|
De enige echte eerste officiele DJ Jean draad (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
edit: die PPK-fartmix is als het goed is van Trance Energy, of hij moet em op Dance Valey nog een keer herhaald hebben? :nervous: :haha: |
Ik kan ook nog een "Put your hands up in the air"remix herinneren van Zombie Nation :D Die draaide hij 4 jaar geleden op Impulz Outdoor, toen helemaal 'hot':D
Overigens is ook een mooie blunder van hem dattie op TE in 2001 (sept. in Thialf) een set draaide, die echt PRECIES hetzelfde was als een set van hem in Noorwegen (naam van het feest ben ik even kwijt, groot festival aldaar, waar RV dacht ik ook eens moest draaien). Mp3 kwam toen wat meer op, en ik had die set net de week ervoor gekregen odmattie geripped was. Denk dattie dacht dat niemand dat zou weten. Was wel mooi, ik ging met voorbijgangers wedjes maken. "Wedden dat zo Marusha komt?" En ja hoor, kwam hij 2 minuten later :D :D Superkomisch. |
|
|
| nwopper |
| Die 'fart'-remix van PPK kan ik me nog wel herrinneren ja! Trance Energy was dat :happy2: Mijn zusje vond t helemaal geweldig, kan ik me nog herrinneren. :nervous: |
|
|
| MaGiK54 |
Das bij rhythem imports toch....daar ben ik Jan ook een keer tegen gekomen, ik zat hem erg hard af te kraken ivm zijn nieuwe plaat die net te koop was.....stondtie echt een minuut later achter me :D |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Das bij rhythem imports toch....daar ben ik Jan ook een keer tegen gekomen, ik zat hem erg hard af te kraken ivm zijn nieuwe plaat die net te koop was.....stondtie echt een minuut later achter me :D |
Zolang je zijn skills maar respect zoals ie in het filmpie zei is er niks aan de hand :stongue: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Freezel
Zolang je zijn skills maar respect zoals ie in het filmpie zei is er niks aan de hand :stongue: |
Ik was totaal dis-respecvol over alles dus ook over zijn skilzz.....volgens mij heeftie me niet gehoord....me hopes so :D |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik was totaal dis-respecvol over alles dus ook over zijn skilzz.....volgens mij heeftie me niet gehoord....me hopes so :D |
Ach joh, laat die Jan Engelaar lekker lullen met zijn 'Respect my skillz'.... :D
Alles wat die d00d zegt moet je met n korreltje coke nemen... eh ik bedoel 'zout' natuurlijk:eyespop: |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by TranceFool
hahaha :D
Ik kwam er ook nog een tegen, zag ik......ik weet niet meer van welk feest het is maar hij is wel van Jean, vandaar dat ik em blijkbaar heb bewaard. Hou je vast :D :D
http://members.lycos.nl/trancefool/mixschandaal.mp3 |
:haha: Restecp teh skillz dus :haha: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Das bij rhythem imports toch....daar ben ik Jan ook een keer tegen gekomen, ik zat hem erg hard af te kraken ivm zijn nieuwe plaat die net te koop was.....stondtie echt een minuut later achter me :D |
had een klasgenoot van mij met darkraver...
en die gaf toen zelf toe dat hij vroeger betere plaatjes maakte |
|
|
| Daveje |
it weetje! :haha:
ITT!:eyespop: |
|
|
| Daveje |
WHAAHAHAHAH wat hij zegt over johan gielen...geniaaal!!:eyespop: wahahahaha kale balleuH!
die man is vreselijk lam.. :eyespop: :toothless :toothless |
|
|
| DJ_Siesta |
| hij is gewoon cool en heeft volkomen gelijk dat er teveel producer djtjes zijn.. |
|
|
|
|