return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Markus Schultz @ Israel - 27.5.2005 (pg. 11)
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON
טוב שנקסט חזרו לדום!!!

הפעם הלפרין דווקא הביא סט טוב ואנרג'טי
מזכיר לי את לפני שנה בדום שהיה זורק לנו את דיסקו-מופו...
אומנם חזק מדי למה מרקוס אחריו ומרקוס נמוך
אבל לי זה בא בטוב
:disbelief

It was verry nice to meet you 'tatgirl' !

איזה עיצוב פצצה יש לדום!!!
אלקטרוני מגניב ביותר.
אני יכול לאנוס את העמודים האלו!!!
רק צריך להעיף את הבמה המזעזעת...

היה כייף לראות ולפגוש כל מני חברי פורום
ובליינים של נקסט שהרבה זמן כבר לא ראיתי...
האווירה בדום הכי טובה...
ה TLV
זבל של מועדון אין מה לעשות...!!!

מרקוס נתן סט יפה ונהנתי אבל יותר מדי רגוע בשבילי!
רציתי יותר אנרגיות...:crazy:
אבל אם זאת היה סט טוב וכייף!!!

הדבר שבאמת עיצבן אותי
(חוץ מהסאונד בשביל זה אומרים תודה לאטמים)
אז מה שעיצבן זה שמלא חברי פורום
פשוט התעסקו בכלכך הרבה שטויות
במקום לרקוד ולהנות!
כל הזמן פלאפונים אדיוטים
תנגן לי את זה תנגן לי את זה
תנו לבן-אדם לנגן את הסט שלו ובמקום להתעסק בשטויות תרקדו ותהנו!
וזה כולל אפילו את אילן שזה בכלל שוק!!!
פעם הבאה אני מחרים לך אילן את הפלאפון...
תבוא אחרי הסט ותקבל אותו חזרה
(כמו בבית-הספר חחח)

והנה תמונות...















































קישור לגלרייה.
omergunr
מה הקטע תנו ליד כל תמונה את הניק של הבן אדם מהפורום
:<
markfeldman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
רמיקס של זה (כבר?) טראק 13 בערך דקה 75 והלאה - אבל אני לא סגור שזה רמיקס לזה צריך להתעמק בנושא


המממממממ...... לא ממש.
Star
לדעתי הקטע הכי מדהים שממש השאיר אותי חסר אויר היה

voiceless

מרקוס ניגן אותו באמצע הסט זה קטע מהמם
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Star
לדעתי הקטע הכי מדהים שממש השאיר אותי חסר אויר היה

voiceless

מרקוס ניגן אותו באמצע הסט זה קטע מהמם


יש אנשים שתמיד יחפשו לציין תקטע הלא מוכר שהם הודות לקשריהם הענפים התוודעו אליו מבעוד מועד

עננת הערפל מעל לא מעט קטעים שעדיין לא נחשף שמםן ומרקוס מנגן אותם עדיין לא הוסרה עבור צרכן המוזיקה האלקטרונית הפשוט
ויש לי תחושה שהרבה פיות (שלי ושל מארק בעיקר) ישארו פתוחים לרווחה כאשר חתחילו לצוץ הזיהויים שלהם
Star
האמת עם יד על הלב
לדעתי הקטע שאתם מדברים עליו לא כל כך גדול

ולגבי
voiceless

בפעם הראשונה ששמעתי אותו היה ביום ראשון
והבנתי שזה יצא מזמןןןןן
:mad:
markfeldman
quote:
Originally posted by Star
האמת עם יד על הלב
לדעתי הקטע שאתם מדברים עליו לא כל כך גדול

ולגבי
voiceless

בפעם הראשונה ששמעתי אותו היה ביום ראשון
והבנתי שזה יצא מזמןןןןן
:mad:


הקטע הזה היה בסט ?!?!
SPL
כן שים שמות שנכיר את חברי הפורם..:)
shmintz_mix
מישהו יודע איפהאני יכול להוריד את התוכניות של שולץ..?
פעם הייתי מוריד ב www.ets-global.org ....
אבל סגרו את זה...
אם מישהו יודע יפה ניתן להוריד אז שירשום פה...
תודה.
yaman
quote:
Originally posted by shmintz_mix
מישהו יודע איפהאני יכול להוריד את התוכניות של שולץ..?
פעם הייתי מוריד ב www.ets-global.org ....
אבל סגרו את זה...
אם מישהו יודע יפה ניתן להוריד אז שירשום פה...
תודה.


לפי מה שהבנתי האתר הפך ל:

www.etn.fm

שם יש טורנטים להורדה שכולל גם את התוכנית שלו לפעמים

ואם לא יש את:

www.djmixes2k.com

Star
כן היה אחרי הקטע של איתי אני חושב
ממש לא זוכר כל כך טוב את השם שלו כי זה היה הפעם הראשונה ששמעתי אותו
Glenn-Holmes
R-Tem - Voiceless...
כבר בעבודה נזכרתי שהוא ניגן את זה לראשונה בתוכנית שהיתה 3 ימים לפני הדום
בלי קשר שמעתי את זה גם באחד הסטים המעולים של השנה של פול אוקנפולד ביום הולדת של המלכה בהולנד
אכן קטע טוב
וכמיטב הסאונד של הדום ממש הצלחתי להבין מה אני שומע
אבי לפחות היית על העמדה...שמעת רק תמוניטורים המחורבנים או בעיקר אותם ולא את כל ההסאונד המלוכלך מהרמקולים המזעזעים שכולם סבלו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Privacy Statement