|
De enige echte eerste officiele DJ Jean draad (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Weer een spam draad erbij... |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Iedereen post hetzelfde....zie draad Robin....:D |
Juh, ik heb echt even over deze draad heen gekeken blijkbaar.
Modje moet ze maar ff mergen :) |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by robin
Juh, ik heb echt even over deze draad heen gekeken blijkbaar.
Modje moet ze maar ff mergen :) |
Daar is de mod heel erg goed in :tongue2 |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Daar is de mod heel erg goed in :tongue2 |
hehe welke mod?:D
:o |
|
|
| jp |
| Die mod in m'n oude jas |
|
|
| robin |
| Die zijn pas verhuist toch? |
|
|
| jp |
MSN Search, de vernieuwde internetzoekmachine van Microsoft, heeft in Nederland aan populariteit gewonnen, maar Google blijft de absolute marktleider. Dit blijkt uit een meting van het mediabureau Checkit onder 2586 internetgebruikers.
Het marktaandeel van de zoekmachine van Microsoft ging van 2 procent in december vorig jaar naar 3 procent afgelopen maand, zo meldde Checkit dinsdag. Het toegenomen gebruik van MSN Search ging ten koste van Ilse. Dat zag zijn marktaandeel met 1 procentpunt dalen tot 8 procent. Google behaalde een terreinwinst van 1 procentpunt naar 85 procent.
Welke eikel gebruikt er nou iets anders dan google? :toothless |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
MSN Search, de vernieuwde internetzoekmachine van Microsoft, heeft in Nederland aan populariteit gewonnen, maar Google blijft de absolute marktleider. Dit blijkt uit een meting van het mediabureau Checkit onder 2586 internetgebruikers.
Het marktaandeel van de zoekmachine van Microsoft ging van 2 procent in december vorig jaar naar 3 procent afgelopen maand, zo meldde Checkit dinsdag. Het toegenomen gebruik van MSN Search ging ten koste van Ilse. Dat zag zijn marktaandeel met 1 procentpunt dalen tot 8 procent. Google behaalde een terreinwinst van 1 procentpunt naar 85 procent.
Welke eikel gebruikt er nou iets anders dan google? :toothless |
sorrie maar wat the neuk heeft dit met jean te maken?
je word oud jay to tha pee:D
:o |
|
|
| jp |
| Nou simpel: als Jean nu Google had gebruikt ipv MSN Search dan had Jan op kunnen zoeken waar gecontroleerd werd. Dan had ie nu z'n rijbewijs nog gehad :toothless |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Nou simpel: als Jean nu Google had gebruikt ipv MSN Search dan had Jan op kunnen zoeken waar gecontroleerd werd. Dan had ie nu z'n rijbewijs nog gehad :toothless |
hahahaha oke toegegeven: je lult je er goed uit:D |
|
|
| nwopper |
De Nederlandse man geeft de Nederlandse vrouw een krap zesje, zo is uit een enquete gekomen....
Wat een zeikerds zeg....:o :toothless |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by nwopper
De Nederlandse man geeft de Nederlandse vrouw een krap zesje, zo is uit een enquete gekomen....
Wat een zeikerds zeg....:o :toothless |
Als ze niet konden koken was het een dikke 3 geweest |
|
|
|
|