|
De enige echte eerste officiele DJ Jean draad (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Dickie-T |
dj jean is de grootste nerd die er is
dj jean maakt niet zijn eigen nummers
conclusie: weg met jean |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Dickie-T
dj jean is de grootste nerd die er is
dj jean maakt niet zijn eigen nummers
conclusie: weg met jean |
dus iedereen die zn eigen nummers niet maakt moet weg? :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Dickie-T
dj jean is de grootste nerd die er is
dj jean maakt niet zijn eigen nummers
conclusie: weg met jean |
en dus ook: weg met tiesto (aangezien die ook zn nummers niet zelf maakt)
slaat nergens op:whip: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Muppy
en dus ook: weg met tiesto (aangezien die ook zn nummers niet zelf maakt)
slaat nergens op:whip: |
Was laatst in de Magik Shop en stond een gesprek stiekum afteluisteren tussen cor fijneman en een of andere gast. Daaruit kwam idd naar voren dat ie niet ALLES zelf doet maar wel een redelijk groot gedeelte. Hoe de verdeling precies ligt weet niemand, behalve de BHC. |
|
|
| Asperge |
| Tiesto maakt zijn producties voor het grootste deel met geert huinink, cor fijneman en alco lammers... |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by basvh
Was laatst in de Magik Shop en stond een gesprek stiekum afteluisteren tussen cor fijneman en een of andere gast. Daaruit kwam idd naar voren dat ie niet ALLES zelf doet maar wel een redelijk groot gedeelte. Hoe de verdeling precies ligt weet niemand, behalve de BHC. |
Ik kan me zoiets herinneren dat hij zelf heeft gezegd dat hij ongeveer 60% van een track zelf doet en dat z'n sound engineer of weet ik veel wie de boel dan afmaakt. |
|
|
| emre |
| Fantastisch die filmpjes :haha: |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by basvh
Was laatst in de Magik Shop en stond een gesprek stiekum afteluisteren tussen cor fijneman en een of andere gast. Daaruit kwam idd naar voren dat ie niet ALLES zelf doet maar wel een redelijk groot gedeelte. Hoe de verdeling precies ligt weet niemand, behalve de BHC. |
Tiesto brengt de broodjes en de koffie in de studio ;) |
|
|
| Muppy |
OMG heb ze nu gezien...
echt TEH gaaf...jean the man:D |
|
|
| Asperge |
| Lekker he zon hamburger met hagelslag:p |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Asperge
Lekker he zon hamburger met hagelslag:p |
vind die eerste aflevering ook schitterend...´godver worden we nou alweer aangehouden?´ |
|
|
|
|