|
Markus Schultz @ Israel - 27.5.2005 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| shmintz_mix |
צר לי לראות שהטרד הזה כזה קטן.......
אנשים תגיעו בהמוניכם למסיבה של מרקוס... |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב עדכון קטן
מרקוס מגיע בוודאות בקרוב אך התאריך עדיין לא סגור במאה אחוזים...
בואו רק נקווה שבנקסט לא ינהגו בטיפשות וידחו תמסיבה ל3 ביוני תאריך שבו גון דיגוויד ימשוך הרבה אוהבי מוזיקה אלקטרונית לפלמחים |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
טוב עדכון קטן
מרקוס מגיע בוודאות בקרוב אך התאריך עדיין לא סגור במאה אחוזים...
בואו רק נקווה שבנקסט לא ינהגו בטיפשות וידחו תמסיבה ל3 ביוני תאריך שבו גון דיגוויד ימשוך הרבה אוהבי מוזיקה אלקטרונית לפלמחים |
למי איכפת ?!!?
אני רוצה שכל מי שמסביבי יהיה יקיר מרקוס !!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
למי איכפת ?!!?
אני רוצה שכל מי שמסביבי יהיה יקיר מרקוס !!! |
חחח תהיה בטוח שמשיבוא איתך באוטו יהיה 200 אחוז כזה! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
חחח תהיה בטוח שמשיבוא איתך באוטו יהיה 200 אחוז כזה! |
אני מקווה שידחו את המסיבה, כי איך שזה נראה עכשיו, אני לא בטוח שאוכל להגיע.... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אני מקווה שידחו את המסיבה, כי איך שזה נראה עכשיו, אני לא בטוח שאוכל להגיע.... |
תגיד לי שלא קראתי את משקראתי עכשיו
תגיד שלא כתבת את משאתה אמור להגיד לי שלא קראתי עכשיו |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
תגיד לי שלא קראתי את משקראתי עכשיו
תגיד שלא כתבת את משאתה אמור להגיד לי שלא קראתי עכשיו |
לצערי היום הודיעו לי כי כנראה אצטרך לעשות משימות צבאיות בשבוע של המסיבה ואני מעדיף לעשותם כאשר אני לא לומד (סופ"ש) אך זה עדיין לא סגור.
סורי, אם כל הכבוד למרקוס ויש הרבה כבוד !!!
בניית תיק השקעות בתורת המימון כרגע יותר חשובה לי !
אבל בוא נקווה שהכל יהיה בסדר.
אתה גם הזכרת כי יכול להיות שדוחים את זה....
מה לגבי יום שישי הקרוב ? אתה מגיע לואן גלדרן או לא ?! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
לצערי היום הודיעו לי כי כנראה אצטרך לעשות משימות צבאיות בשבוע של המסיבה ואני מעדיף לעשותם כאשר אני לא לומד (סופ"ש) אך זה עדיין לא סגור.
סורי, אם כל הכבוד למרקוס ויש הרבה כבוד !!!
בניית תיק השקעות בתורת המימון כרגע יותר חשובה לי !
אבל בוא נקווה שהכל יהיה בסדר.
אתה גם הזכרת כי יכול להיות שדוחים את זה....
מה לגבי יום שישי הקרוב ? אתה מגיע לואן גלדרן או לא ?! |
כוס אומו בניית תיק השקעות אני מדבר איתך פה על בניית סט פרוגרסיבי עמוס טק האוס מלודיות המבחר שבמבחר ולא לשכוח חימום שלי אצלי בבית אבל זה כבר זניח
בקשר ליום שישי יש שתי אופציות פתוחות כרגע
ואן גלדרן
ואן גיל דרדבולן
נראה מה אני יבחר בסוף |
|
|
| tatgirl |
Just wondering- is Markus playing Fri night, or really Thurs night, but at 00:01am Fri? He's scheduled to play in Detroit on Sat. night in the USA, but I dont see how he will make it, if the airport are closed on Shabat.
My brother just informed me today that the airport doesnt close on Shabat. I dont know where I got that from.... |
|
|
| princess cc |
+2
כנראה גם נגיע:D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by tatgirl
Just wondering- is Markus playing Fri night, or really Thurs night, but at 00:01am Fri? He's scheduled to play in Detroit on Sat. night in the USA, but I dont see how he will make it, if the airport are closed on Shabat. |
markus gig will probably not be on the 27th...
but it will occure sometime in june
the details of his arrivale to israel are closed the only problem is the date |
|
|
| tatgirl |
| In that case, have him come June 9 or 10, when I'll be there! ;) |
|
|
|
|