boekingen stromen nog altijd even fijn binnen, en hij rijdt niet voor niks in een ferrari ;)
moraal vna het verhaal, stfu en ga ergens anders azijnpissen want jean oowned! |
Ik ga ook beroemde dj worden!!!!
een Ferrari....:rolleyes: :D |
|
|
| Muppy |
| kijken of deze thread meer posts haalt dan KOMTIE DAN HE! |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Muppy
kijken of deze thread meer posts haalt dan KOMTIE DAN HE! |
Dit is de beste thread van 2005 tot nu toe :o |
|
|
| sunchaser |
Bekijk nu de DJ Jean mini-docusoap op http://www.eyestreamtv.nl :)
'The Road to Dance Valley' staat er nu op, donderdag volgt 'Respect the Skils!' We hebben Jean gevolgd tijdens zijn optredens bij Dance Valley Winter en het Lexion. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by sunchaser
Bekijk nu de DJ Jean mini-docusoap op http://www.eyestreamtv.nl :)
'The Road to Dance Valley' staat er nu op, donderdag volgt 'Respect the Skils!' We hebben Jean gevolgd tijdens zijn optredens bij Dance Valley Winter en het Lexion. |
Wel ff een hele thread lezen he, want zie de tweede post, staatie al ;) :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by @win
Zeg mensen, wat is een Dj Jean-topic nu zonder sletjes :rolleyes: |
U vraagt, wij posten:
 |
|
|
| Little Theseus |
Jean leeft gewoon het ware leven, niet gek dat je dan af en toe brak bent van dagenlang alleen maar sterke drank en snuiffuiven.
Ook niet gek dat je dan af en toe ruk draait.
Jean is de Herman Brood van de house :o |
|
|
| nwopper |
Jean is zo bi als het maar kan. :o
En hij is inderdaad de herman brood van de house.....Jean rules! :whip: |
|
|
| Muppy |
wicked! die wil ik hebben gek... |
|
|
| jp |

OmFg Je4n is tEh Ghey :wtf: |
|
|
|
|