|
Markus Schultz @ Israel - 27.5.2005 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by tatgirl
In that case, have him come June 9 or 10, when I'll be there! ;) |
if i had the power and money i would have brought him over for a weekly residency :rolleyes:
unfortunately i'm just a poor guy |
|
|
| Shaharr |
מרקוס בא חודש הבא
עדיף לשנות תכותרת בשביל שאנשים לא יתבלבלו |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Shaharr
מרקוס בא חודש הבא
עדיף לשנות תכותרת בשביל שאנשים לא יתבלבלו |
כבר לא ניתן לשנות.. |
|
|
| tatgirl |
| quote: | Originally posted by markfeldman
כבר לא ניתן לשנות.. |
So PM swamper or another moderator to change it for you. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by tatgirl
So PM swamper or another moderator to change it for you. |
אולי חן יוכל עזור לי בזה...
נ.ב.
לא ידעתי שאת יודעת עברית... |
|
|
| markfeldman |
OK
אז זה אושר רשמית היום ע"י נקסט.
מרקוס שולץ בשבועות בדום !
ה ל ל ו י י ה ! ! ! ! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
OK
אז זה אושר רשמית היום ע"י נקסט.
מרקוס שולץ בשבועות בדום !
ה ל ל ו י י ה ! ! ! ! |
בשעה טובה ומוצלחת
משהו רע מאוד קורה שם
שוב שבועיים לפני ועדיין אין פרסום של האירוע...
נורא ואיום
קיצא אני כמובן שם אין שאלה לגבי זה
אבל יכאב לי מאוד לראות מועדון חצי מלא בלבד
בואו בהמוניכם!! |
|
|
| TTman |
מה התאריך המדויק???
או שעדיין זה לא ידוע !? |
|
|
| skelz |
דבר עם הפוץ הבן זונה הזה שעומד בכניסה עם ג'קט ג'ינס אני יבוא
איך קוראים לו?
:) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by TTman
מה התאריך המדויק???
או שעדיין זה לא ידוע !? |
12.6 |
|
|
| Shaharr |
קיצור מרקוס בא או לא?
נקסט אמרו שהם לא יודעים
מי יכול לברר את זה על בטוח? |
|
|
|
|