|
Markus Schultz @ Israel - 27.5.2005 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
נתראה בדום!
כמו בזמנים היותר כייפים של נקסט...:disbelief |
כן אבל נראה לי שנרדמת בשמירה
איפה הרשימה הקבועה של מי שבא? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by guetag
אני שם,
מקווה לשמוע את
FIRST TIME
HALCYON
AIR FOR LIFE
|
קודם תקווה להכנס...
ננסה לעזור לך בכניסה אם נראה אותך
לי דווקא יש ציפיות לשמוע את הקטעים היותר חופרניים שמרקוס מנגן בשילוב עם קטעים יפהפיים כמו שציינת
אין ספק ש
pharmacy of sound זה אחד הקטעים שאני הכי רוצה לשמוע |
|
|
| m0sh |
תהנו
אני עם נקטס כבר גמרתי
;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
תהנו
אני עם נקטס כבר גמרתי
;) |
אמן הם יביאו את גבריאל ודרזדן
נראה מה תגיד אז :D |
|
|
| m0sh |
אולי אם היה לי אטמים מותאמים אבל גם לא
בארץ אני כבר לא ילך למסיבות כנראה
:( |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
אולי אם היה לי אטמים מותאמים אבל גם לא
בארץ אני כבר לא ילך למסיבות כנראה
:( |
חבל...
לפחות אני מקווה שלא הפסקת לתקלט |
|
|
| m0sh |
תאמת לא תיקלטתי מלא זמן
וגם לא יצא לי בגלל איביזה |
|
|
| fusi |
:ליתר דיוק הנה מה שעופר מוסר
----------------------------------------------------------------------
שלום לכולם!
מרכוס שולץ מגיע שוב ואין ספק שזו תהיה מסיבה ליגה!!
החל מהיום ניתן לירכוש אצלי כרטיסים מוקדמים במחיר של 80 ש''ח למחזיקי כרטיס חבר נקסט
או לחילופין למציגי תעודת סטודנט
השאר שלא שייכים לשום קטגוריה יוכלו לרכוש כרטיס במחיר של 100 ש''ח
המכירה תעמוד בעינה עד יום ראשון בערב,כאשר מי שלא הספיק לקנות כרטיסים יוכל להרשם אצלי לרשימות מוזמנים לערב עצמו במחיר סביר גם
הטלפון שלי הוא:0528303124 ואני גר באזור ת''א מרכז
יאללה להתפקד!
---------------------------------------------------------------------- |
|
|
| DjChook |
| מוש אתה מליונר, תזמין איזה אטמים או משהו |
|
|
| tatgirl |
| If you see a red-headed (Gingi) Irishman and a girl w/dark curly hair and a big camera, come say hi to us. ;) |
|
|
| m0sh |
חנצ'וק
מחר אני לוקח את האטמים המותאמים אישית שלי שהם מורידים יותר מאטמים רגילים
אז יהיה באיביזה בסדר
בארץ אני פשוט לא יכול לסמוך על הסאונד יותר נקודה.
| quote: | Originally posted by tatgirl
If you see a red-headed (Gingi) Irishman and a girl w/dark curly hair and a big camera, come say hi to us. ;) |
hehe gotta love the irish :D
come to ibiza |
|
|
|
|