return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 
De enige echte eerste officiele DJ Jean draad (pg. 8)
View this Thread in Original format
Djeebie
JP-Edit :D :D :D :stongue: :stongue: :stongue:
Muppy
damn JP die edit is zeeeeer vet!
ik zou hem naar jean opsturen als ik jou was:D
nwopper
Dit is de nieuwe 'komt ie dan he'

Echt, serieus...dit kan op nr. 1 komen. Dat plaatje netjes afmixen, naar de skihut sturen en hop nr. 1.

respect de skills behind the wheels of steel, weetjewel
robin
JP, kan jij geen zipke met die samples online zetten?

Alvast respect voor je skillz :)

:toothless
DJ_Siesta
ja ff die fart mix afzonderlijk en die stukjes van het interview plz:D
jp
Ik heb geen losse wav samples gebruikt. Die zou ik op zich wel effe kunnen maken maar dat duurt effe
@win
Wat een wereldheld die Jean! :toothless

Zwaar stoned, bezopen en onder de coke een aantal legendarische uitspraken doen! Die houden we er echt in! :p

En die Fart Mix rouleert ook nog eens dik :D
m-kay
Whahahahaaaa! Geniaaaaaal! :D.
sunchaser
:D Erg leuk! Je kunt denk ik als je langer eraan werkt iets geweldigs hiervan maken, met samples en een rode draad erdoorheen.

Ik heb ook wat aanvragen voor de mp3's gekregen, die sturen we door. Kom maar op met die mixxen :D
jp
Eyestream heeft nu al een dikke hit hiermee te pakken zeg! Hoe vaak zijn die filmpjes wel niet bekeken?

Ik ben benieuwd naar de reactie van Jean op dit geheel. Hij staat opeens weer dik in de belangstelling en verwerft zich een totaal nieuwe status bij zowel de Jean-haters als de fans :wtf:

sunchaser
Donderdag hebben we een kort itempje met de Dark Raver.
tango
quote:
Originally posted by jp
Heb een uurtje of wat lopen knutselen en dit is het resultaat: DJ Jean - Respect my PPK (JP-edit)

download

:toothless :toothless :toothless

:haha: :stongue: Hoe vet JP!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement